volgens mij komt er nooit een 2de seizoen van HotD wel jammer want was eigenlijk best leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je tijd hebt, zeker Sankarea op pakken. Geniale serie imo, maar ik heb dan ook een zombie fetsij.. Dus Highschool of the Dead was hemel op aarde. Over HotD gesproken; Seizoen 2 fucking when?
En misschien dat ik het ooit nog eens ga updaten, MAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Maak je geen zorgen, het meeste is onzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef .Cake. het volgende:
Ik begin echt als een bejaarde zeikerd te klinken, maar serieus, ik voel mij buitengesloten laatste tijd![]()
Jullie gaan zo hard, ik ga écht niet de moeite nemen om 11 pagina's door te spitten.
Nu maar eerst aan fate/zero werken nu ik de kans nog heb.
Maar, maar... ik hou ook van onzin!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het meeste is onzin
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.quote:
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.
Afgelopen twee weken superhectisch geweest voor mij op het sociale gebied. Drie verjaardagen, een begrafenis, een bruiloft, afstudeerfeest. Daarnaast wat meer werken vanwege het weer (god knows I need it!) en Diablo III.
Zaterdag zie ik weer wat tijd voor een recensie (want morgen en vrijdag kan ik ook hele dag werken!) dus dan een dubbele Jormungand/Sankarea. Beetje een backlog maar ik plan om het weer bij te werken.
Met dit weer speel ik ook geen Diablo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.
Alleen om nou met dit weer Diablo te spelen
Ik wil wel anime kijken buiten, maar ik weet niet of mijn vader daar wel zijn laptop voor wil lenen. En als ik het naar mijn iPhone /mijn broers iPad converteer zijn er geen subs
Mooi dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi ding
Al zijn Icewatches mooier!!!!
Mijn moeder heeft een knalroze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks.
Ja, Ice Watches zijn 1000x beter___
Serieus. Dat die dingen zo populair worden
Vet klokje manquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Ik ben een beetje van de conservatieve stempel.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag deze gekregen
[ afbeelding ]
Weet niet hoe duur die was, boeit me ook niet, wel een mooi klokje!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo net terug van Haagsche markt,was gezellig!Wokweek!
Bleach #493:Die Kirgie zag er wel bruut uit imo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Klipnap is een dame.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.quote:
Ook een mooi ding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Oh, vandaar. Ik vind het inderdaad ook meer een vrouwenhorloge.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |