Morgen onweer, wat ik je bromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! En voorlopig geen regen meer!
Hier niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen geven ze regen en onweer op hoor
Dat is wel minder inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen airco bij ons, en die dampen overal
Ik wil m'n eigenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snarf wil er vast wel eentje uitlenen voor een weekendje
Pics van wat echt leuk is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom reageren de echt leuke vrouwen nu niet op mijn berichtjes.
Bier drinken op het terras!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier nog 25 graden, vanmiddag de 30 voorbij. Het is hier nu vooral zompig en benauwd
Asiel van Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz heeft er vast wel eenquote:
Conservatieve meisjes, alleen de sletjes op paiq reageren wel maar de conservatieve meisjes uit de buurt niet. Of ligt het weer aan want een bericht op facebook is creeper... vrouwenquote:
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een hosselbaas, die Jofu. En ik zie nu mijn naamtopique pas
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zitten met 8 man op een ruimte die geschikt is voor 4, 8 pc's, 16 beeldschermen, geen airco. Want bij de gemeente hebben ze climate control, jawel. Als het buiten 30 graden is, is het bij ons 28
Blij dat ik vrij was
De ruimte in mijn broek werd kortstondig even opgevuld, DG.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.
Hey niet zeuren sommige mensen werken buitenquote:
Oh ging het om DG? Ik dacht ik geef m'n eigen mening er even bij..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben toch niet grefo genoeg voor hem joh.
Buiten werken is toch juist tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey niet zeuren sommige mensen werken buiten
Ligt aan het weer, maar soms is het wel lekker inderdaadquote:
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederlandquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ging het om DG? Ik dacht ik geef m'n eigen mening er even bij..
In de tuin met je blote poten in het gras, koud glas ijsthee, en verder.... helemaal.... niets....quote:
Je hebt tegenwoordig anders twee prima pluspuntenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederland
Daar heb je toch niks aan..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, dankje maar ik hoor toch niet bij de lekkerste helft van Nederland
Wat vind je pluspunten dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig anders twee prima pluspunten
[disclaimer]Uitspraak gebaseerd op door uzelf verstrekte informatie[/disclaimer]
IJstheequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de tuin met je blote poten in het gras, koud glas ijsthee, en verder.... helemaal.... niets....
Ijsthee isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
IJstheeDaar krijg ik alleen maar meer dorst van
Doe dan maar vers sap
Waarom niet? Als ik mezelf lekker vond zou ik dat wel durven zeggen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat niemand die zichzelf nomineert bij de lekkerste helft hoort
Ik behoor tot een aparte categorie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat niemand die zichzelf nomineert bij de lekkerste helft hoort
TIETTUHHHH!quote:
Omdat de mening van 1 persoon nog steeds te subjectief en relatief isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik mezelf lekker vond zou ik dat wel durven zeggen hoor.
Je hoeft niet per se altijd bescheiden te zijn, de waarheid spreken mag ook wel eens.
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ijsthee is
Icetea daarentegen
Maar niet die van de achterhoek. die giet ik zo over in bart zn glas(althans die van markt5)
Daar werken leuke meisjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ijsthee is
Icetea daarentegen
Maar niet die van de achterhoek. die giet ik zo over in bart zn glas(althans die van markt5)
Die heb ik eerder gehoordquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar werken leuke meisjesEn als ik daar zit bestel ik wel een biertje hoor
Lipton of anders nietsquote:
Ik val in herhaling?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gehoord
We zijn ook heel bewust daar gaan zitten en 5 minuten later snapte ik waarom, want toen kwam er zooooooooooooon serveerster langs op het terras er naast
Nee daarom, lipton ice tea is heerlijk. Maar die van markt5 daar heb ik achteraf voor bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lipton of anders niets![]()
(Ok, die van de Aldi is ook goed te doen..)
Als dat het enige isquote:
Ondefinibaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |