SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let je dan kerel?quote:
Holy crapquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Maar toch doen we het. Pics!Inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerVind je het erg als ik die vanavond gebruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donker*fap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerDie zwarte gast blokkeert het scherm, sta je achter hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die zwarte gast blokkeert het scherm, sta je achter hem?
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerZwart kleedt af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten omdat ik verbrand ben. En binnen is het te warm.
have funquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die vanavond gebruik?
tnxquote:
vertel, hoe staat het?quote:
balenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten omdat ik verbrand ben. En binnen is het te warm.
quote:
wow, wat een verbetering!quote:
oh ik heb er kei veel hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel wat variatie nodig hoor, dus morgen weer een andere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wow, wat een verbetering!
wat vind je er zelf van?
eens met stevmac over je haar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb er kei veel hoor!
hier een bonus dan:Wel geil, met dat kunstleren pakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien iets van lotion ofzo gebruiken (/gaymode). Maar je hebt dus geen last meer van makeup?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.
Mn haar weet ik niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk, het is nogal ontembaar, ik heb er nu al best veel van dat schuim door gedaan en het staat nog steeds overal heen. En een staart staat fucking raar.
Maar verder ben ik wel tevreden.
Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef El_Matador het volgende:
douchen, pak aan, haartjes goed en verkopen.
Dan wordt het tijd voor een Miss wet T-shirtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.
Mn haar weet ik niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk, het is nogal ontembaar, ik heb er nu al best veel van dat schuim door gedaan en het staat nog steeds overal heen. En een staart staat fucking raar.
Maar verder ben ik wel tevreden.
Ik heb nu wel een paar rode plekjes onder mijn linkeroogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien iets van lotion ofzo gebruiken (/gaymode). Maar je hebt dus geen last meer van makeup?
En bakken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer patat scheppen over een minuut of 10
Os langer haar niks voor je? Je kan clipin extentions in je haar doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een paar rode plekjes onder mijn linkeroog![]()
Maar niet heel ernstig, omdat het maar heel weinig is eigenlijk.
Je haar danst met een danspartner!quote:
ik ben ook geen fanquote:
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapselquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan
hoewel een vriendin van me van die dure ingeweven dingen heeft
die zijn wel mooi stiekem
Automatisch.. reggaetonquote:
he bahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapsel
Damn, dat je er serieus op in gaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah
ik ben van lange blonde lokken
of mooie blonde krullen maar dan ook lang
anyway blond dusen lang
ik van een rood-blauw-zwart halflang kapsel...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapsel
weet ik veel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn, dat je er serieus op in gaat![]()
omdat de Opzij het voorschrijft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
er zijn vast mensen die dat wel mooi vinden
waarom bestaat het anders?
Omdat getrouwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Heeeel soms vind ik het wel mooi staan, meestal bij blonde vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Bonjour mademoisellequote:
Omdat het makkelijk te onderhouden isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Maakt niet uit, ze blijft te dun.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien had lang haar nog wel beter gestaan
inderdaadquote:
neeeeee niet uitdunnen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Loka niet lullig bedoeld, maar je kapsel is heel breed als of je 220Volt door je heen gekregen hebt.
Gevolg is dat je een heel smal gezicht lijkt te hebben.
Het kan natuurlijk aan de foto liggen. laat het een stuk uitdunnen zodat het wat minder breed is. Maak we eventueel een korte bobline kapsel van.
John Frieda-frizz easequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeee niet uitdunnen!
nog nooit iemand mee gemaakt die daar beter uit kwam
er zijn 100 andere manieren om het minder wild te maken
productjes en bijv een stijltang
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik laat mijn haar altijd uitdunnen, nooit problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Vroeger dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
nou ik heb iig nog nooit een meisje met een mooi uitgedund kapsel gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn haar altijd zo
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoAltijd wel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zo![]()
Als het wat korter is is een champignonkapsel nou ook niet echt mooi (bij zowel mannen als vrouwen).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb iig nog nooit een meisje met een mooi uitgedund kapsel gezien
Of eens naar een goede kapper gaan en vragen wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou het toch echt eerst met wat spullies en/of een stijltang proberen voor je dingen weg gaat halen
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoDie tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
But you beat everyone in Mariokartquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als het wat korter is is een champignonkapsel nou ook niet echt mooi (bij zowel mannen als vrouwen).
Helaas groeit mijn haar wel in die vorm als ik een tijdje niet naar de kapper ga
Ja he!quote:
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoen
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweedeIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Ik was eerst!quote:
Word wel weer eens een keer tijd om een paar dagen naar Parijs te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweedeIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Ik was nooit fan, maar nu hb ik doe clip in ontdektquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan
hoewel een vriendin van me van die dure ingeweven dingen heeft
die zijn wel mooi stiekem
Heerlijke stadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word wel weer eens een keer tijd om een paar dagen naar Parijs te gaan
En ik sta wederom extreem crappy op die fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik moest gisteren foto maken voor m'n pathé pas, de eerste keer dat ik er best goed op sta vind ik zelf.. maar dat kwam deels omdat hups me aan het lachen maakte..
Kunnen we dubbeldatenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze heeft dan vast nog een leuke vriendin of 2lingzus.
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en pittig kort kapsel vind ik echt wat voor die moedertjes
Schoonzusje was zwanger en ja hoor, knippen die hap! En ze had zo mooi lang bruin haar
Boedhaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.
Ben ik nu zwanger?
Afschietenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en pittig kort kapsel vind ik echt wat voor die moedertjes
Schoonzusje was zwanger en ja hoor, knippen die hap! En ze had zo mooi lang bruin haar
Mannen mogen datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.
Ben ik nu zwanger?
Ik zou niet durvenquote:
Ik ben ook eng aan het afvallen!!quote:
Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook eng aan het afvallen!!
Gisteren had ik een rokje aan, vorig jaar zat die nog strak en nu kan ik hem zo van mn kont trekken.
Jawelquote:
Zo erg is het bij mij nog niet, maar ik kan hem tegenwoordig wel weer zien.quote:
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij nog niet, maar ik kan hem tegenwoordig wel weer zien.
Het afdakje is een heel eind weg
Afvallenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
al dat zeik over afvallen hier
ik ga vanavond nog maar een keer zwemmen
Ga squattenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook eng aan het afvallen!!
Gisteren had ik een rokje aan, vorig jaar zat die nog strak en nu kan ik hem zo van mn kont trekken.
Ik ben niet bewust aan het afvallen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
al dat zeik over afvallen hier
ik ga vanavond nog maar een keer zwemmen
Je bedoelt Stevenmac?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is de chemisch zaad donor?
Ik heb wel weer ff zin in slap ouwehoeren
Drom?quote:
Nee, screw!quote:
maar squatten is toch niet leuk verderquote:
Oiquote:
Nee. Net zo saai als fitness.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar squatten is toch niet leuk verder
Geen idee! Is dat zo?quote:
Que?quote:
Heb jij chemisch zaad?quote:
Wat de neuk is chemisch zaad?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij chemisch zaad?
Euj ben je echt blauw of nepblauw?
Geniet ervan hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Nog 10 minuten en dan ga ik thuis een lekkere koude HJ nuttigen
wat voor komkommersalade?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga me aan komkommersalade wagen vanavond!
ik gok 1 met komkommerquote:
Lichtgevend groen enz. Krijg je Tsjernobylkinderen vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat de neuk is chemisch zaad?
en wat jij wil
quote:
Nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lichtgevend groen enz. Krijg je Tsjernobylkinderen van![]()
Ik heb campagne gevoerd voor je dus van mij mag, nee moet jij zelfs echt blauw zijn!!
komkommer frituren en dan eten met hela curryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is het een salade met gewoon veel komkommer?
of komkommer in zuur? of komkommer in een olie sausje? of in van die mayo prut
er zijn nogal wat varianten natuurlijk
Tof!! Welk subforum dan? ONZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet
En het lijkt er wel op
Ik zit zelf te denken aan een variant met olijfoliequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is het een salade met gewoon veel komkommer?
of komkommer in zuur? of komkommer in een olie sausje? of in van die mayo prut
er zijn nogal wat varianten natuurlijk
VBLquote:
maar met andere groentjes of alleen komkommer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb het nog nooit gemaakt. Ben nu pas de recepten aan het opzoeken
Gewoon met komkommer lol, maak het nou niet te moeilijk voor moiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar met andere groentjes of alleen komkommer?
Oh dat is ook zeer geschikt voor jou!!quote:
Een klein beetje haat op jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Nog 10 minuten en dan ga ik thuis een lekkere koude HJ nuttigen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Zeg beterebob, dankzij jouw hilarische linkje ben ik wel zo stom geweest andere topics te lezen daar. Het brandt.M´n ogen.
dat is toch saai?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met komkommer lol, maak het nou niet te moeilijk voor moi
Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?quote:
Een dag!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch saai?
heb je een uitje in huis? en paprika of (zon)gedroogde tomaat?
Anders zou ik voor komkommers in zuur gaanmaar die moeten wel even staan
een mengsel maken van water, azijn, suiker en eventueel wat rode pepertjes
en daar je komkommer (en als je hebt (rode)ui en paprika een dagje in laten staan
AAN HET WERK JA!!quote:
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
inderdaadquote:
Geeneens een kaasschaaf? Wat ben jij voor een pauper? Dit tipt aan kree met z´n soep opwarmen in blik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?
dat is gewoon komkommer gedipt in olie of zo
Maar dat is saai...ik wil eens wat anders proberen. M'n vader maakte altijd lekkere komkommersaladequote:
oooh koffie dat kan toch niet!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
oiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
Ja sorrie hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh koffie dat kan toch niet!!!
zal ik je een online cursus gaan geven
met youtube filmpjes en zo
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment!quote:
Die heb ik vanavond toch niet dus ik kan klaarmaken wat ik maar wil!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...
Goed voor je om te beseffen dat dat soort mensen echt bestaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?
Bloody Mary.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Ouzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Dat dekt voor het moment de lading jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment! [ afbeelding ]
Bieslook was dat grasachtige spul en peterselie was dat spul met blaadjes!
quote:
Ik heb het al bedacht, ik maak er zelfgemaakte milkshake bij! Met dat groene spul!quote:
Ik houd me aanbevolen, bieslook it is!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dekt voor het moment de lading jaBieslook is lekker bij komkommer.
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor groen spul?
vorige zomer maakte ik graag milkshakes met vers fruit en wodka
ik zou banaan doen want pisan is banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!
En yup, er komt vers fruit in de milkshake![]()
Weet alleen nog niet wat, banaan heb ik in huis en anders wordt het peer. Alleen peer is een beetje lastig want ik heb geen blender die het doet
Ja, het spul is erg lekker door de milkshake. Bij toeval achter gekomen vorig jaar toen ik een BBQ had met vrienden in de tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou banaan doen want pisan is banaan
lekker spul hoor ik heb het ook altijd in huis voor in de cocktail
ik ben gek op zoetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat spul altijd veel te zoetVodka, gecrushed ijs en gepureerde verse kiwis
Fernandes, daar krijg ik hartkloppingen vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op zoet
ook dingen als fernandes nomnom
Zat jij niet op het terras te bieren?quote:
Ghehe, morgen weer vroeg op en gisteren ook al aan de borrel geweest dus ik heb het bij 2 pilsjes gelaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij niet op het terras te bieren?
Wel potverrrrrdriequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb een rare bult in mijn nek. Een onderhuidse.
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel potverrrrrdrie![]()
Heb jij nou dat gedrochtbabyding van screw?
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?quote:
Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?quote:
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
Mjah huisarts is sowieso een slim plan. Er gaat zoveel mis met die internetdiagnosesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.
http://www.huidconsult.nl(...)-L-t/m-O/Lipoom.html
Maar voor de zekerheid toch maar langs de huisarts.
Oude UIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
quote:
Ik wil pics!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef system_overload het volgende:
het is zo heet dat ik het naakt nog heet heb.![]()
Ik wil een airco!
dat overleef je nietquote:
veel plezier!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik nog chill een stukje fietsen.
Goed idee. Hoewel ik denk dat ik er te lui voor ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik nog chill een stukje fietsen.
Gaan je anders mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed idee. Hoewel ik denk dat ik er te lui voor ben.
Dat zeg ik ook altijd.quote:
Ok danquote:
Warme douche is beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef system_overload het volgende:
ik ga een koude douche nemen denk ik
Je krijgt serieus meer koelte als je een warme douche neemt met dit weer hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
koude douche genomen niet afgedroogd, hoppa jurkje aan.Heerlijk!
koelte![]()
zou best kunnen. Ik heb het nu iig niet bloedheet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je krijgt serieus meer koelte als je een warme douche neemt met dit weer hoor
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
koude douche genomen niet afgedroogd, hoppa jurkje aan.Heerlijk!
koelte![]()
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?
Hai
awquote:
omdat het zo warm is,ben ik al opgedroogd,alleen mijn haar is nog nat/vochtigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?
Hai
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?
Niet!!! Happon!!!quote:
Die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
wtf is dat?
Over een dag of 5 voel ik me weer stukken beter
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb niet aan Twi gedacht...mankeer ik iets?
Nu koorts hebben, ah wat lulligquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op de bank te rillen van de koorts. Positieve kant, eten lukt niet, dus als het een paar dagen doorgaat ben ik weer een kilootje kwijt.
Nou kan best 10 graden tussen zitten hoor, een graad per minuut. Denk dat het 17 graden isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier was het 27 graden volgens de thermometer die hier een 10 minuutjes fietsen vandaan is en waar ik langs ben gekomen.
Die 27 graden was vanmiddag om een uur of 4, zal nu wel ietswat afgekoeld zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou kan best 10 graden tussen zitten hoor, een graad per minuut. Denk dat het 17 graden is
Dat was het hier 4 weken geleden alquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier was het 27 graden volgens de thermometer die hier een 10 minuutjes fietsen vandaan is en waar ik langs ben gekomen.
Goede omschrijving. Wat een kutdag om boven de frituur te staan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier nog 25 graden, vanmiddag de 30 voorbij. Het is hier nu vooral zompig en benauwd
Bij jou is wel heerlijk wandelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier nog 25 graden, vanmiddag de 30 voorbij. Het is hier nu vooral zompig en benauwd
Zonder airco is het ook niet te doen op mijn werk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede omschrijving. Wat een kutdag om boven de frituur te staan.
Morgen geven ze regen en onweer op hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! En voorlopig geen regen meer!
Snarf wil er vast wel eentje uitlenen voor een weekendjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij jou is wel heerlijk wandelen
Snel die hond halen
Geen airco bij ons, en die dampen overalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zonder airco is het ook niet te doen op mijn werk.
Morgen onweer, wat ik je bromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! En voorlopig geen regen meer!
Hier niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen geven ze regen en onweer op hoor
Dat is wel minder inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen airco bij ons, en die dampen overal
Ik wil m'n eigenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snarf wil er vast wel eentje uitlenen voor een weekendje
Pics van wat echt leuk is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom reageren de echt leuke vrouwen nu niet op mijn berichtjes.
Bier drinken op het terras!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Asiel van Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz heeft er vast wel eenquote:
Conservatieve meisjes, alleen de sletjes op paiq reageren wel maar de conservatieve meisjes uit de buurt niet. Of ligt het weer aan want een bericht op facebook is creeper... vrouwenquote:
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een hosselbaas, die Jofu. En ik zie nu mijn naamtopique pas
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zitten met 8 man op een ruimte die geschikt is voor 4, 8 pc's, 16 beeldschermen, geen airco. Want bij de gemeente hebben ze climate control, jawel. Als het buiten 30 graden is, is het bij ons 28
Blij dat ik vrij was
De ruimte in mijn broek werd kortstondig even opgevuld, DG.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.
Hey niet zeuren sommige mensen werken buitenquote:
Oh ging het om DG? Ik dacht ik geef m'n eigen mening er even bij..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben toch niet grefo genoeg voor hem joh.
Buiten werken is toch juist tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey niet zeuren sommige mensen werken buiten
Ligt aan het weer, maar soms is het wel lekker inderdaadquote:
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederlandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ging het om DG? Ik dacht ik geef m'n eigen mening er even bij..
In de tuin met je blote poten in het gras, koud glas ijsthee, en verder.... helemaal.... niets....quote:
Je hebt tegenwoordig anders twee prima pluspuntenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederland
Daar heb je toch niks aan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederland
Wat vind je pluspunten dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig anders twee prima pluspunten
[disclaimer]Uitspraak gebaseerd op door uzelf verstrekte informatie[/disclaimer]
IJstheequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tuin met je blote poten in het gras, koud glas ijsthee, en verder.... helemaal.... niets....
Ijsthee isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IJstheeDaar krijg ik alleen maar meer dorst van
Doe dan maar vers sap
Waarom niet? Als ik mezelf lekker vond zou ik dat wel durven zeggen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat niemand die zichzelf nomineert bij de lekkerste helft hoort
Ik behoor tot een aparte categorie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat niemand die zichzelf nomineert bij de lekkerste helft hoort
TIETTUHHHH!quote:
Omdat de mening van 1 persoon nog steeds te subjectief en relatief isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik mezelf lekker vond zou ik dat wel durven zeggen hoor.
Je hoeft niet per se altijd bescheiden te zijn, de waarheid spreken mag ook wel eens.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ijsthee is
Icetea daarentegen
Maar niet die van de achterhoek. die giet ik zo over in bart zn glas(althans die van markt5)
Daar werken leuke meisjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ijsthee is
Icetea daarentegen
Maar niet die van de achterhoek. die giet ik zo over in bart zn glas(althans die van markt5)
Die heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar werken leuke meisjesEn als ik daar zit bestel ik wel een biertje hoor
Lipton of anders nietsquote:
Ik val in herhaling?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gehoord
We zijn ook heel bewust daar gaan zitten en 5 minuten later snapte ik waarom, want toen kwam er zooooooooooooon serveerster langs op het terras er naast
Nee daarom, lipton ice tea is heerlijk. Maar die van markt5 daar heb ik achteraf voor bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lipton of anders niets![]()
(Ok, die van de Aldi is ook goed te doen..)
Als dat het enige isquote:
Ondefinibaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |