Succesquote:
In ieder geval goed bezig zo te horenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ben ik ondertussen wel van je gewend
Maar is al goed
Ik nietquote:
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ziek, of met je gezond opgestelde dieet?
Ik ook. Like I care. Het wordt niet erger dan dit en ik beweeg meer dan voldoende. Alleen niet op de manier om buikvet tegen te gaan.quote:
Thanks! Jij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes
Mijn enige doel is mijn buikvet kwijtraken
Maar ik doe er niet zo veel aan, alleen elke dag een uurtje fietsen nu en niet meer zo achterlijk veel snoepen.
Inderdaad, maar het is lekker gelijk een goede motivatie te hebben om door te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.
Ik beweeg te weinig en eet te veel. Dan ga ik ineens weer te weinig eten en teveel bewegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Like I care. Het wordt niet erger dan dit en ik beweeg meer dan voldoende. Alleen niet op de manier op buikvet tegen te gaan.
Dat zeker! Nog 7 kilo te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is lekker gelijk een goede motivatie te hebben om door te gaan.
Nouquote:
Minder coke snuivenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NouWat meer gewicht zou wel goed zijn ja
Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.
Kon dat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig op een terrasje hangen in Gorinchem met mij?
Gezellig en Gorinchem in één zin?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig op een terrasje hangen in Gorinchem met mij?
Dat is altijd mijn favoriete ding!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
Het is echt niet chill als je ineens zwart voor je ogen word terwijl je op de bus staat te wachten.
Daar doe ik niet eens aanquote:
Ik schrok ook een beetje.quote:
quequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom dus niet bij jou eten als je bij die slavendrijvers koopt.
Jofu, kom er maar in!
Ik ben ook een ecto; dus join the clubquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar doe ik niet eens aanZit in de familie vrees ik. Het te dun zijn èn het niet snuiven van coke.
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar doe ik niet eens aanZit in de familie vrees ik. Het te dun zijn èn het niet snuiven van coke.
Been there, failed that.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buik
GROETEN!
Vet zinvol inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik gniffelde wel even over het bereken in BMI na de komma, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buik
GROETEN!
Wat is een ecto, beterebob?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik gniffelde wel even over het bereken in BMI na de komma, eigenlijk.
Ja komt omdat er staat "gezellig met mij"quote:
Jij bent in de winkel aan het werk zeker?quote:
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja komt omdat er staat "gezellig met mij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ach sooooquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Arme jij en @spoiler ik ga nu beginnen met een vliegveld naast het terras bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tof!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij en @spoiler ik ga nu beginnen met een vliegveld naast het terras bouwen
oh zo, correct.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Werkt jouw moeder niet bij de Aldi? Of was dat iemand anders?
Ik wil wel wat aankomen op alles behalve mijn buikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooooJa, dan ben ik bij deze lid van de club. Hebben we ook wachtwoorden en geheime codes?
Nou aan het werk, ik ben aanwezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent in de winkel aan het werk zeker?
Joehoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |