quote:
Ik heb het al bedacht, ik maak er zelfgemaakte milkshake bij! Met dat groene spul!quote:
Ik houd me aanbevolen, bieslook it is!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dekt voor het moment de lading jaBieslook is lekker bij komkommer.
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor groen spul?
vorige zomer maakte ik graag milkshakes met vers fruit en wodka
ik zou banaan doen want pisan is banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!
En yup, er komt vers fruit in de milkshake![]()
Weet alleen nog niet wat, banaan heb ik in huis en anders wordt het peer. Alleen peer is een beetje lastig want ik heb geen blender die het doet
Ja, het spul is erg lekker door de milkshake. Bij toeval achter gekomen vorig jaar toen ik een BBQ had met vrienden in de tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou banaan doen want pisan is banaan
lekker spul hoor ik heb het ook altijd in huis voor in de cocktail
ik ben gek op zoetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat spul altijd veel te zoetVodka, gecrushed ijs en gepureerde verse kiwis
Fernandes, daar krijg ik hartkloppingen vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op zoet
ook dingen als fernandes nomnom
Zat jij niet op het terras te bieren?quote:
Ghehe, morgen weer vroeg op en gisteren ook al aan de borrel geweest dus ik heb het bij 2 pilsjes gelaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij niet op het terras te bieren?
Wel potverrrrrdriequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb een rare bult in mijn nek. Een onderhuidse.
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel potverrrrrdrie![]()
Heb jij nou dat gedrochtbabyding van screw?
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?quote:
Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?quote:
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
Mjah huisarts is sowieso een slim plan. Er gaat zoveel mis met die internetdiagnosesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.
http://www.huidconsult.nl(...)-L-t/m-O/Lipoom.html
Maar voor de zekerheid toch maar langs de huisarts.
Oude UIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |