SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest aan je denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is me vaker verteld. Noel Gallagher schijn ik ook op te lijken.
Ja sorry, maar we kunnen geen uitzonderingen maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Rijbewijs inleveren met 70 jaar? Niet mee eens, wat een onzin.
Mijn vader wordt dit jaar 71 en kan nog prima autorijden.
Sowieso is mijn vader nog redelijk jong in zijn doen en laten. En kan hij nog beter autorijden dan sommige jonge mensen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
Als de evolutie nu gewoon weer zorg zou dragen dat alle mensen boven de 65 dood zouden gaan, dan zouden we ook van dat probleem verlost zijn. Scheelt weer keuringen ook en iedereen is beter af.
Weet wat je zegt, je bent er al bijna!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
Als de evolutie nu gewoon weer zorg zou dragen dat alle mensen boven de 65 dood zouden gaan, dan zouden we ook van dat probleem verlost zijn. Scheelt weer keuringen ook en iedereen is beter af.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
"Sorry, ik heb er al eentje hier op de kinderkamer. Interesse? Gratis af te halen."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En alle mensen met aids.
Gister werd zon verkoopstertje heel boos.
Die kwam aidsbabys verkopen. Ik schudde al nee, zei ze: JA, WIJ GAAN EEN AIDSBABY REDDEN.
Ik: Nee.
Zei: Maar die babys hebben aids, en moeten werken enzo, en voor 20 cent kan je ze redden!
Ik: Dat probleem lost zichzelf snel genoeg op.
Was ze helemaal boos, wtf..
Ik wilde haar nog een sigaret aanbieden. "HEY SNOL DAT IS EEN DODE AIDSBABY DIE JE NU IN JE BEK HEBT HE!"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Sorry, ik heb er al eentje hier op de kinderkamer. Interesse? Gratis af te halen."
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde haar nog een sigaret aanbieden. "HEY SNOL DAT IS EEN DODE AIDSBABY DIE JE NU IN JE BEK HEBT HE!"
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik tik mijn peuk altijd af in de collectebus van de Kankerstichting.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Damn, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom ook vrijwillig en evt na tests/keuring..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Rijbewijs inleveren met 70 jaar? Niet mee eens, wat een onzin.
Mijn vader wordt dit jaar 71 en kan nog prima autorijden.
Sowieso is mijn vader nog redelijk jong in zijn doen en laten. En kan hij nog beter autorijden dan sommige jonge mensen
Ik ga dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En alle mensen met een BMI van boven de 25
(hadden we gister toch over?)
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ook vrijwillig en evt na tests/keuring..
Tsja hij wil autorijden en dat is nou eenmaal een luxe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.
Als ik zie dat mijn vader echt niet meer kan rijden over 5 jaar, dan hou ik hem tegen.
Maar keuringen en tests kosten alleen maar veel geld, en wie moeten dat betalen?? Ja juist
Hoe zullen we het doen, heloef?quote:
En ja, vandaar de opmerking verdomme! Wakker worden, c_a!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En alle mensen met een BMI van boven de 25
(hadden we gister toch over?)
Dik en neger, ik ga dood ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De neger gaat toch altijd als eerste? Je zou je al moeten berusten in je lot.
Sorry heb te weinig geslapenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zullen we het doen, heloef?
[..]
En ja, vandaar de opmerking verdomme! Wakker worden, c_a!
Ik betaal daar liever voor dan voor mensen die met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis komen door overgewicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.
Als ik zie dat mijn vader echt niet meer kan rijden over 5 jaar, dan hou ik hem tegen.
Maar keuringen en tests kosten alleen maar veel geld, en wie moeten dat betalen?? Ja juist
Of ondergewicht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik betaal daar liever voor dan voor mensen die met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis komen door overgewicht.
De ongelukken die ze veroorzaken ook. Zo kun je alles wel op geld gooien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik betaal daar liever voor dan voor mensen die met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis komen door overgewicht.
Niet mee eens, veel denken dat het nog goed kan, terwijl de realiteit meestal anders is, uitzonderingen heb je altijd.. Als mijn opa nog zou leven had hij vast ook nog gereden hebben.. maar of het nog goed zou zijn geweest weet ik niet..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeten ondergewichten ook dood? Kan ik er een beetje rekening meehouden, hoeveel ik wil afvallenquote:
Uit onderzoek is gebleken dat jongeren meer ongelukken maken dan mensen boven de 65quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ongelukken die ze veroorzaken ook. Zo kun je alles wel op geld gooien.
Ik denk dat die tests een goed idee zijn.
Het lijkt me dat alles waarvoor mensen in het ziekenhuis komen - waar ze zelf controle over hebben - dan inderdaad dood moeten. Gewoon, om het een beetje eerlijk te houden met het doodmaken van mensen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Moeten ondergewichten ook dood? Kan ik er een beetje rekening meehouden, hoeveel ik wil afvallen
Gewoon zelf betalen. Net als comazuipers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me dat alles waarvoor mensen in het ziekenhuis komen - waar ze zelf controle over hebben - dan inderdaad dood moeten. Gewoon, om het een beetje eerlijk te houden met het doodmaken van mensen.
Ja dat is waar...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt me dat alles waarvoor mensen in het ziekenhuis komen - waar ze zelf controle over hebben - dan inderdaad dood moeten. Gewoon, om het een beetje eerlijk te houden met het doodmaken van mensen.
beetje scheef onderzoek, het percentage jongeren is hoger..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat jongeren meer ongelukken maken dan mensen boven de 65
En mensen die alcohol drinken. Gewoon opruimen die handel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar...
Dus de rokende mensen moeten ook dood, want van roken kan je ook in het ziekenhuis belanden.
En mensen die aan drugs zitten
Die mogen wat mij betreft dan ook knetter hard aangepakt worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat jongeren meer ongelukken maken dan mensen boven de 65
Laten we preventief aborteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen die alcohol drinken. Gewoon opruimen die handel.
Remkabeltje loskoppelen, dan is dat probleem zo verholpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mogen wat mij betreft dan ook knetter hard aangepakt worden.
Feit blijft dat mijn hardhorende, slechtziende opa nog mag tijden terwijl dat gewoon niet verantwoord is.
De coma zuipers em alcoholisten dan hè, biertje op zijn tijd mag best...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te paaien met Ron Miel om mijn uitspraken aan te passen? Manipulatief meisje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De coma zuipers em alcoholisten dan hè, biertje op zijn tijd mag best...
Of een Ron Miel
Maar dat geldt niet voor alle ouderenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mogen wat mij betreft dan ook knetter hard aangepakt worden.
Feit blijft dat mijn hardhorende, slechtziende opa nog mag tijden terwijl dat gewoon niet verantwoord is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Remkabeltje loskoppelen, dan is dat probleem zo verholpen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te paaien met Ron Miel om mijn uitspraken aan te passen? Manipulatief meisje.
Nee ik ben veilig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je ook boven de 25 qua BMI, Roy? Meedoen met heloef en mij dan?
Ik begrijp hier uit dat je de fles whisky niet meer wilt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom dus die test. Goedemorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle ouderen![]()
Mijn vader heeft dat allemaal nog niet(gelukkig)
Dus zodra je dat krijgt, dan verboden auto te rijden
Ik moet toch al dood met mijn BMI, die fles whisky kan er nog wel bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat je de fles whisky niet meer wilt?
Niet echt grappig nee. Doe dat maar bij je eigen opa.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Te grof? Sorry. Sleutels afpakken dan maar.
Dus je bent het er wel mee eens!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle ouderen![]()
Mijn vader heeft dat allemaal nog niet(gelukkig)
Dus zodra je dat krijgt, dan verboden auto te rijden
Daar ben ik 2 respectievelijk 40 jaar te laat mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt grappig nee. Doe dat maar bij je eigen opa.
Als ze niet meer in staat zijn om te rijden... Jij zegt standaard alle ouderen. En daar ben ik het niet mee eens neequote:
Toch moet je dood danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef Vaith het volgende:
BMI is de grootste onzin die er is... ik ben bij verre niet dik, ik heb wel brede schouders enzo en hij zegt dat ik BMI heb van 26.
Ik heb zowat een six-pack...
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus het rijtje wie er dood mogen
- 65+
- mensen met een BMI van 25+
- mensen met onder gewicht
- comazuipers en alcoholisten
- rokers
- druggebruikers
BAM!
Ja mee eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonder
Oh en natuurlijk mensen met een IQ lager dan 50, die kosten alleen maar geld.
Kut..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonder
Ja echt hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch wel, denken dat je onder de BMI-straf uit komt, hoe naief
Een autorijdtest. Hoe lastig is dat te begrijpen? Dat je nog goed hoort, betekent niet dat je nog goed functioneert in het verkeer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom een test als een dokter dat al geconstateerd heeft?
Waarom mensen dubbel testen??
Denken dat Jofu aan de 49 komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent moeder? Of heb je een iq van 49
Omdat sommige ouderen dat niet kunnen betalen met hun pensioentje???quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een autorijdtest. Hoe lastig is dat te begrijpen? Dat je nog goed hoort, betekent niet dat je nog goed functioneert in het verkeer.
Oudere mensen gewoon een keer per jaar een rijtest af laten leggen. Als jouw pa echt nog zo goed rijdt, waar maak je je dan druk om.
Mee eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo minderwaardig doen over borrelnootjes hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
39 dan? Ik heb geen idee. Een iq van een borrelnootje
Jou kennende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou... Dat van dat lage IQ vind ik serieus een optie.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
39 dan? Ik heb geen idee. Een iq van een borrelnootje
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:04 schreef twi het volgende:
[..]
Jou kennende:Nee dat mag niet van RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een spelbreker. Scheiden dan maar, en met iemand die wel gevoel voor humor heeft trouwen.quote:
Dat noemt men een grap die backfired. Overkomt de besten wel eens. En Jofu dus zeker.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat dan? Neem aan dat je geen moeder bent?
ja ik mag alleen vlaggetjes doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een spelbreker. Scheiden dan maar, en met iemand die wel gevoel voor humor heeft trouwen.
Hoi!
Wanneer ben je een alcoholist?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus het rijtje wie er dood mogen
- 65+
- mensen met een BMI van 25+
- mensen met onder gewicht
- comazuipers en alcoholisten
- rokers
- druggebruikers
BAM!
Dat is wel heel weinig, ik moet hier nog iets verzinnen voor het cafequote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik mag alleen vlaggetjes doen
alcoholist is iemand die elke dag/avond lam is?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer ben je een alcoholist?
Ik drink veel maar alleen weekend, mag ik dan blijven leven?
Ja maar wel heeeeeeeel veel vlaggetjesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, ik moet hier nog iets verzinnen voor het cafe
Nee iemand die elke dag 3 biertjes neemt is geloof ik al alcoholistquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alcoholist is iemand die elke dag/avond lam is?
Gewoon elk jaar opnieuw rij examen laten doen van af 55.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
Toch vraag ik me weleens af wat de eisen zijn van zo'n rijtest.
Hier een klant van mij die heeft jaren terug een ongeluk gehad, en heeft nu een hersenbeschadiging.
Hij kan niet meer goed lopen, en hij kan niks meer onthouden en snapt dingen niet meer.
Hij moet overal bijvoorbeeld foto's van maken als hij ergens geweest is, anders weet hij het een uur later niet meer.
Maar hij heeft nog wel gewoon zijn rijbewijs, terwijl mij dat best wel gevaarlijk lijkt.
Ja moet ik morgen heenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar wel heeeeeeeel veel vlaggetjes
Moet je eens bij de makro of sligro gaan kijkenZoveel leuke dingen
Behalve als je student bent, dan mag dat weer wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee iemand die elke dag 3 biertjes neemt is geloof ik al alcoholist
Ja maar voor zulke gevallen zullen er toch wel aparte regels zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar opnieuw rij examen laten doen van af 55.
En er voor om de 5 jaar, plus update van verkeers regels.
Heb je niet van heineken een hele doos met shirtjes ontvagen dan? Mijn stam kroeg is vol gestopt met oranje spul van heineken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel heel weinig, ik moet hier nog iets verzinnen voor het cafe
Ja heb wel spullen gekregen, maar niet zo veel, ik neem ook niet rechtstreeks bij Heineken af.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je niet van heineken een hele doos met shirtjes ontvagen dan? Mijn stam kroeg is vol gestopt met oranje spul van heineken.
Als je binnen komt moet je een zonnebril opdoen
Nou ja, als je partner vreemd gaat weet je wel zeker dat je niet voor elkaar gemaakt bent en tieft straal je die geen uit je leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Vreemdgangers mogen ook wel op de dood-lijst. Wat verderfelijk is dat.
Wat een mooie wereld gaat dat wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
Op wiens kosten dan? Je weet dat een rijexamen 6 jaar geleden al geloof ik zo'n 320 euro kostte? Geen idee hoeveel ze er nu alweer voor vragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar opnieuw rij examen laten doen van af 55.
En er voor om de 5 jaar, plus update van verkeers regels.
Oh oke, mijn stamkroeg heeft heineken op de tap. En met het ek komen ze elke dag de bier tank vullen van een paar duizend liter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb wel spullen gekregen, maar niet zo veel, ik neem ook niet rechtstreeks bij Heineken af.
En tegen de tijd dat het EK is heb ik als het goed is HJ op de tap
Dat is zo ja. Ach, ik snap dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja, als je partner vreemd gaat weet je wel zeker dat je niet voor elkaar gemaakt bent en tieft straal je die geen uit je leven.
Wel lekker duidijk op die manier.
Gelukkig duurt het maar 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke, mijn stamkroeg heeft heineken op de tap. En met het ek komen ze elke dag de bier tank vullen van een paar duizend liter.
Eerste wedstrijd gaat spannend worden, want eerst de hele dag vlaggetjesdag in scheveningen, dus druk. En dan nog eerste wedstrijd NL. Kijken of ze het gaan redden qua bier
Wegen belasting weg en examen er voor in de plaats.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Op wiens kosten dan? Je weet dat een rijexamen 6 jaar geleden al geloof ik zo'n 320 euro kostte? Geen idee hoeveel ze er nu alweer voor vragen.
Dus de ouderen en degenen die fysieke ongemakken hebben naar aanleiding van wat dan ook, mogen de wegenbelastingvervanging op zich gaan nemen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
Wegen belasting weg en examen er voor in de plaats.
Ik ben van mening dat mensen die vreemd gaan zeer zwak zijn en niet het lef hebben hun relatie te stoppen of er extra moeite in stoppen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo ja. Ach, ik snap dat niet zo goed.
jup!! De armen mogen armer worden, en de rijken moeten rijker worden!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dus de ouderen en degenen die fysieke ongemakken hebben naar aanleiding van wat dan ook, mogen de wegenbelastingvervanging op zich gaan nemen?
Je stemt VVD zeker
Ja, dit idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen die vreemd gaan zeer zwak zijn en niet het lef hebben hun relatie te stoppen of er extra moeite in stoppen.
Als je al het idee hebt om vreemd te gaan is er iets niet goed in je relatie.
Ik zou dat nooit en nooit doen!
Kunnen we niet beter een leven-lijst maken, en de rest gewoon ruimen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
noes, was ook al op de radio...quote:
Ik moet ook nog veel rekeningen betalenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zo administratie wer bij
H&M Rekeningen betaald![]()
Pfffff.... nu even van het zonnetje genieten
Vanavond voetballen
Tot later
Goed idee!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een leven-lijst maken, en de rest gewoon ruimen?
Is een stuk kortere lijst.
Als we nou grote gebieden maken waar een een lading breivik-figuren met wapens loslaten komt het vanzelf goed.
Een soort donker afrika eigenlijk.
En dan een reallifesoap vanuit die gebieden uitzendenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een leven-lijst maken, en de rest gewoon ruimen?
Is een stuk kortere lijst.
Als we nou grote gebieden maken waar een een lading breivik-figuren met wapens loslaten komt het vanzelf goed.
Een soort donker afrika eigenlijk.
Herinneringskosten is zo zonde joh... Ik heb dat altijd met mijn nespresso rekeningen... Die vergeet ik meestalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet ook nog veel rekeningen betalen
Ze moeten nog even een week op hun geld wachten, dan maar de herinneringskosten erbij betalen.
lekker warmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Herinneringskosten is zo zonde joh... Ik heb dat altijd met mijn nespresso rekeningen... Die vergeet ik meestal
Gelukkig bij de eerste herinnering geen kosten
Wow heerlijk weer trouwens
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan een reallifesoap vanuit die gebieden uitzenden
Als je dan lang genoeg fietst is het probleem van de eerste zin opgelostquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gezellig zijn jullie, ik moet dus dood
Het weer is fantastisch! Maar ik vrees dat ik straks ga verbranden zodra ik op de fiets zit
Ik doe alleen maar mee als er bij komt dat iedereen met een IQ lager dan 120 ook dood moetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we hier beslissen wie er dood moet ja?
Ik doe mee.
Hoeveel tijd heb ik nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je dan lang genoeg fietst is het probleem van de eerste zin opgelost![]()
Jij mag voor de uitvoering zorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we hier beslissen wie er dood moet ja?
Ik doe mee.
Goede regel wel. Ik moet alleen even wat afvallen, anders moet ik ook dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als er bij komt dat iedereen met een IQ lager dan 120 ook dood moet
Dr. Mengele ain't got shit on me.quote:
Dat doen ze vast expres ;p stelletje vierzerikken ;dquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
pfoe ik heb echt te lekker gezwommen
jammer van die bejaarden die ook daar geen richting kunnen houden
ze doen het ook expresquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef Vaith het volgende:
[..]
Dat doen ze vast expres ;p stelletje vierzerikken ;d
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond asperges eten bij mijn moeder.
#eindebericht
Hollandaise sausquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)
hoe eet je ze? met zo'n sausje?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)
hoe eet je ze? met zo'n sausje?
En met ham en ei, natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze doen het ook expres
ze vinden dat ze meer recht hebben op het zwembad
serieus, ik heb namelijk wel eens een 'discussie' gehad met zo'n oudje daar
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..](Ei lust ik niet, maar hoort er wel bij ja
)
En dan aardappelpuree & vis.
Ik denk dat we gewone aardappels hebben, zoals Geester zegt. Vis weet ik niet. Zou wel lekker zijn...Tilapiafilet ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..](Ei lust ik niet, maar hoort er wel bij ja
)
En dan aardappelpuree & vis.
Of gebakken zalm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewone aardappels hebben, zoals Geester zegt. Vis weet ik niet. Zou wel lekker zijn...Tilapiafilet ofzo.
Is het al tijd?
Ik wist niet dat mijn moeder personeel heeft...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Of gebakken zalm..
(Dat moet ik vanavond o.a. serverenAsperges met hollandaise saus, zalm uit de oven & aardappelpuree)
of ze is je moeder... freaky shitquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mijn moeder personeel heeft...
ook lekkerquote:
je kan t gezond maken hoor maar inderdaad dr hoort wel stokbrood enzo bij ( meestal zit ik daarvan al vol voordat we gaan barbeque'enquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook lekker
maar ik ga hier het bbq seizoen zo lang mogelijk uit stellen
volgens mij word ik daar kei dik van namelijk
want er moet natuurlijk altijd een wijntje bij... en een sausje... etc
BarbeCue. Met een C C C C C C C. ne ne ssstquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
je kan t gezond maken hoor maar inderdaad dr hoort wel stokbrood enzo bij ( meestal zit ik daarvan al vol voordat we gaan barbeque'en)
Dat is toch heul geen vreten met deze hittequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef twi het volgende:
Ik ga vanavond lasagne of spinazie eten. Ligt eraan wat ik bedenk als ik de Aldi sta.
HAHAHHAAH HOOR JE DAT MYSTIK, DE ALDI! IK DURF HTE EAAN!
Daar zijn de groentes nog wel te betalen ten minstequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef twi het volgende:
Ik ga vanavond lasagne of spinazie eten. Ligt eraan wat ik bedenk als ik de Aldi sta.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
BarbeCue. Met een C C C C C C C. ne ne ssst
ik eet geen vleesch dus mijn bbq gebeuren is denk ik niet altijd mega ongezond maar toch... die wijntjes en zo er bij en dat stokbrood inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:47 schreef Geester het volgende:
[..]
je kan t gezond maken hoor maar inderdaad dr hoort wel stokbrood enzo bij ( meestal zit ik daarvan al vol voordat we gaan barbeque'en)
Ik kom dus niet bij jou eten als je bij die slavendrijvers koopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:48 schreef twi het volgende:
Ik voel me mannelijk als ik t vlees ( of vis ) mag omdraaien.. Ik ga dan ook altijd extra breed staanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik eet geen vleesch dus mijn bbq gebeuren is denk ik niet altijd mega ongezond maar toch... die wijntjes en zo er bij en dat stokbrood inderdaad
Nee, ik heb ook liever 2 bakken B&J's, maar het kan niet altijd feest zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toch heul geen vreten met deze hitte
In een ceasar salade hoort ook ei...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou niet van eien eet geen ham
wij hebben hier een lekkere caesar salade op het menu staan waar ik ze dan in gooi
nomnom
ik krijg nu al honger
Is dat zo ja? Waarom moest je me dat nu vertellen, godverdomme. Nu loop ik ineens heel anders langs het rek met vreet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
de aldi is te tof
maar wel het beste in chocolade en die ongein dus ook daar durf ik niet meer binnen
k*tdieet
whahahhaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik voel me mannelijk als ik t vlees ( of vis ) mag omdraaien.. Ik ga dan ook altijd extra breed staan
weet ik maar die doe ik er dan lekker gewoon niet inquote:
zoals t hoortquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whahahha
ja mannen krijgen wel een fijn gevoel van die bbq altijd he?
wij doen het namelijk altijd met een groepje (voor 1 vleeseter en mijn maiskolfje is dat ding aansteken ook niet echt de moeite) en dat gaat altijd het zelfde: de mannen om dat ding en de vrouwen aan de wijn en de diepe () gesprekken
sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Waarom moest je me dat nu vertellen, godverdomme. Nu loop ik ineens heel anders langs het rek met vreet.
Ze hebben van die heerlijke chocolademoussequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
de aldi is te tof
maar wel het beste in chocolade en die ongein dus ook daar durf ik niet meer binnen
k*tdieet
nee hoor!!quote:
Dan is het geen ceasar salade...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik maar die doe ik er dan lekker gewoon niet in
bij die van mijn lief wel
Voorspelbaar x 10quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat vlees voor je.
oke het is een casar saladequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:54 schreef Vaith het volgende:
[..]
Dan is het geen ceasar salade...
Ik ga geen keuken heiligschennis goedkeuren
Pics.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat vlees voor je.
Bah bah bahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
Vlees is verre van een vereiste voor mij. Vind het wel lekker, maar vooral zonde van van het diervoeder. Ben dus wel een vleesminderaar.
Ik wil hier wel op in gaan, maar dan word ik weer weggezet als een linkse hippie die zeikt over ecologische voetafdrukkenquote:
En clam?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke het is een casar salade
de e van eitje heb ik er uit gehaald
zo goed?
Ha-ha linkse hippiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil hier wel op in gaan, maar dan word ik weer weggezet als een linkse hippie die zeikt over ecologische voetafdrukken
Sorry. Maar Loka is hot.quote:
Je mag komen kijken als je hier bent.quote:
Dat ben ik ondertussen wel van je gewendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo onaardig was, Arachide
ja is niet zo tof van je man, faye is wel liefquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo onaardig was, Arachide
Succesquote:
In ieder geval goed bezig zo te horenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat ben ik ondertussen wel van je gewend
Maar is al goed
Ik nietquote:
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ziek, of met je gezond opgestelde dieet?
Ik ook. Like I care. Het wordt niet erger dan dit en ik beweeg meer dan voldoende. Alleen niet op de manier om buikvet tegen te gaan.quote:
Thanks! Jij ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes
Mijn enige doel is mijn buikvet kwijtraken
Maar ik doe er niet zo veel aan, alleen elke dag een uurtje fietsen nu en niet meer zo achterlijk veel snoepen.
Inderdaad, maar het is lekker gelijk een goede motivatie te hebben om door te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.
Ik beweeg te weinig en eet te veel. Dan ga ik ineens weer te weinig eten en teveel bewegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook. Like I care. Het wordt niet erger dan dit en ik beweeg meer dan voldoende. Alleen niet op de manier op buikvet tegen te gaan.
Dat zeker! Nog 7 kilo te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:07 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het is lekker gelijk een goede motivatie te hebben om door te gaan.
Nouquote:
Minder coke snuivenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NouWat meer gewicht zou wel goed zijn ja
Wat is je bmi dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beide, 3 kilo is te veel om op één van de twee alleen af te schuiven.
Kon dat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig op een terrasje hangen in Gorinchem met mij?
Gezellig en Gorinchem in één zin?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig op een terrasje hangen in Gorinchem met mij?
Dat is altijd mijn favoriete ding!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
Het is echt niet chill als je ineens zwart voor je ogen word terwijl je op de bus staat te wachten.
Daar doe ik niet eens aanquote:
Ik schrok ook een beetje.quote:
quequote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom dus niet bij jou eten als je bij die slavendrijvers koopt.
Jofu, kom er maar in!
Ik ben ook een ecto; dus join the clubquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar doe ik niet eens aanZit in de familie vrees ik. Het te dun zijn èn het niet snuiven van coke.
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar doe ik niet eens aanZit in de familie vrees ik. Het te dun zijn èn het niet snuiven van coke.
Been there, failed that.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buik
GROETEN!
Vet zinvol inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik gniffelde wel even over het bereken in BMI na de komma, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Als je nou eens uuhm kei veel burgers eet en en en dan ja dan krijg je dikke hoofd en dikke buik
GROETEN!
Wat is een ecto, beterebob?quote:
ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef twi het volgende:
Ik gniffelde wel even over het bereken in BMI na de komma, eigenlijk.
Ja komt omdat er staat "gezellig met mij"quote:
Jij bent in de winkel aan het werk zeker?quote:
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja komt omdat er staat "gezellig met mij"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ach sooooquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Arme jij en @spoiler ik ga nu beginnen met een vliegveld naast het terras bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Tof!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arme jij en @spoiler ik ga nu beginnen met een vliegveld naast het terras bouwen
oh zo, correct.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Werkt jouw moeder niet bij de Aldi? Of was dat iemand anders?
Ik wil wel wat aankomen op alles behalve mijn buikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach sooooJa, dan ben ik bij deze lid van de club. Hebben we ook wachtwoorden en geheime codes?
Nou aan het werk, ik ben aanwezigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent in de winkel aan het werk zeker?
Joehoequote:
Bedenk je eerst maar eens dat vrienden gezellig zijn voordat je aan zoiets geavanceerds als een terrasje gaat beginnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben een te grote zolderkamerautist om te te bedenk dat een terrasje gezellig kan zijn
Ghehe. Mjah gooi de winkel eens dicht dan zoeken we een terras op!quote:
Tempting.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Mjah gooi de winkel eens dicht dan zoeken we een terras op!
Dan gaan we aan de cola!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tempting.
Maar moet vanavond ook nog werken he
Sorry, dat ik zo snel gingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedenk je eerst maar eens dat vrienden gezellig zijn voordat je aan zoiets geavanceerds als een terrasje gaat beginnen.
Ditto!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil wel wat aankomen op alles behalve mijn buik
Wow, ik herken je niet meer!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
Missie Beter op mijn uiterlijk letten, voortgang:
[ afbeelding ]
Hopelijk zie ik er al 14+ uit zo.
Daten?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook jammerlijk brede heupen dus mijn kont lijkt uit verhouding.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben een fatso
en dat zit ook in de familie
en daarmee bedoel ik meer de bouw
een van mijn nichtjes had anorexia en woog zo goed als niks meer en toch viel het niemand op omdat wij (dankje oma) allemaal gezegend zijn met enorme heupen, bips en tieten
dan lijk je al snel zwaarder dan je eigenlijk bent
maar (tnx oma) zandloper figuurtjes en enorme tieten zitten ook in de familie en dat is wel tof
alleen die van mij even opgraven onder die berg vet
Misschien je haar anders, dat zou echt helpenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook veel moeite om hem te typen!quote:
dit ben jij nu?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je er zelf tevreden mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze het in een staart doetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien je haar anders, dat zou echt helpen
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Nu kijken mensen me ook niet meer zo vreemd aan enzo, at was een van de voornaamste redenen er wat aan te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens echt goed dat je aan je uiterlijk werkt Loka! Nog steeds vind ik dat haar in je gezicht leuker is, maar dit is echt een enorme vooruitgang! Wat vind jij er van?
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had ook veel moeite om hem te typen!
Lol gisteren op het terras zei Jofu "doe mij maar een ice tea"
Uiteraard heb ik toen gewoon een palmpje voor hem besteld
Geniet ervan!quote:
oh! niks mis mee toch? ik bedoel normaal gebruiken meiden blush omdat effect te krijgenquote:
Als ze je nu aankijken dan is het waarschijnlijk omdat je best een lekker ding bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden eigenlijk. Nu kijken mensen me ook niet meer zo vreemd aan enzo, at was een van de voornaamste redenen er wat aan te doen
Met een vioolsnaar.quote:
Geweldig!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joehoe![]()
Hoe ging het opstaan vanochtend?
Heb jij geen terasje bij je kroeg dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tempting.
Maar moet vanavond ook nog werken he
Mijn kroeg zit direct aan de straat, geen terras dusquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb jij geen terasje bij je kroeg dan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kroeg zit direct aan de straat, geen terras dus
Je hebt gelijk, ik ben meer camgeniek dan fotogeniek.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:42 schreef twi het volgende:
Loka gaat goedMaar spontaan op de cam nog veel leuker
Ik ben alleen in 't echt heet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou echt niet op foto's
altijd een oog half dicht of zoiets doms
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelenquote:
ik moest gisteren foto maken voor m'n pathé pas, de eerste keer dat ik er best goed op sta vind ik zelf.. maar dat kwam deels omdat hups me aan het lachen maakte..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou echt niet op foto's
altijd een oog half dicht of zoiets doms
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelen
en in het donker
Het donker maakt alles beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben heet als je fotos maakt van bepaalde onderdelen
en in het donker
Jawel, daar is ruimte genoeg.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ook achter geen ruimte voor een terras?
tnx voor dit pareltjequote:
Ja. Maar toch doen we het. Pics!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |