Ja, ik vind teveel betalen nooit fijn, maar ik wil best meer betalen voor een product dat van hogere kwaliteit isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben echt vreselijk onhandig en laat dat inkorten liever doen door mensen die er verstand van hebben. Dan neem ik de meerprijs van het product voor lief, want vaak is de kwaliteit ook erg goed.
Schoenen heb ik nooit problemen mee
Zaterdagavond Fate/Zero.quote:
Dat plaatje is gewoon geinig. Gewoon de helft maar lijnen van een zebra.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Bakakame het volgende:
[..]
In dit geval is dit beest waarschijnlijk onvruchtbaar
Zie ezel+paard of tijger+watwashet
Dat is wel leuker ja, kun je ze allemaal achter elkaar gaan kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zaterdagavond Fate/Zero.
Sankarea volg ik pas wanneer de serie klaar is, denk ik.
Ik kan hem op keyboardquote:
Ik kan op de gitaar de 10e opening van Naruto Shippudenquote:
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*badkamertijd was weer heerlijk*
Een koele douchequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordt
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe jij in je badkamer dat die tijd verheerlijkt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Hieronder softwarelijst met tussen haakjes de totale verkoopcijfers sinds release.
1. [PSP] My Little Sister Can’t Be This Cute Can’t Be Continuing (Namco Bandai, 05/17/12) – 53,175 (New)
<..>
Nee, niet echt. Ik had meer zin om Nyaruko-emoticons te spammen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*badkamertijd was weer heerlijk*
Nu even wokgerechten klaarmaken,straks Basmati rijst koken!
Is er wat met halve zebra,Klipnap?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik kan nu de (vermeningvuldigings)tafel van vijf in Babylonisch spijkerschrift... het is de hitte.
Plotseling Lovecraft fan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik had meer zin om Nyaruko-emoticons te spammen.
(」・ω・)」うー!(/・ω・)/にゃー!
Zijn er aardig wat,inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
'zijn boek'? Denk je echt serieus dat zijn bijdrage de Cthulhu-mythos in één nietig boek gebundeld kan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |