Bedenk je eerst maar eens dat vrienden gezellig zijn voordat je aan zoiets geavanceerds als een terrasje gaat beginnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben een te grote zolderkamerautist om te te bedenk dat een terrasje gezellig kan zijn
Ghehe. Mjah gooi de winkel eens dicht dan zoeken we een terras op!quote:
Tempting.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Mjah gooi de winkel eens dicht dan zoeken we een terras op!
Dan gaan we aan de cola!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tempting.
Maar moet vanavond ook nog werken he
Sorry, dat ik zo snel gingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedenk je eerst maar eens dat vrienden gezellig zijn voordat je aan zoiets geavanceerds als een terrasje gaat beginnen.
Ditto!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel wat aankomen op alles behalve mijn buik
Wow, ik herken je niet meer!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Missie Beter op mijn uiterlijk letten, voortgang:
[ afbeelding ]
Hopelijk zie ik er al 14+ uit zo.
Daten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook jammerlijk brede heupen dus mijn kont lijkt uit verhouding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben een fatso
en dat zit ook in de familie
en daarmee bedoel ik meer de bouw
een van mijn nichtjes had anorexia en woog zo goed als niks meer en toch viel het niemand op omdat wij (dankje oma) allemaal gezegend zijn met enorme heupen, bips en tieten
dan lijk je al snel zwaarder dan je eigenlijk bent
maar (tnx oma) zandloper figuurtjes en enorme tieten zitten ook in de familie en dat is wel tof
alleen die van mij even opgraven onder die berg vet
Misschien je haar anders, dat zou echt helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook veel moeite om hem te typen!quote:
dit ben jij nu?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je er zelf tevreden mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze het in een staart doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien je haar anders, dat zou echt helpen
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Nu kijken mensen me ook niet meer zo vreemd aan enzo, at was een van de voornaamste redenen er wat aan te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens echt goed dat je aan je uiterlijk werkt Loka! Nog steeds vind ik dat haar in je gezicht leuker is, maar dit is echt een enorme vooruitgang! Wat vind jij er van?
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook veel moeite om hem te typen!
Lol gisteren op het terras zei Jofu "doe mij maar een ice tea"
Uiteraard heb ik toen gewoon een palmpje voor hem besteld
Geniet ervan!quote:
oh! niks mis mee toch? ik bedoel normaal gebruiken meiden blush omdat effect te krijgenquote:
Als ze je nu aankijken dan is het waarschijnlijk omdat je best een lekker ding bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Nu kijken mensen me ook niet meer zo vreemd aan enzo, at was een van de voornaamste redenen er wat aan te doen
Met een vioolsnaar.quote:
Geweldig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joehoe![]()
Hoe ging het opstaan vanochtend?
Heb jij geen terasje bij je kroeg dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tempting.
Maar moet vanavond ook nog werken he
Mijn kroeg zit direct aan de straat, geen terras dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb jij geen terasje bij je kroeg dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kroeg zit direct aan de straat, geen terras dus
Je hebt gelijk, ik ben meer camgeniek dan fotogeniek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef twi het volgende:
Loka gaat goedMaar spontaan op de cam nog veel leuker
Ik ben alleen in 't echt heet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou echt niet op foto's
altijd een oog half dicht of zoiets doms
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelenquote:
ik moest gisteren foto maken voor m'n pathé pas, de eerste keer dat ik er best goed op sta vind ik zelf.. maar dat kwam deels omdat hups me aan het lachen maakte..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou echt niet op foto's
altijd een oog half dicht of zoiets doms
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelen
en in het donker
Het donker maakt alles beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelen
en in het donker
Jawel, daar is ruimte genoeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ook achter geen ruimte voor een terras?
tnx voor dit pareltjequote:
Ja. Maar toch doen we het. Pics!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |