quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan een reallifesoap vanuit die gebieden uitzenden
Als je dan lang genoeg fietst is het probleem van de eerste zin opgelostquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gezellig zijn jullie, ik moet dus dood
Het weer is fantastisch! Maar ik vrees dat ik straks ga verbranden zodra ik op de fiets zit
Ik doe alleen maar mee als er bij komt dat iedereen met een IQ lager dan 120 ook dood moetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we hier beslissen wie er dood moet ja?
Ik doe mee.
Hoeveel tijd heb ik nog?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je dan lang genoeg fietst is het probleem van de eerste zin opgelost![]()
Jij mag voor de uitvoering zorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we hier beslissen wie er dood moet ja?
Ik doe mee.
Goede regel wel. Ik moet alleen even wat afvallen, anders moet ik ook dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mee als er bij komt dat iedereen met een IQ lager dan 120 ook dood moet
Dr. Mengele ain't got shit on me.quote:
Dat doen ze vast expres ;p stelletje vierzerikken ;dquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
pfoe ik heb echt te lekker gezwommen
jammer van die bejaarden die ook daar geen richting kunnen houden
ze doen het ook expresquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:34 schreef Vaith het volgende:
[..]
Dat doen ze vast expres ;p stelletje vierzerikken ;d
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
Vanavond asperges eten bij mijn moeder.
#eindebericht
Hollandaise sausquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)
hoe eet je ze? met zo'n sausje?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nice! wij hebben ook asperges (gister ook al)
hoe eet je ze? met zo'n sausje?
En met ham en ei, natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze doen het ook expres
ze vinden dat ze meer recht hebben op het zwembad
serieus, ik heb namelijk wel eens een 'discussie' gehad met zo'n oudje daar
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..](Ei lust ik niet, maar hoort er wel bij ja
)
En dan aardappelpuree & vis.
Ik denk dat we gewone aardappels hebben, zoals Geester zegt. Vis weet ik niet. Zou wel lekker zijn...Tilapiafilet ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:42 schreef Joysa het volgende:
[..](Ei lust ik niet, maar hoort er wel bij ja
)
En dan aardappelpuree & vis.
Of gebakken zalm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewone aardappels hebben, zoals Geester zegt. Vis weet ik niet. Zou wel lekker zijn...Tilapiafilet ofzo.
Is het al tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |