destijds te weinig tijd, nu nog steeds.. maar komt nog wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, heftig dat je hem nooit hebt afgekeken.
wat is dat met anime meisjes die jongens moeten afranselen.....quote:
Oplossing:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:26 schreef Klipnap het volgende:
Anders verandert Lithia de TT even, anders is het zielig
Compensatiedrang.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat met anime meisjes die jongens moeten afranselen.....
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:27 schreef robin007bond het volgende:
En volgens mij heb je gelijk Bakakame, en maakt de auteur in Trouw dezelfde fout
Ethiek en Techniek voor L&R? Bedankt voor de samenvatting die L&R levert.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hè
Oké, minor.. en ja, pas 1 vak gehad.. Máár dat vak was wel ethiek!
Mijn vader geeft les in ethiek. Ik weet dat het normaal gesproken ethisch is, maar dit keer vond ik moreel gezien beter in de zin passen. Wat natuurlijk fout is, beter had nog gewezen: moralistisch gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als filosofie student moet ik dit soort dingen wel weten hè
Oké, minor.. en ja, pas 1 vak gehad.. Máár dat vak was wel ethiek!
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat vewacht ik eerder bij jongens... niet meisjes...
we hebben het over anime he..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.
Hehe nee, dat is n mastervak. Maar aerostudentsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ethiek en Techniek voor L&R? Bedankt voor de samenvatting die L&R levert.
Klopt inderdaad!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dan nog. Vaak worden maatschappelijke ontwikkelingen in media geprojecteerd.
Min of meer terecht?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Vrouwen zijn (min of meer terecht) jarenlang onderdrukt.
Sarcasme komt niet goed over op internetquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme komt niet goed over op internet
In het echt had ik met een bepaalde intonatie er een geslaagde opmerking van kunnen maken.
Wacht... ik moet het kijken van Sankarea rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is moreel gezien beter te rechtvaardigen.
Oneesanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wacht... ik moet het kijken van Sankarea rechtvaardigen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef Key. het volgende:
Er zit een spelfout in de TT, het moet zijn:
Hyouka <3
Ik vind dat cijfers geven een beetje te veel gedoe, maar voor Clannad heb ik het dan wel weer overquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Overigens. Als je in je MAL Clannad ~After Story~ een goed cijfer geeft, compenseer je het slechte cijfer dat Klipnap aan Clannad ~After Story~ heeft gegeven.
Hmm, kan ik me voorstellen. Ik vind het wel leuk dat anderen mijn smaak kunnen zien en vergelijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef Key. het volgende:
[..]
Ik vind dat cijfers geven een beetje te veel gedoe, maar voor Clannad heb ik het dan wel weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |