Stuur een PM of DM naar de OPquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef smitjew het volgende:
hoe moet ik mijn myanimelist toevoegen aan op ?
Hoog tijd voor die meet dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme komt niet goed over op internet
In het echt had ik met een bepaalde intonatie er een geslaagde opmerking van kunnen maken.
Post hem hier, dan voeg ik hem toequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:07 schreef smitjew het volgende:
hoe moet ik mijn myanimelist toevoegen aan op ?
Ook een FMA-fan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:19 schreef smitjew het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/smitjew
is nog incompleet maar komt nog
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorietenquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorieten
Ze zijn opgeschoond door iemand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:38 schreef Klipnap het volgende:
Waar zijn de emoticons uit de OP gebleven?
Dan heb je nog weinig gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
tuurlijk eerst de duistere orginele en daarna de tering geniale brotherhood een van mijn favorieten
Even opgezocht. Stomme Keki.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze zijn opgeschoond door iemand.
En terecht. Het werd eigenlijk best een zooitje
Schande!quote:
Heb je Tengen Toppa Gurren Lagann al gezien? Volgens mij is dat echt een serie voor jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
voor mij doen vrij veel maar kan altijd meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Klipnap het volgende:
Als ik Lilium kijk wordt ik er aan herinnerd dat ik mijn huiswerk voor Latijn nog moet makenHmm, vervelend om er aan herinnert te worden als je Elfen Lied kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat meisjes zich zouden ergeren aan het naakt in Elfen Lied. Een serie met veelal halfnaakte mannen zou ik ook jammer vinden
Oh, en let op je d/t's he
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2012 19:50:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest leren
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, vervelend om er aan herinnert te worden als je Elfen Lied kijkt.
Valt mee, heb al genoeg ecchi gezienquote:Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat meisjes zich zouden ergeren aan het naakt in Elfen Lied.
Oke, kijk geen Ouran Koukou Host Clubquote:Een serie met veelal halfnaakte mannen zou ik ook jammer vinden
quote:Oh, en let op je d/t's he
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Easymodo het volgende:
Doet me denken aan de tijd van Stein's;gate en dat ik eigenlijk voor microwavesIk kwam laatst binnen in het scheikundelokaal, stond er ''entropie'' op het bord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moest leren
Raad eens waar ik toen aan moest denken![]()
Meduuuka?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kwam laatst binnen in het scheikundelokaal, stond er ''entropie'' op het bord.
Raad eens waar ik toen aan moest denken
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Trouwens. Als jullie grammaticale foutjes bij mij zien. Meldt ze dan alsjeblieft.
Bakakame gaf het goede voorbeeld
Spelling mag natuurlijk ook altijd kritiek op gegeven worden.
Vastquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Test. Kijken of jullie het ook echt doen.
Aaah! Ik begin steeds meer docententrekjes te vertonen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vastdat zeggen mijn leraren ook altijd.
Wat was er dit keer zo saai aan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zou ik ook zeggen.
Hyouka is verdomde saai maar de kleine dingentjes maken het toch weer leuk: deze week was het een suf woordgrapje dat insloeg als een bom.
Grappig. Ik heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die van deze week moet ik nog zien, maar de vorige was inderdaad niet geweldig.
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wie verzint er dan ook dat 'dit keer' en 'deze keer' allebei goed zijn?
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Easymodo het volgende:
Ik erger me meer aan mensen die 'ik vindt' en jou als bezittelijk voornaamwoord gebruiken.
Ook in het engels; You're and your.
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuurquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.
Zelf vind ik het ook prettig als anderen mij verbeteren. Meestal let je er de volgende keer beter op.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Om onze lerares Engels te pesten vragen we altijd "How late is it?" dan kijkt ze zo zuur
Teveel gedoe om andere mensen te verbeteren en de meeste vinden het ook niet leuk om verbeterd te worden. Doet me ook denken aan die FB polls met een hele simpele rekensom. De meeste hebben het namelijk fout en die beweren ook nog dat hun antwoord klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
"Ik vindt' kan ik me ook het meeste aan ergeren. Daarom verbeter ik het ook altijd in de hoop dat mensen het voortaan niet meer doen.
Zelf vind ik het ook prettig als anderen mij verbeteren. Meestal let je er de volgende keer beter op.
Dat zie je inderdaad wel vaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Teveel gedoe om andere mensen te verbeteren en de meeste vinden het ook niet leuk om verbeterd te worden. Doet me ook denken aan die FB polls met een hele simpele rekensom. De meeste hebben het namelijk fout en die beweren ook nog dat hun antwoord klopt.
Geef het op. Het is een verloren strijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat soort fouten worden wel vaak gemaakt.
In real life verbeter ik mensen ook altijd. Vaak zeggen mensen 'als' in plaats van 'dan'. "Jij bent kleiner als ik". Dat moet natuurlijk "Jij bent kleiner dan ik" zijn, maar vaak hebben ze het niet door tijdens het spreken.
Hmm, het valt mensen vaak op dat ik schrijftaal heel letterlijk omzet naar spreektaal. Althans, het is mijn ouders heel erg opgevallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geef het op. Het is een verloren strijd.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/groter-als-groter-dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |