Het is al woensdag,hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet gaan slapen want mijn hond is behoorlijk ziek, lekker de hele nacht spenderen aan het afkijken van Yumekui merry. Morgen weer Bleach en Naruto manga :-)
I know!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Druksensor
Je vroeg er zelf om, nu zul je 't krijgen ook!
Het openbaar proletenvervoer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
autorijden is voor mensen die graag in de file staan
in dat opzich was ik happy dat ik afgelopen winter voor 80 euro (retour, ~2,5 uur per rit) met de thalys naar parijs kon
Wat een slechte serie was dat..quote:Op woensdag 23 mei 2012 02:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik kan niet gaan slapen want mijn hond is behoorlijk ziek, lekker de hele nacht spenderen aan het afkijken van Yumekui merry. Morgen weer Bleach en Naruto manga :-)
helaas lopen dat soort mensen ook in nederland rond (zie Brave New World) , het zijn er gelukkig wel wat minderquote:
Godsamme, het is echt erg daarquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas lopen dat soort mensen ook in nederland rond (zie Brave New World) , het zijn er gelukkig wel wat minder
Met je eens. Maar ik kijk momenteel veel korte series, Jigoku Shoujo S1 en S2 ga ik straks aan beginnen. Ben al helemaal bij met Naruto, Bleach (Y U STOP BLEACH?), One Piece en Fairy Tail. Daarnaast heb ik op dit moment 57 andere series gezien. Zijn er mensen die Bakemonogatari en de sequel daarvan, Nisemonogatari, hebben gezien?quote:
Fate/Zeroquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naja, Bakemonogatari was een beetje vreemd, maar wel uniek. Ik bleef maar kijken
Beste series van dit seizoen imo; Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD, Sankarea en Fate/Zero S2. Kore wa Zombie gewoon omdat het kan, het is anders en grappig, dus absoluut 1 van mijn all time favorieten.
I know right?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
I know right?Kende je deze al trouwens;
Ja. Was echt fucking mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiritsugu is ook echt de grootste baas op aarde![]()
Inderdaad. Ik heb me ook kostelijk vermaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Precies, en al die trolls op /a/ met ''Kerry on my waywards son'', ik heb zo hard gelachen
Anyway, nog een paar uurtjes en dan weer een nieuwe shitty Naruto manga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Kore wa Zombie of the dead... Hmm. De eerste episodes waren net fillers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Naja, Bakemonogatari was een beetje vreemd, maar wel uniek. Ik bleef maar kijken
Beste series van dit seizoen imo; Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD, Sankarea en Fate/Zero S2. Kore wa Zombie gewoon omdat het kan, het is anders en grappig, dus absoluut 1 van mijn all time favorieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |