Lief!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die jou steeds een slokje geeft en daarna je kin afdroogt met een doekje
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Oognip het volgende:
En ik ben diegene met wallen tot aan haar knieën
Nou, lijkt me gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we naast elkaar gaan zitten? Dan vallen die van mij niet zo op.![]()
En kunnen we het hebben over keuteltjes, boertjes en nachtvoedingen.
Ben je nu nog aan het werk dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:56 schreef franklop het volgende:
de meter slaat nu uit naar 80% niet komen
nee maar moest vandaag al op tijd weg en morgen moet ik zelfs eerder weg, dus alles schuift opquote:
Ik heb ff gemist waarom je niet aan slapen toe komt dan voor donderdag?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben diegene met luciferstokjes tussen haar oogleden.![]()
![]()
Of misschien wel diegene die al hyperend over haar slaap heen rondwappert.
Limoncellooooooooooquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben degene die iedereen probeert aan de shotjes te krijgen!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben degene die nu gaat slapen omdattie anders morgen (weer) als zombie op het werk rondstruikeld.
Op TV wel, maar dan begint het feesten pasquote:
Oh, dan hoef je niet zo hard te proberen bij mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben degene die iedereen probeert aan de shotjes te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |