Morgen onweer, wat ik je bromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah! En voorlopig geen regen meer!
Hier niet!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen geven ze regen en onweer op hoor
Dat is wel minder inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen airco bij ons, en die dampen overal
Ik wil m'n eigenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snarf wil er vast wel eentje uitlenen voor een weekendje
Pics van wat echt leuk is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom reageren de echt leuke vrouwen nu niet op mijn berichtjes.
Bier drinken op het terras!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
Hier nog 25 graden, vanmiddag de 30 voorbij. Het is hier nu vooral zompig en benauwd
Asiel van Samzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz heeft er vast wel eenquote:
Conservatieve meisjes, alleen de sletjes op paiq reageren wel maar de conservatieve meisjes uit de buurt niet. Of ligt het weer aan want een bericht op facebook is creeper... vrouwenquote:
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een hosselbaas, die Jofu. En ik zie nu mijn naamtopique pas
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij zitten met 8 man op een ruimte die geschikt is voor 4, 8 pc's, 16 beeldschermen, geen airco. Want bij de gemeente hebben ze climate control, jawel. Als het buiten 30 graden is, is het bij ons 28
Blij dat ik vrij was
De ruimte in mijn broek werd kortstondig even opgevuld, DG.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die van Elvis was voor jouw heh dat snap je wel.
Hey niet zeuren sommige mensen werken buitenquote:
Oh ging het om DG? Ik dacht ik geef m'n eigen mening er even bij..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben toch niet grefo genoeg voor hem joh.
Buiten werken is toch juist tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey niet zeuren sommige mensen werken buiten
Ligt aan het weer, maar soms is het wel lekker inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |