Als er maar ondertiteling bij zitquote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, welke zender gaan wij eigenlijk kijken?
DeBBC
?
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Ze is goed bezigquote:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Greys het volgende:
Die ondertiteling, dat gaat via Teletekst ofzo, toch?
Trutjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeik neem voor jou een toetsenbord mee en dan moet je snel meetypen.
Noes.quote:
Nee Steve komt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Steve staat nog op de lijst... die komt toch niet? Of is dat alleen met slapen?
Tot 5 over 11 volgens de televisiegidsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
Uitslag schijnt pas na 12'en te zijn..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
staat inmiddels vast in de tvgids. Want bijijijijijna!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Naja vroeg... 12 uur max.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |