quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_MussoliniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Hij schiep een antidemocratisch, totalitair, fascistisch regime,
Van die werknemers die 's ochtends hartstikke blij op het werk komen, maar ook gelijk weer als eerste weg zijn te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik had verwacht dat je al wat meer geïntegreerd was
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.Goh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_Mussoliniquote:
Ik draai soms alles 180 graden om met mijn slaapritme!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigst
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de manga net zo humoristisch is.SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veeg me op![]()
![]()
Mijn huisgenoot is buitenlands, maar kan ondertussen wel wat Nederlands. Hierdoor zeg ik dit soort dingen meer en meer, omdat hij 't toch wel snaptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuur
Ik zie nu wat, zonet de Finland-act gezien die schijnbaar in het Noors zong omdat ze een minderheidsgroep Noren uit Finland vertegenwoordigt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef Easymodo het volgende:
Ik kijk een stukje eurovisie en wtf. Wat voor leipe shit is dat?
Dit jaar doet er weer iemand mee die Nina heet dus daar ga ik op stemmenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:48 schreef Bakakame het volgende:
Ik zie nu wat, zonet de Finland-act gezien die schijnbaar in het Noors zong omdat ze een minderheidsgroep Noren uit Finland vertegenwoordigt?
En daarnet de dronken toetsenist van Israël bekeken en nu een liedje over Facebook uit San Marino. Maar ze mag geen merknamen noemen, dus nu wordt Facebook "Oh oh oh" ofzo
Je heet Nina?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit jaar doet er weer iemand mee die Nina heet dus daar ga ik op stemmen
Ze zullen er vast veel stemmen voor de grap voor krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Wat hebben de commies nu weer nagelaten
Die oude vrouwen
Sowieso, onze inzending ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zullen er vast veel stemmen voor de grap voor krijgen.
klinkt als mijn vorige baanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van die werknemers die 's ochtends hartstikke blij op het werk komen, maar ook gelijk weer als eerste weg zijn te vinden
Dit keer kwam op mijn werk/stage eindelijk mijn kennis op het gebied van GNU/Linux van pas. Dat voelde echt goed. Kon ik mijn collega's eindelijk wat leren, in plaats van andersomquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als mijn vorige baan
om 8:00 aan komen kakken en om 16:00 (of 13:00 op vrijdag) weer weggaan
ja, das altijd wel aardig inderdaad, of net eff beter inzicht in een bepaalde situatie hebben, ook erg fijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit keer kwam op mijn werk/stage eindelijk mijn kennis op het gebied van GNU/Linux van pas. Dat voelde echt goed. Kon ik mijn collega's eindelijk wat leren, in plaats van andersom
Ach ja, meestal ben ik degene die hulp moet krijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, das altijd wel aardig inderdaad, of net eff beter inzicht in een bepaalde situatie hebben, ook erg fijn...
Die Japs zijn wel gek,maar ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:12 schreef Klipnap het volgende:
Het is maar goed dat er geen crazy japs meedoen.
Al zou Arashi wel mogen komen
Bij mijn vader werkt het met een sensor. Dan zet je je tas in de stoel naast je, gaat dat ding piepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, meestal ben ik degene die hulp moet krijgen
Het valt me wel op dat ik meer 'programmer minded' begin te worden. Zo zat ik kranten over te nemen van een vriend (hij kon helaas echt niet) en ging ik samen met mijn moeder bezorgen.
In haar auto zit zo'n beveiliging. De auto gaat piepen wanneer je de gordel niet omdoet. Als je telkens uit de auto moet stappen is dat natuurlijk heel irritant. Wat ik dus dacht is: "Als hier niemand zit. Dan gaat de auto natuurlijk niet klagen dat er geen gordel in dat ding is gestoken.". Dus ik tilde me bips een beetje op, wat resulteerde in het omzeilen van de controle.
Bij ons is het dus ook een sensor, maar als ik mijn slanke lichaam omhoog til, dan herkent die sensor me niet meer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij mijn vader werkt het met een sensor. Dan zet je je tas in de stoel naast je, gaat dat ding piepen
Wat voor sensor?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij ons is het dus ook een sensor, maar als ik mijn slanke lichaam omhoog til, dan herkent die sensor me niet meer.
Zo gevoelig is die sensor niet bij ons.
Oh dan werkt ie bij ons met bewegings/zichtsensor want als ik het plankje boven de middelste stoel uitschuif gaat hij ook piepenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Druktesensor. Dan kijkt de auto of er iemand op de stoel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |