Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?quote:
Een dag!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch saai?
heb je een uitje in huis? en paprika of (zon)gedroogde tomaat?
Anders zou ik voor komkommers in zuur gaanmaar die moeten wel even staan
een mengsel maken van water, azijn, suiker en eventueel wat rode pepertjes
en daar je komkommer (en als je hebt (rode)ui en paprika een dagje in laten staan
AAN HET WERK JA!!quote:
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
inderdaadquote:
Geeneens een kaasschaaf? Wat ben jij voor een pauper? Dit tipt aan kree met z´n soep opwarmen in blik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een dag!
Maar ik wil hem meteen vreten!
Ik denk dat ik iets doe met ui er in, ik heb trouwens niks in huis. Zelfs niet een kaasschaaf
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je nou een salade maken met alleen een komkommer dan?
dat is gewoon komkommer gedipt in olie of zo
Maar dat is saai...ik wil eens wat anders proberen. M'n vader maakte altijd lekkere komkommersaladequote:
oooh koffie dat kan toch niet!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
oiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds recepten op internet te lezen. Misschien doe ik er wel tomaat bij![]()
En ik heb 0 verstand van kruiden, weet niet eens 't verschil tussen bieslook en peterselie
Ja sorrie hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh koffie dat kan toch niet!!!
zal ik je een online cursus gaan geven
met youtube filmpjes en zo
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment!quote:

Die heb ik vanavond toch niet dus ik kan klaarmaken wat ik maar wil!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook dat zou ik maar niet bij een date vertellen...
Goed voor je om te beseffen dat dat soort mensen echt bestaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had je niet even kunnen waarschuwen vantevoren?
Bloody Mary.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Ouzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is trouwens lekker bij komkommersalade? (ik heb het over alcohol)
Dat dekt voor het moment de lading jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht even, ik weet het weer! Helder moment! [ afbeelding ]
Bieslook was dat grasachtige spul en peterselie was dat spul met blaadjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |