quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Qunix het volgende:
DMC: dat stukje op het forum
Krauser-san is raping Tokyo Tower
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb iets soortgelijks... soms incorporeer ik woorden in mijn spraak die ik alleen uit boeken ken en dan spreek ik het verkeerd uit maar weet ik zelf niet dat ik het verkeerd uitspreek tot iemand me er op wijst of zoiets...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, het valt mensen vaak op dat ik schrijftaal heel letterlijk omzet naar spreektaal. Althans, het is mijn ouders heel erg opgevallen.
Herkijk die film alsjeblieft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef AnimeFan het volgende:
Op Animecon trouwens de film Summer Wars gekeken
Over een soort facebook wat aangevallen wordt door kunstmatige intelligentie software en daardoor is heel Japan in gevaar, enzo.
Precies! Dat heb ik ook. Ik had dat bijvoorbeeld met 'inherent'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks... soms incorporeer ik woorden in mijn spraak die ik alleen uit boeken ken en dan spreek ik het verkeerd uit maar weet ik zelf niet dat ik het verkeerd uitspreek tot iemand me er op wijst of zoiets...
Ja ok kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Herkijk die film alsjeblieft.
Het lijkt overduidelijk meer op secondlife dan op feesboek.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef Qunix het volgende:
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigstSPOILER: DMCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was heel melig. Een vriend vindt DMC "Saai en steeds hetzelfde".quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Die fans die alles verkeerd interpreteren zijn het grappigst
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo ,net klaar met pasta maken. Morgen weer wokweek na 2 weken iets anders eten!
Ik eet nooit rond deze tijd,altijd na 22:00!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was heel melig. Een vriend vindt DMC "Saai en steeds hetzelfde".
[..]
Eet smakelijk
Je bent gek manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik eet nooit rond deze tijd,altijd na 22:00!
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je bent gek man
17:30/18:00 hier meestal.
Brrr.. dit soort teksten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
Wat een verassing dat allebij de dictaters als hitler en musolini echte facisten en rascisten zijn. Als ik ze gekent had dan stond aan hun iets te wachten!!!
Ik had verwacht dat je al wat meer gentegreerd wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!
Ik ben geen Nederlander!Dat weet je toch?
Vol met fouten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
17:30/18:00 is mijn snack/tussendoortje tijd!
Ik ben geen Nederlander!Dat weet je toch?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_MussoliniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Hij schiep een antidemocratisch, totalitair, fascistisch regime,
Van die werknemers die 's ochtends hartstikke blij op het werk komen, maar ook gelijk weer als eerste weg zijn te vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef robin007bond het volgende:
Ik had verwacht dat je al wat meer gentegreerd was
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vol met fouten.
Tevens waren ze beiden ook nog eens.Goh,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benito_Mussoliniquote:
Ik draai soms alles 180 graden om met mijn slaapritme!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je hebt iig geen 9 tot 5 mentaliteitIk wist nog dat je rond half zes `s middags wakker werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |