Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?quote:
Een dag!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch saai?
heb je een uitje in huis? en paprika of (zon)gedroogde tomaat?
Anders zou ik voor komkommers in zuur gaanmaar die moeten wel even staan
een mengsel maken van water, azijn, suiker en eventueel wat rode pepertjes
en daar je komkommer (en als je hebt (rode)ui en paprika een dagje in laten staan
AAN HET WERK JA!!quote:
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
inderdaadquote:
Geeneens een kaasschaaf? Wat ben jij voor een pauper? Dit tipt aan kree met z´n soep opwarmen in blik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?
dat is gewoon komkommer gedipt in olie of zo
Maar dat is saai...ik wil eens wat anders proberen. M'n vader maakte altijd lekkere komkommersaladequote:
oooh koffie dat kan toch niet!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
oiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
Ja sorrie hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh koffie dat kan toch niet!!!
zal ik je een online cursus gaan geven
met youtube filmpjes en zo
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment!quote:

Die heb ik vanavond toch niet dus ik kan klaarmaken wat ik maar wil!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...
Goed voor je om te beseffen dat dat soort mensen echt bestaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?
Bloody Mary.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Ouzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Dat dekt voor het moment de lading jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment! [ afbeelding ]
Bieslook was dat grasachtige spul en peterselie was dat spul met blaadjes!
quote:
Ik heb het al bedacht, ik maak er zelfgemaakte milkshake bij! Met dat groene spul!quote:
Ik houd me aanbevolen, bieslook it is!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dekt voor het moment de lading jaBieslook is lekker bij komkommer.
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
wat voor groen spul?
vorige zomer maakte ik graag milkshakes met vers fruit en wodka
ik zou banaan doen want pisan is banaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd de naam, pisang ambon heet 't geloof ik. Maar ¤4 de fles!
En yup, er komt vers fruit in de milkshake![]()
Weet alleen nog niet wat, banaan heb ik in huis en anders wordt het peer. Alleen peer is een beetje lastig want ik heb geen blender die het doet
Ja, het spul is erg lekker door de milkshake. Bij toeval achter gekomen vorig jaar toen ik een BBQ had met vrienden in de tuinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou banaan doen want pisan is banaan
lekker spul hoor ik heb het ook altijd in huis voor in de cocktail
ik ben gek op zoetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind dat spul altijd veel te zoetVodka, gecrushed ijs en gepureerde verse kiwis
Fernandes, daar krijg ik hartkloppingen vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gek op zoet
ook dingen als fernandes nomnom
Zat jij niet op het terras te bieren?quote:
Ghehe, morgen weer vroeg op en gisteren ook al aan de borrel geweest dus ik heb het bij 2 pilsjes gelaten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zat jij niet op het terras te bieren?
Wel potverrrrrdriequote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Ik heb een rare bult in mijn nek. Een onderhuidse.
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel potverrrrrdrie![]()
Heb jij nou dat gedrochtbabyding van screw?
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?quote:
Zover ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je screw zn chemische zaad hebt doorgeslikt?
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?quote:
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
Mjah huisarts is sowieso een slim plan. Er gaat zoveel mis met die internetdiagnosesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar als ik het internet zo doorspit is het waarschijnlijk dit.
http://www.huidconsult.nl(...)-L-t/m-O/Lipoom.html
Maar voor de zekerheid toch maar langs de huisarts.
Oude UIquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan een onderhuidse bult?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |