SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 22-05-2012 00:20:36 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week nog even shoppen!
Maar, zo'n tooi he... das wel groot... en als je dan met 50 man in de kroeg zit... misschien té groot?
Je bent liefquote:Op zondag 20 mei 2012 00:29 schreef Greys het volgende:
Ik koop wel iets voor op je hoofd morgen Elies
Dat zou hilarisch zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang niet alle 50 zo'n tooi gaan opzetten zal dat wel goed komen
En tot nu toe hoorde ik alleen TM er over, dus ik verwacht geen 50 grote tooien
Kan je het niet met zo'n klipjequote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En ja, afterpanty!
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom maandagmiddag weer terug.
Gok dat ik bij mijn "normale" kapper niet nog even woensdagavond terecht kan.
Kan natuurlijk ook even naar de kapper bij de kappersopleiding. Zo spannend is mijn kapsel niet natuurlijk.
Bonsoir!quote:
Ik ga het morgen even proberen!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan je het niet met zo'n klipje
[ afbeelding ]
vastzetten in je haar? maar dan zo dat het klipje niet te zien is, dus er haar over heen valt?
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even proberen!
Volgens mij is die punt van die veer daar te dik en te stug voor, dat het clipje dan niet meer dicht wil klikken. En anders met een klein paardenelastiekje, zo een heeel klein dun zwart elastiekje voor paardenmanen die veer aan een pluk haar vast maken ofzo.
Beter geeft Joan gewoon nog even antwoord op FB hoe zij dat altijd doet
quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al een veer.
Voor in mijn haar. Nu alleen nog even bedenken hoe ik die vast ga zetten
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dusquote:Op zondag 20 mei 2012 00:40 schreef Greys het volgende:
Alexander Rybak denkt dat Joan in de top 5 gaat eindigen
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moetquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als Alexander dat denkt, dan is het zo, dus![]()
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij vanquote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gewonnen in 2009, dus hij weet hoe het moet![]()
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar als jij er blij van wordt, dan word ik er blij van
Jij mag huppelen, dan zal ik je aanmoedigenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
Kijk en luister eens het eerste halve minuutje van dit als je wilt?
Ik word er namelijk ECHT blij van! Gaan we d'r op huppelen donderdag?
Bij de Westblaak, bij het skatepark.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zit daar bij het Hofplein, toch? Die opleiding?
En daar kan je altijd zomaar terecht ofzo?
[..]
Bonsoir!
Oh oh. Ohoh oh! Ohoh oh!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh dat laatste is wel geruststellend ja
Ik bedenk me net dat ik de winnaar van vorig jaar helemaal niet bij mijn muziek voor donderdag heb zitten. En dat ik ook niet meer weet hoe die uberhaupt gaat
dat liedje kwam ook helemaal uit het nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef Greys het volgende:
Oh dat laatste is wel geruststellend ja
Ik bedenk me net dat ik de winnaar van vorig jaar helemaal niet bij mijn muziek voor donderdag heb zitten. En dat ik ook niet meer weet hoe die uberhaupt gaat
Oh ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh oh. Ohoh oh! Ohoh oh!
I'm running on scared toniiiiight I'm running on scared of dreamiiiiing 'cause I need yooouhooou.
Ja leuk nou heb ik die draak in m'n hoofd vlak voor het slapengaan.
Ik vind het nog steeds de minst leuke winnaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat liedje kwam ook helemaal uit het niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
Jullie nog niet-winnaars die je er graag bij wilt hebben?
Henk heeft alle winnaars sowieso in de computer op de zaak, plus alle Ned. inzendingen geloof ik.
En nog wat andere bekende nummers.
Ik heb dan nog om mee te nemen:Et s'il fallait le faireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou er bijna zenuwachtig van worden.quote:
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:21 schreef Greys het volgende:
Jullie nog niet-winnaars die je er graag bij wilt hebben?
Henk heeft alle winnaars sowieso in de computer op de zaak, plus alle Ned. inzendingen geloof ik.
En nog wat andere bekende nummers.
Ik heb dan nog om mee te nemen:LT United - We Are The WinnersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Eens! En ik denk dat ElisaB 'm met verve zal dragen!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit bed:
Oh ik hoop zo dat ze die krokodil hebben
Zover ik weet wel... ik zal het vandaag nog even voor de zekerheid x 1000 checkenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:24 schreef Greys het volgende:
Pat, kwam die vriendin van jou nog?
Geloof het niet, toch? Of vergis ik me nou met iemand anders?
EDIT: ja ik vergis me, dat was de collega van JJdJ die afhaakte.
Jouw vriendin komt nog dus?
Geen idee, dat laat ik aan Henk over denk ik wat er het makkelijkst/beste gaat op dat grote scherm.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, welke zender gaan wij eigenlijk kijken?
DeBBC
?
Hij is leuk hequote:Op zondag 20 mei 2012 02:32 schreef Greys het volgende:
Liiiive vanuit bed:
Oh ik hoop zo dat ze die krokodil hebben
Ik zal in elk geval mijn best doenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eens! En ik denk dat ElisaB 'm met verve zal dragen!![]()
Je hoeft voor mij echt stad en land niet af te lopen hoor; mocht je ergens komen, dan graag. Maar anders koop ik wel een pot oranje plakaatverf en plak mijn haar in oranje pieken omhoogquote:Op zondag 20 mei 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die feestwinkel meedoet aan de 'elke zondag open' hype trouwens.
Sommige winkels doen er niet aan mee daar. Nou ja ik ga het zien straks
Mocht ie niet open zijn loop ik wel het winkelcentrum in om te kijken of ze daar ergens iets oranjes voor je hebben.
Stad en land valt mee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij echt stad en land niet af te lopen hoor; mocht je ergens komen, dan graag. Maar anders koop ik wel een pot oranje plakaatverf en plak mijn haar in oranje pieken omhoog
Ik ben stikbenieuwdquote:Op zondag 20 mei 2012 11:54 schreef Greys het volgende:
Stad en land valt mee hoor
Er zit daar ook nog een grote Toys 'r Us enzo en veel andere winkels, dus ik vind vast iets voor je
Als er maar ondertiteling bij zitquote:Op zondag 20 mei 2012 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zeg, welke zender gaan wij eigenlijk kijken?
DeBBC
?
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
De lijst staat op 50, maar het plekje van Snakey is helaas vrij gekomen want die is deze week toch niet in het land.
HPKW, komt jouw +1 maar dan niet die ene +1 die 's avonds pas landt ook nog?
Even beetje kijken op hoeveel we nou echt zitten
Ze is goed bezigquote:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 12:10 schreef Greys het volgende:
Die ondertiteling, dat gaat via Teletekst ofzo, toch?
Trutjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeik neem voor jou een toetsenbord mee en dan moet je snel meetypen.
Noes.quote:
Nee Steve komt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Steve staat nog op de lijst... die komt toch niet? Of is dat alleen met slapen?
Tot 5 over 11 volgens de televisiegidsquote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
Uitslag schijnt pas na 12'en te zijn..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Het is hier alvast meerdere keren voorbij gekomen, maar weet iemand tot hoe laat het ESF duurt? Ik kan toch niet al te lang blijven...
staat inmiddels vast in de tvgids. Want bijijijijijna!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Oognip het volgende:
Naja vroeg... 12 uur max.quote:
Nouhouquote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uitslag schijnt pas na 12'en te zijn..
Dat zou supermooi zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
Nee dat klopt niet dinsdag en donderdag tot 11 uur , wel zaterdag bij de finale is het tot na 12 uur
Mooiquote:Op zondag 20 mei 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
Nee dat klopt niet dinsdag en donderdag tot 11 uur , wel zaterdag bij de finale is het tot na 12 uur
Ik twijfel ookquote:Op zondag 20 mei 2012 16:26 schreef indaha het volgende:
Ik heb er zin in, alleen twijfel ik nu weer over wat ik aanmoet
Ja jij ook danquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik twijfel ook![]()
Maar jij moet gewoon aan doen waar jij je goed bij voelt
Nipje jij moet gewoon in je mooie vlagquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik twijfel ook![]()
Maar jij moet gewoon aan doen waar jij je goed bij voelt
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nipje jij moet gewoon in je mooie vlag
met onze geweldige oranje boa's
Gewoon voor 2 euro bij het kruidvat een oranje zonnebril halen dan zie je de wallen niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doen![]()
dan loop ik liever in mijn joggingpak geloof ik
Make-upquote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar donderdag zie ik er al helemaal niet uit (wallen tot mijn knieen ongeveer), dan heb ik geen zin om dan zo'n jurk aan te doen![]()
dan loop ik liever in mijn joggingpak geloof ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon voor 2 euro bij het kruidvat een oranje zonnebril halen dan zie je de wallen niet meer
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed een poging om de Bienvenuemensen gestructureerd hun telefoonnummer aan elkaar geven.(voor het geval dát, en zo
) Faaaaal!
![]()
quote:
dank jequote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik heb voor je gekeken!
Ze hadden 1 grote oranje tooi, maar die was 89 (!!!!!) euro...
En daar was ie dan naar mijn mening weer niet groot en mooi genoeg voor.
En ze hadden 2 goedkope tooitjes, 6,95 per stuk.
Maar daar zit niets aan oranje in. Waren zwart met rood met geel. En klein.
je wilde gewoon stiekem Patriques telefoonnummer om 'm te kunnen stalken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik deed een poging om de Bienvenuemensen gestructureerd hun telefoonnummer aan elkaar geven.(voor het geval dát, en zo
) Faaaaal!
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je wilde gewoon stiekem Patriques telefoonnummer om 'm te kunnen stalken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |