Ja wel vet dat er toch nog een soort story inproppen, is altijd leuk, maar zonder story is het ook gewoon grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kore wa Zombie of the dead... Hmm. De eerste episodes waren net fillers.
Al was episode 7 gewoon WTF.
Oi!quote:
Heb je een animelijst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben wel benieuwd welke ongoing series jullie volgen, ben een beetje groen in dit topic
Ik kijk zelf;
-Kore wa zombie desu ka OF THE DEAD
-Fate/Zero S2
-Sankarea
-Eureka Seven Ao
-Tasogare Otome x Amnesia
-Zetman
-Aquarion EVOL
-Jormungand.
-Naruto
One Piece en Fairy Tail kijk meestal 4 weken niet, en na die 4 weken download ik alles en kijk ik ze achter elkaar
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezienquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Heb je een animelijst?
In de OP staan onze lijsten en welke series we volgen.
MAL updaterquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezien
Wat mschol zegt! MalUpdater kun je gewoon downloaden, dan log je in en dan houdt het 't zelf bij als je 'n nieuwe aflevering kijkt (moet hij wel aanstaan)quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had altijd wel MyAnimeList, maar die heb ik voor het laatst in Januari 2011 bijgewerkt. Geen zin om dat nu weer te gaan doen. Heb een kladblok bestandje met alles wat ik heb gezien
volgens mij komt er nooit een 2de seizoen van HotD wel jammer want was eigenlijk best leukquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Als je tijd hebt, zeker Sankarea op pakken. Geniale serie imo, maar ik heb dan ook een zombie fetsij.. Dus Highschool of the Dead was hemel op aarde. Over HotD gesproken; Seizoen 2 fucking when?
En misschien dat ik het ooit nog eens ga updaten, MAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Maak je geen zorgen, het meeste is onzinquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:59 schreef .Cake. het volgende:
Ik begin echt als een bejaarde zeikerd te klinken, maar serieus, ik voel mij buitengesloten laatste tijd![]()
Jullie gaan zo hard, ik ga écht niet de moeite nemen om 11 pagina's door te spitten.
Nu maar eerst aan fate/zero werken nu ik de kans nog heb.
Maar, maar... ik hou ook van onzin!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het meeste is onzin
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.quote:
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig! Fate/Zero over een uurtje of twee gok ik. Rest... moet nog zien.
Afgelopen twee weken superhectisch geweest voor mij op het sociale gebied. Drie verjaardagen, een begrafenis, een bruiloft, afstudeerfeest. Daarnaast wat meer werken vanwege het weer (god knows I need it!) en Diablo III.
Zaterdag zie ik weer wat tijd voor een recensie (want morgen en vrijdag kan ik ook hele dag werken!) dus dan een dubbele Jormungand/Sankarea. Beetje een backlog maar ik plan om het weer bij te werken.
Met dit weer speel ik ook geen Diablo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Pff... Ik begrijp dat je dan geen tijd hebt.
Alleen om nou met dit weer Diablo te spelen
Ik wil wel anime kijken buiten, maar ik weet niet of mijn vader daar wel zijn laptop voor wil lenen. En als ik het naar mijn iPhone /mijn broers iPad converteer zijn er geen subs
Mooi dingquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:36 schreef robin007bond het volgende:
Mijn dagje buiten was heerlijk! Lekker naar de kapper geweest, nieuwe kleren gekocht en gelijk ook een nieuw horloge
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |