quote:
Oke, slotjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:13 schreef robin007bond het volgende:
Toch vind ik de TT van Easymodo beter. Klipnap heeft niet eens Hyouka gezien.
Maar die ander is weer niet gelinkt aan de reeks.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar die ander is weer niet gelinkt aan de reeks.
Keuzes, keuzes. We kunnen er ook voor kiezen om die ander dicht te gooien. Of deze dicht laten gooien en de ander toevoegen aan de reeks.
Eventueel kan een mod zelfs de TT aanpassen aan die van Easymodo.
Keuzes, keuzes. Waaaah!
Inderdaad, dat is moreel gezien beter te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:16 schreef Bakakame het volgende:
Mijn preference:
Repelsteeltje moet Hyouka kijken
Oh en het topic van Easymodo houden, het was ZIJN LAPO EN DUS ZIJN TOPIC!
ik weet het niet zeker maar volgens mij is het ethisch gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is moreel gezien beter te rechtvaardigen.
Mijn lapo werd ook een keer te niet gedaan omdat Frag_Adder het volgende topic opende. Dat leed van toen is gegraveerd in m'n geheugen.
Nee, niet helemaal volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker maar volgens mij is het ethisch gezien
Langzamerhand begin ik t idee te krijgen dat Klipnap zelf Kyuubei is...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik deze auto gehuurd.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende keer gewoon op "open nieuw deel" klikken en de TT aanpassenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:11 schreef Easymodo het volgende:
Topic is er wel, maar hij is niet gelinkt. Weet ik veel hoe dit forum werkt.
Surely you can't mean... That...?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:25 schreef Easymodo het volgende:
I guess it can't be helped...
I was a hundred years too early to open a thread
Next time I'll have to use 'that'!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Langzamerhand begin ik t idee te krijgen dat Klipnap zelf Kyuubei is...Oh, heftig dat je hem nooit hebt afgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh en nu opeens lief doen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
Anders verandert Lithia de TT even, anders is het zielig
destijds te weinig tijd, nu nog steeds.. maar komt nog wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, heftig dat je hem nooit hebt afgekeken.
Oplossing:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
Anders verandert Lithia de TT even, anders is het zielig
Compensatiedrang.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met anime meisjes die jongens moeten afranselen.....
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
En volgens mij heb je gelijk Bakakame, en maakt de auteur in Trouw dezelfde fout
Ethiek en Techniek voor L&R? Bedankt voor de samenvatting die L&R levert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hè
Oké, minor.. en ja, pas 1 vak gehad.. Máár dat vak was wel ethiek!
Mijn vader geeft les in ethiek. Ik weet dat het normaal gesproken ethisch is, maar dit keer vond ik moreel gezien beter in de zin passen. Wat natuurlijk fout is, beter had nog gewezen: moralistisch gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hè
Oké, minor.. en ja, pas 1 vak gehad.. Máár dat vak was wel ethiek!
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vewacht ik eerder bij jongens... niet meisjes...
we hebben het over anime he..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.
Hehe nee, dat is n mastervak. Maar aerostudentsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ethiek en Techniek voor L&R? Bedankt voor de samenvatting die L&R levert.
Klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dan nog. Vaak worden maatschappelijke ontwikkelingen in media geprojecteerd.
Min of meer terecht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.
Sarcasme komt niet goed over op internetquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme komt niet goed over op internet
In het echt had ik met een bepaalde intonatie er een geslaagde opmerking van kunnen maken.
Wacht... ik moet het kijken van Sankarea rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is moreel gezien beter te rechtvaardigen.
Oneesanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht... ik moet het kijken van Sankarea rechtvaardigen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef Key. het volgende:
Er zit een spelfout in de TT, het moet zijn:
Hyouka <3
Ik vind dat cijfers geven een beetje te veel gedoe, maar voor Clannad heb ik het dan wel weer overquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Overigens. Als je in je MAL Clannad ~After Story~ een goed cijfer geeft, compenseer je het slechte cijfer dat Klipnap aan Clannad ~After Story~ heeft gegeven.
Hmm, kan ik me voorstellen. Ik vind het wel leuk dat anderen mijn smaak kunnen zien en vergelijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik vind dat cijfers geven een beetje te veel gedoe, maar voor Clannad heb ik het dan wel weer over
Stuur een PM of DM naar de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef smitjew het volgende:
hoe moet ik mijn myanimelist toevoegen aan op ?
Hoog tijd voor die meet dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme komt niet goed over op internet
In het echt had ik met een bepaalde intonatie er een geslaagde opmerking van kunnen maken.
Post hem hier, dan voeg ik hem toequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef smitjew het volgende:
hoe moet ik mijn myanimelist toevoegen aan op ?
Ook een FMA-fan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/smitjew
is nog incompleet maar komt nog
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorietenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorieten
Ze zijn opgeschoond door iemand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:
Waar zijn de emoticons uit de OP gebleven?
Dan heb je nog weinig gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorieten
Even opgezocht. Stomme Keki.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn opgeschoond door iemand.
En terecht. Het werd eigenlijk best een zooitje
Schande!quote:
Heb je Tengen Toppa Gurren Lagann al gezien? Volgens mij is dat echt een serie voor jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
voor mij doen vrij veel maar kan altijd meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Klipnap het volgende:
Als ik Lilium kijk wordt ik er aan herinnerd dat ik mijn huiswerk voor Latijn nog moet makenHmm, vervelend om er aan herinnert te worden als je Elfen Lied kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat meisjes zich zouden ergeren aan het naakt in Elfen Lied. Een serie met veelal halfnaakte mannen zou ik ook jammer vinden
Oh, en let op je d/t's he
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 19:50:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest leren
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, vervelend om er aan herinnert te worden als je Elfen Lied kijkt.
Valt mee, heb al genoeg ecchi gezienquote:Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat meisjes zich zouden ergeren aan het naakt in Elfen Lied.
Oke, kijk geen Ouran Koukou Host Clubquote:Een serie met veelal halfnaakte mannen zou ik ook jammer vinden
quote:Oh, en let op je d/t's he
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Easymodo het volgende:
Doet me denken aan de tijd van Stein's;gate en dat ik eigenlijk voor microwavesIk kwam laatst binnen in het scheikundelokaal, stond er ''entropie'' op het bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest leren
Raad eens waar ik toen aan moest denken![]()
Meduuuka?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kwam laatst binnen in het scheikundelokaal, stond er ''entropie'' op het bord.
Raad eens waar ik toen aan moest denken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens. Als jullie grammaticale foutjes bij mij zien. Meldt ze dan alsjeblieft.
Bakakame gaf het goede voorbeeld
Spelling mag natuurlijk ook altijd kritiek op gegeven worden.
Vastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Test. Kijken of jullie het ook echt doen.
Aaah! Ik begin steeds meer docententrekjes te vertonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vastdat zeggen mijn leraren ook altijd.
Wat was er dit keer zo saai aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zou ik ook zeggen.
Hyouka is verdomde saai maar de kleine dingentjes maken het toch weer leuk: deze week was het een suf woordgrapje dat insloeg als een bom.
Grappig. Ik heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die van deze week moet ik nog zien, maar de vorige was inderdaad niet geweldig.
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie verzint er dan ook dat 'dit keer' en 'deze keer' allebei goed zijn?
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Easymodo het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die 'ik vindt' en jou als bezittelijk voornaamwoord gebruiken.
Ook in het engels; You're and your.
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.
Zelf vind ik het ook prettig als anderen mij verbeteren. Meestal let je er de volgende keer beter op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuur
Teveel gedoe om andere mensen te verbeteren en de meeste vinden het ook niet leuk om verbeterd te worden. Doet me ook denken aan die FB polls met een hele simpele rekensom. De meeste hebben het namelijk fout en die beweren ook nog dat hun antwoord klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.
Zelf vind ik het ook prettig als anderen mij verbeteren. Meestal let je er de volgende keer beter op.
Dat zie je inderdaad wel vaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Teveel gedoe om andere mensen te verbeteren en de meeste vinden het ook niet leuk om verbeterd te worden. Doet me ook denken aan die FB polls met een hele simpele rekensom. De meeste hebben het namelijk fout en die beweren ook nog dat hun antwoord klopt.
Geef het op. Het is een verloren strijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat soort fouten worden wel vaak gemaakt.
In real life verbeter ik mensen ook altijd. Vaak zeggen mensen 'als' in plaats van 'dan'. "Jij bent kleiner als ik". Dat moet natuurlijk "Jij bent kleiner dan ik" zijn, maar vaak hebben ze het niet door tijdens het spreken.
Hmm, het valt mensen vaak op dat ik schrijftaal heel letterlijk omzet naar spreektaal. Althans, het is mijn ouders heel erg opgevallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geef het op. Het is een verloren strijd.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/groter-als-groter-dan
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Qunix het volgende:
DMC: dat stukje op het forum
Krauser-san is raping Tokyo Tower
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iets soortgelijks... soms incorporeer ik woorden in mijn spraak die ik alleen uit boeken ken en dan spreek ik het verkeerd uit maar weet ik zelf niet dat ik het verkeerd uitspreek tot iemand me er op wijst of zoiets...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, het valt mensen vaak op dat ik schrijftaal heel letterlijk omzet naar spreektaal. Althans, het is mijn ouders heel erg opgevallen.
Herkijk die film alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
Op Animecon trouwens de film Summer Wars gekeken
Over een soort facebook wat aangevallen wordt door kunstmatige intelligentie software en daardoor is heel Japan in gevaar, enzo.
Precies! Dat heb ik ook. Ik had dat bijvoorbeeld met 'inherent'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks... soms incorporeer ik woorden in mijn spraak die ik alleen uit boeken ken en dan spreek ik het verkeerd uit maar weet ik zelf niet dat ik het verkeerd uitspreek tot iemand me er op wijst of zoiets...
Ja ok kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Herkijk die film alsjeblieft.
Het lijkt overduidelijk meer op secondlife dan op feesboek.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigstSPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was heel melig. Een vriend vindt DMC "Saai en steeds hetzelfde".quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigst
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo ,net klaar met pasta maken. Morgen weer wokweek na 2 weken iets anders eten!
Ik eet nooit rond deze tijd,altijd na 22:00!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was heel melig. Een vriend vindt DMC "Saai en steeds hetzelfde".
[..]
Eet smakelijk
Je bent gek manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik eet nooit rond deze tijd,altijd na 22:00!
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gek man
17:30/18:00 hier meestal.
Brrr.. dit soort teksten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wat een verassing dat allebij de dictaters als hitler en musolini echte facisten en rascisten zijn. Als ik ze gekent had dan stond aan hun iets te wachten!!!
Ik had verwacht dat je al wat meer geïntegreerd wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!
Ik ben geen Nederlander!Dat weet je toch?
Vol met fouten.quote:
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!
Ik ben geen Nederlander!Dat weet je toch?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_MussoliniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Hij schiep een antidemocratisch, totalitair, fascistisch regime,
Van die werknemers die 's ochtends hartstikke blij op het werk komen, maar ook gelijk weer als eerste weg zijn te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik had verwacht dat je al wat meer geïntegreerd was
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.Goh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_Mussoliniquote:
Ik draai soms alles 180 graden om met mijn slaapritme!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigst
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de manga net zo humoristisch is.SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op![]()
![]()
Mijn huisgenoot is buitenlands, maar kan ondertussen wel wat Nederlands. Hierdoor zeg ik dit soort dingen meer en meer, omdat hij 't toch wel snaptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuur
Ik zie nu wat, zonet de Finland-act gezien die schijnbaar in het Noors zong omdat ze een minderheidsgroep Noren uit Finland vertegenwoordigt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
Ik kijk een stukje eurovisie en wtf. Wat voor leipe shit is dat?
Dit jaar doet er weer iemand mee die Nina heet dus daar ga ik op stemmenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie nu wat, zonet de Finland-act gezien die schijnbaar in het Noors zong omdat ze een minderheidsgroep Noren uit Finland vertegenwoordigt?
En daarnet de dronken toetsenist van Israël bekeken en nu een liedje over Facebook uit San Marino. Maar ze mag geen merknamen noemen, dus nu wordt Facebook "Oh oh oh" ofzo
Je heet Nina?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit jaar doet er weer iemand mee die Nina heet dus daar ga ik op stemmen
Ze zullen er vast veel stemmen voor de grap voor krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat hebben de commies nu weer nagelaten
Die oude vrouwen
Sowieso, onze inzending ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zullen er vast veel stemmen voor de grap voor krijgen.
klinkt als mijn vorige baanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van die werknemers die 's ochtends hartstikke blij op het werk komen, maar ook gelijk weer als eerste weg zijn te vinden
Dit keer kwam op mijn werk/stage eindelijk mijn kennis op het gebied van GNU/Linux van pas. Dat voelde echt goed. Kon ik mijn collega's eindelijk wat leren, in plaats van andersomquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als mijn vorige baan
om 8:00 aan komen kakken en om 16:00 (of 13:00 op vrijdag) weer weggaan
ja, das altijd wel aardig inderdaad, of net eff beter inzicht in een bepaalde situatie hebben, ook erg fijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit keer kwam op mijn werk/stage eindelijk mijn kennis op het gebied van GNU/Linux van pas. Dat voelde echt goed. Kon ik mijn collega's eindelijk wat leren, in plaats van andersom
Ach ja, meestal ben ik degene die hulp moet krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, das altijd wel aardig inderdaad, of net eff beter inzicht in een bepaalde situatie hebben, ook erg fijn...
Die Japs zijn wel gek,maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
Het is maar goed dat er geen crazy japs meedoen.
Al zou Arashi wel mogen komen
Bij mijn vader werkt het met een sensor. Dan zet je je tas in de stoel naast je, gaat dat ding piepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, meestal ben ik degene die hulp moet krijgen
Het valt me wel op dat ik meer 'programmer minded' begin te worden. Zo zat ik kranten over te nemen van een vriend (hij kon helaas echt niet) en ging ik samen met mijn moeder bezorgen.
In haar auto zit zo'n beveiliging. De auto gaat piepen wanneer je de gordel niet omdoet. Als je telkens uit de auto moet stappen is dat natuurlijk heel irritant. Wat ik dus dacht is: "Als hier niemand zit. Dan gaat de auto natuurlijk niet klagen dat er geen gordel in dat ding is gestoken.". Dus ik tilde me bips een beetje op, wat resulteerde in het omzeilen van de controle.
Bij ons is het dus ook een sensor, maar als ik mijn slanke lichaam omhoog til, dan herkent die sensor me niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij mijn vader werkt het met een sensor. Dan zet je je tas in de stoel naast je, gaat dat ding piepen
Wat voor sensor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het dus ook een sensor, maar als ik mijn slanke lichaam omhoog til, dan herkent die sensor me niet meer.
Zo gevoelig is die sensor niet bij ons.
Oh dan werkt ie bij ons met bewegings/zichtsensor want als ik het plankje boven de middelste stoel uitschuif gaat hij ook piepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Druktesensor. Dan kijkt de auto of er iemand op de stoel zit.
LOL!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh dan werkt ie bij ons met bewegings/zichtsensor want als ik het plankje boven de middelste stoel uitschuif gaat hij ook piepen
Wat voor een auto hebben jullie dan? Mijn moeder heeft een Volkswagen Jettaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:10 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh dan werkt ie bij ons met bewegings/zichtsensor want als ik het plankje boven de middelste stoel uitschuif gaat hij ook piepen
Klipnap heeft zeker een Swift?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor een auto hebben jullie dan? Mijn moeder heeft een Volkswagen Jetta
Klipnap en ik mogen nog geen autorijden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klipnap heeft zeker een Swift?
Leuk!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klipnap en ik mogen nog geen autorijden.
Ik kan wel al - dankzij nieuwe wetgeving - mijn rijbewijs eerder halen.
Mijn vader heeft een Volvo XC90.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klipnap heeft zeker een Swift?
autorijden is voor mensen die graag in de file staanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klipnap en ik mogen nog geen autorijden.
Ik kan wel al - dankzij nieuwe wetgeving - mijn rijbewijs eerder halen.
Via R'dam?quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
autorijden is voor mensen die graag in de file staan
in dat opzich was ik happy dat ik afgelopen winter voor 80 euro (retour, ~2,5 uur per rit) met de thalys naar parijs kon
yup, perfecte aansluiting voor disney t.b.h.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, perfecte aansluiting voor disney t.b.h.(vooral door de prijs hoor; andere optie is benelux trein + TGV, maar die doet er een uur langer over en is bijna 2x zo duur
)
Ik nog nooit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:30 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol is afgelopen jaren "te vaak" naar disney geweest
Druksensorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Druktesensor. Dan kijkt de auto of er iemand op de stoel zit.
Gezellig!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:42 schreef Klipnap het volgende:
Yes, Josh heeft de OP van Ouran op bladmuziek gezet. Morgen maar eens oefenen![]()
Ik heb morgen het 5de tot het 7de
Vind het allemaal niet al te shocking eigenlijk, en vooral vergezocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Klipnap het volgende:
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Radar/Pokemon
Wut?
lol.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Klipnap het volgende:
Wut?
Japan en USA hebben verschillende culturele waarde!quote:Op woensdag 23 mei 2012 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet al te shocking eigenlijk, en vooral vergezocht.
mits je pretparken & disney kan waarderen (ja, je moet wel met de sfeer kunnen omgaan, die ligt er nogal boven op, echt veel erger als b.v. bij de efteling) dan zou ik je zeker aanraden er een keer naar toe te gaanquote:
vergezocht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:48 schreef Klipnap het volgende:
Wut?
Het is al woensdag,hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet gaan slapen want mijn hond is behoorlijk ziek, lekker de hele nacht spenderen aan het afkijken van Yumekui merry. Morgen weer Bleach en Naruto manga :-)
I know!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Druksensor
Je vroeg er zelf om, nu zul je 't krijgen ook!
Het openbaar proletenvervoer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
autorijden is voor mensen die graag in de file staan
in dat opzich was ik happy dat ik afgelopen winter voor 80 euro (retour, ~2,5 uur per rit) met de thalys naar parijs kon
Wat een slechte serie was dat..quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet gaan slapen want mijn hond is behoorlijk ziek, lekker de hele nacht spenderen aan het afkijken van Yumekui merry. Morgen weer Bleach en Naruto manga :-)
helaas lopen dat soort mensen ook in nederland rond (zie Brave New World) , het zijn er gelukkig wel wat minderquote:
Godsamme, het is echt erg daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas lopen dat soort mensen ook in nederland rond (zie Brave New World) , het zijn er gelukkig wel wat minder
Met je eens. Maar ik kijk momenteel veel korte series, Jigoku Shoujo S1 en S2 ga ik straks aan beginnen. Ben al helemaal bij met Naruto, Bleach (Y U STOP BLEACH?), One Piece en Fairy Tail. Daarnaast heb ik op dit moment 57 andere series gezien. Zijn er mensen die Bakemonogatari en de sequel daarvan, Nisemonogatari, hebben gezien?quote:
Fate/Zeroquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naja, Bakemonogatari was een beetje vreemd, maar wel uniek. Ik bleef maar kijken
Beste series van dit seizoen imo; Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD, Sankarea en Fate/Zero S2. Kore wa Zombie gewoon omdat het kan, het is anders en grappig, dus absoluut 1 van mijn all time favorieten.
I know right?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I know right?Kende je deze al trouwens;
Ja. Was echt fucking mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiritsugu is ook echt de grootste baas op aarde![]()
Inderdaad. Ik heb me ook kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Precies, en al die trolls op /a/ met ''Kerry on my waywards son'', ik heb zo hard gelachen
Anyway, nog een paar uurtjes en dan weer een nieuwe shitty Naruto manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Kore wa Zombie of the dead... Hmm. De eerste episodes waren net fillers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naja, Bakemonogatari was een beetje vreemd, maar wel uniek. Ik bleef maar kijken
Beste series van dit seizoen imo; Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD, Sankarea en Fate/Zero S2. Kore wa Zombie gewoon omdat het kan, het is anders en grappig, dus absoluut 1 van mijn all time favorieten.
Ja wel vet dat er toch nog een soort story inproppen, is altijd leuk, maar zonder story is het ook gewoon grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kore wa Zombie of the dead... Hmm. De eerste episodes waren net fillers.
Al was episode 7 gewoon WTF.
Oi!quote:
Heb je een animelijst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben wel benieuwd welke ongoing series jullie volgen, ben een beetje groen in dit topic
Ik kijk zelf;
-Kore wa zombie desu ka OF THE DEAD
-Fate/Zero S2
-Sankarea
-Eureka Seven Ao
-Tasogare Otome x Amnesia
-Zetman
-Aquarion EVOL
-Jormungand.
-Naruto
One Piece en Fairy Tail kijk meestal 4 weken niet, en na die 4 weken download ik alles en kijk ik ze achter elkaar
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezienquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je een animelijst?
In de OP staan onze lijsten en welke series we volgen.
MAL updaterquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezien
Wat mschol zegt! MalUpdater kun je gewoon downloaden, dan log je in en dan houdt het 't zelf bij als je 'n nieuwe aflevering kijkt (moet hij wel aanstaan)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezien
volgens mij komt er nooit een 2de seizoen van HotD wel jammer want was eigenlijk best leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je tijd hebt, zeker Sankarea op pakken. Geniale serie imo, maar ik heb dan ook een zombie fetsij.. Dus Highschool of the Dead was hemel op aarde. Over HotD gesproken; Seizoen 2 fucking when?
En misschien dat ik het ooit nog eens ga updaten, MAL
Maak je geen zorgen, het meeste is onzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef .Cake. het volgende:
Ik begin echt als een bejaarde zeikerd te klinken, maar serieus, ik voel mij buitengesloten laatste tijd![]()
Jullie gaan zo hard, ik ga écht niet de moeite nemen om 11 pagina's door te spitten.
Nu maar eerst aan fate/zero werken nu ik de kans nog heb.
Maar, maar... ik hou ook van onzin!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het meeste is onzin
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.quote:
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.
Afgelopen twee weken superhectisch geweest voor mij op het sociale gebied. Drie verjaardagen, een begrafenis, een bruiloft, afstudeerfeest. Daarnaast wat meer werken vanwege het weer (god knows I need it!) en Diablo III.
Zaterdag zie ik weer wat tijd voor een recensie (want morgen en vrijdag kan ik ook hele dag werken!) dus dan een dubbele Jormungand/Sankarea. Beetje een backlog maar ik plan om het weer bij te werken.
Met dit weer speel ik ook geen Diablo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.
Alleen om nou met dit weer Diablo te spelen
Ik wil wel anime kijken buiten, maar ik weet niet of mijn vader daar wel zijn laptop voor wil lenen. En als ik het naar mijn iPhone /mijn broers iPad converteer zijn er geen subs
Mooi dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi ding
Al zijn Icewatches mooier!!!!
Mijn moeder heeft een knalroze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks.
Ja, Ice Watches zijn 1000x beter___
Serieus. Dat die dingen zo populair worden
Vet klokje manquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Ik ben een beetje van de conservatieve stempel.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag deze gekregen
[ afbeelding ]
Weet niet hoe duur die was, boeit me ook niet, wel een mooi klokje!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo net terug van Haagsche markt,was gezellig!Wokweek!
Bleach #493:Die Kirgie zag er wel bruut uit imo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Klipnap is een dame.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.quote:
Ook een mooi ding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Oh, vandaar. Ik vind het inderdaad ook meer een vrouwenhorloge.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.
Maar goed dat je die niet hebt genomen. Ik denk meteen aan Marktplaats als ik dat ding zie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook een mooi ding.
Zelf had ik ook bijna de Tissot PRC200 genomen, maar die was ¤350 en ik had mezelf voorgenomen om niet meer dan ¤300 uit te geven aan een horloge.
[ afbeelding ]
Meen je dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet hebt genomen. Ik denk meteen aan Marktplaats als ik dat ding zie.
wie heeft er nou nog een horloge nodig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen met stijl.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nou nog een horloge nodig?
Mensen die fuctioneel bezig zijn en niet steeds hun mobieltje uit hun zak hoeven te halen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nou nog een horloge nodig?
Oh god. Ook van die meisjes met een Adidas vest en dan zo'n Ice Watch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vind je? Ik vind die Tissot er ook best tof uit zien. Hier op het grasveldje voor de deur hangen 's avonds altijd van die ''mooiboiz'' met hun Adidas vestje, broek té laag en van die horloges die groter zijn dan hun eigen pols die ze voor een 10tje op de markt hebben gescoord. Wel geinig
Ah, spijkerbroeken geef ik meestal rond de ¤100 aan uit. Het merk maakt me vaak niet zo veel uit, maar de kwaliteit is dan meestal wel heel goed. Normaal had ik ook alleen goedkope spijkerbroeken, maar die slijten bij mij erg snel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
H&M, Shoeby Fashion. Maakt me geen drol uit eigenlijk. De Zeeman of Wibra zou ik echt alleen ondergoed en dergelijke kopen, maar ik betaal niet meer dan 40 euro voor een spijkerbroek. Kan mijn centen goed gebruiken. Ben nu al een tijdje aan het sparen want studeren word onmogelijk duur, en met de gedachte dat de StuFi misschien komt te vervallen.
Lucky Starquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:43 schreef Klipnap het volgende:
Een tip: luister Motteke Sailor Fuku niet bij het boodschappen doen
Ik moest de neiging om met pakken melk te gooien onderdrukken
Ja natuurlijk betalen mijn ouders dat, maar er komt nog wel meer bij kijken helaas. We hebben het ook niet zo breed thuis, dus ik heb altijd goed leren sparen hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, spijkerbroeken geef ik meestal rond de ¤100 aan uit. Het merk maakt me vaak niet zo veel uit, maar de kwaliteit is dan meestal wel heel goed. Normaal had ik ook alleen goedkope spijkerbroeken, maar die slijten bij mij erg snel.
Toen ben ik ook maar gewoon spijkerbroeken gaan kopen bij diezelfde goede herenzaak als waar ik normaal mijn kleding koop.
Soms koop ik ook wel eens een shirt bij Jack and Jones.
En kun je je ouders niet lief aankijken voor je studie?
het feit dat je denkt dat je minder functioneel bent doordat je een mobiel uit je zak moet pakken is apartquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mensen die fuctioneel bezig zijn en niet steeds hun mobieltje uit hun zak hoeven te halen.
je bedoelt dit soort personen:quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het feit dat je denkt dat je minder functioneel bent doordat je een mobiel uit je zak moet pakken is apart
[..]
je bedoelt dit soort personen:
[ afbeelding ]
Ah, vervelend voor je. Mijn ouders hebben het best breed, maar hebben me ook altijd calvinistisch opgevoed. Dat sparen zit er bij mij ook wel in. Is ook veel beter dan het gros van de pubertjes die al hun geld massaal aan frikadelbroodjes besteden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk betalen mijn ouders dat, maar er komt nog wel meer bij kijken helaas. We hebben het ook niet zo breed thuis, dus ik heb altijd goed leren sparen haha
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef redboyke het volgende:
omg was ik robin hood aan het zien met volume op luidste en moest ik effe aan mijn ballen krabben komt er ineens verpleging binnen en vertrekt die terug met een rode kop. nu denkt die dus dat ik aan het afrukken was
omg was ik robin hood aan het zien met volume op luidste en moest ik effe aan mijn ballen krabben komt er ineens verpleging binnen en vertrekt die terug met een rode kop. nu denkt die dus dat ik aan het afrukken was
Jij held!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef redboyke het volgende:
Betere slagzin maken!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:23 schreef redboyke het volgende:
kut warmte ook niemand gaat overdag zitten rukken met zo'n weer denk na domme hoer
ik submit altijd eerst en dan pas editquote:
Echt, van mij mag iedere furry preventief gecastreerd worden. Gewoon zodat het zeker is dat ze geen nageslacht krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zoek nu naar plaatjes om een reactie hierop te geven, maar wat een porno
Seks met de meeste dieren produceert geen nageslacht en mocht het dat doen, dan is het nageslacht onvruchtbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt, van mij mag iedere furry preventief gecastreerd worden. Gewoon zodat het zeker is dat ze geen nageslacht krijgen.
Je schuurt veel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, spijkerbroeken geef ik meestal rond de ¤100 aan uit. Het merk maakt me vaak niet zo veel uit, maar de kwaliteit is dan meestal wel heel goed. Normaal had ik ook alleen goedkope spijkerbroeken, maar die slijten bij mij erg snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf hele lieve ouders die m'n collegegeld en boeken voor me betalen, maar er zijn genoeg mensen wiens ouders het niet zo breed hebben en dus geen of maar een beperkte bijdrage kunnen leveren en er zijn ook ouders die juist vinden dat des te eerder hun kind op zichzelf staat, des te beterquote:En kun je je ouders niet lief aankijken voor je studie?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Seks met de meeste dieren produceert geen nageslacht en mocht het dat doen, dan is het nageslacht onvruchtbaar
Nature hates furries too
Klopt, maar fetishes zijn volgens mij wel erfelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Seks met de meeste dieren produceert geen nageslacht en mocht het dat doen, dan is het nageslacht onvruchtbaar
Nature hates furries too
quote:Je schuurt veel?
Maar wat serieuzer: I don't care of het Levi's of H&M of wat dan ook is.. Als het maar goed staat is het prima. Al koop ik geen broeken die na 'n paar weken weggesleten zijn, maar dat gebeurt eigenlijk niet met de bekendere merkenNou, ik heb dus echt een rotmaat. Kinderbroeken zijn te klein en de meeste kleine broeken voor volwassenen weer net iets te groot. Dat resulteert dus vaak dat ik thuis soms met mijn hiel op de broek loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft die mannenzaak waar de duurdere broeken te koop zijn, een service om het gratis te laten bijknippen, zonder dat je het er aan ziet. Problem solved dusTja, dat weet ik. Wel zuur voor die mensen.quote:Ik heb zelf hele lieve ouders die m'n collegegeld en boeken voor me betalen, maar er zijn genoeg mensen wiens ouders het niet zo breed hebben en dus geen of maar een beperkte bijdrage kunnen leveren en er zijn ook ouders die juist vinden dat des te eerder hun kind op zichzelf staat, des te beter
Een vriend van mij, die zijn ouders drinken hartstikke veel, kopen allerlei nutteloze troep, hebben een tweede lening om hun hypotheek te kunnen betalen () en weigeren de "opleiding" van hun zoon te betalen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 19:05:42 ]
In dit geval is dit beest waarschijnlijk onvruchtbaarquote:
Ik heb ook een beetje 'n lastige maat, ben redelijk skinny dus heb 29/32 (en m'n voeten zijn smal en lang dus dat is ook al lastig, tegenwoordig wel wat beter te doen gelukkig) maar kan meestal toch mee uit de voeten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar fetishes zijn volgens mij wel erfelijk
[..]
Nou, ik heb dus echt een rotmaat. Kinderbroeken zijn te klein en de meeste kleine broeken voor volwassenen weer net iets te groot. Dat resulteert dus vaak dat ik thuis soms met mijn hiel op de broek loop.
Gelukkig heeft die mannenzaak waar de duurdere broeken te koop zijn, een service om het gratis te laten bijknippen, zonder dat je het er aan ziet. Problem solved dus
[..]
Tja, dat weet ik. Wel zuur voor die mensen.
Een vriend van mij, die zijn ouders drinken hartstikke veel, kopen allerlei nutteloze troep, hebben een tweede lening om hun hypotheek te kunnen betalen () en weigeren de "opleiding" van hun zoon te betalen.
Ach ja, ik ben echt vreselijk onhandig en laat dat inkorten liever doen door mensen die er verstand van hebben. Dan neem ik de meerprijs van het product voor lief, want vaak is de kwaliteit ook erg goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In dit geval is dit beest waarschijnlijk onvruchtbaar
Zie ezel+paard of tijger+watwashet
[..]
Ik heb ook een beetje 'n lastige maat, ben redelijk skinny dus heb 29/32 (en m'n voeten zijn smal en lang dus dat is ook al lastig, tegenwoordig wel wat beter te doen gelukkig) maar kan meestal toch mee uit de voeten.
Geen idee of je de behoefte tot geld besparen voelt, maar als je een beetje onderzoek op internet doet en dan met wat oude broeken oefent, kun je dat innemen vast zelf, kun je voortaan goedkopere broeken kopen
Of kijk hoeveel het je kost als hij een broek waar jij mee aankomt inkort, misschien dat dat uiteindelijk goedkoper is
/ongevraagdadvies
Ja, ik vind teveel betalen nooit fijn, maar ik wil best meer betalen voor een product dat van hogere kwaliteit isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben echt vreselijk onhandig en laat dat inkorten liever doen door mensen die er verstand van hebben. Dan neem ik de meerprijs van het product voor lief, want vaak is de kwaliteit ook erg goed.
Schoenen heb ik nooit problemen mee
Zaterdagavond Fate/Zero.quote:
Dat plaatje is gewoon geinig. Gewoon de helft maar lijnen van een zebra.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In dit geval is dit beest waarschijnlijk onvruchtbaar
Zie ezel+paard of tijger+watwashet
Dat is wel leuker ja, kun je ze allemaal achter elkaar gaan kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zaterdagavond Fate/Zero.
Sankarea volg ik pas wanneer de serie klaar is, denk ik.
Ik kan hem op keyboardquote:
Ik kan op de gitaar de 10e opening van Naruto Shippudenquote:
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*badkamertijd was weer heerlijk*
Een koele douchequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordt
quote:Hieronder softwarelijst met tussen haakjes de totale verkoopcijfers sinds release.
1. [PSP] My Little Sister Can’t Be This Cute Can’t Be Continuing (Namco Bandai, 05/17/12) – 53,175 (New)
<..>
Nee, niet echt. Ik had meer zin om Nyaruko-emoticons te spammen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*badkamertijd was weer heerlijk*
Nu even wokgerechten klaarmaken,straks Basmati rijst koken!
Is er wat met halve zebra,Klipnap?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kan nu de (vermeningvuldigings)tafel van vijf in Babylonisch spijkerschrift... het is de hitte.
Plotseling Lovecraft fan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik had meer zin om Nyaruko-emoticons te spammen.
(」・ω・)」うー!(/・ω・)/にゃー!
Zijn er aardig wat,inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
'zijn boek'? Denk je echt serieus dat zijn bijdrage de Cthulhu-mythos in één nietig boek gebundeld kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |