Thanks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mooi ding
Al zijn Icewatches mooier!!!!
Mijn moeder heeft een knalroze.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks.
Ja, Ice Watches zijn 1000x beter___
Serieus. Dat die dingen zo populair worden
Vet klokje manquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks. Ik ben een beetje van de conservatieve stempel.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag deze gekregen
[ afbeelding ]
Weet niet hoe duur die was, boeit me ook niet, wel een mooi klokje!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo net terug van Haagsche markt,was gezellig!Wokweek!
Bleach #493:Die Kirgie zag er wel bruut uit imo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Klipnap is een dame.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien voor de mannen die erg gesteld zijn op hun vrouwelijke kenmerken, ik zou hem iig niet dragen (no offence voor de mannen die het wel (zouden) doen).
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.quote:
Ook een mooi ding.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Klipnap het volgende:
Bijzonder genoeg staat mijn 5 jaar oude horloge (maar hij is nog goed) meteen bij de resultaten van "Esprit Silver".
[ afbeelding ]
Huh, op de site staat dat hij voor mannen is![]()
Oh, vandaar. Ik vind het inderdaad ook meer een vrouwenhorloge.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op het ''Huh, op de site staat dat hij voor mannen is '' gedeelte.
Maar goed dat je die niet hebt genomen. Ik denk meteen aan Marktplaats als ik dat ding zie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook een mooi ding.
Zelf had ik ook bijna de Tissot PRC200 genomen, maar die was ¤350 en ik had mezelf voorgenomen om niet meer dan ¤300 uit te geven aan een horloge.
[ afbeelding ]
Meen je dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar goed dat je die niet hebt genomen. Ik denk meteen aan Marktplaats als ik dat ding zie.
wie heeft er nou nog een horloge nodig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
Mannen met stijl.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nou nog een horloge nodig?
Mensen die fuctioneel bezig zijn en niet steeds hun mobieltje uit hun zak hoeven te halen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nou nog een horloge nodig?
Oh god. Ook van die meisjes met een Adidas vest en dan zo'n Ice Watch.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Vind je? Ik vind die Tissot er ook best tof uit zien. Hier op het grasveldje voor de deur hangen 's avonds altijd van die ''mooiboiz'' met hun Adidas vestje, broek té laag en van die horloges die groter zijn dan hun eigen pols die ze voor een 10tje op de markt hebben gescoord. Wel geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |