quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Remkabeltje loskoppelen, dan is dat probleem zo verholpen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
Probeer je mij nu te paaien met Ron Miel om mijn uitspraken aan te passen? Manipulatief meisje.
Nee ik ben veilig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zit je ook boven de 25 qua BMI, Roy? Meedoen met heloef en mij dan?
Ik begrijp hier uit dat je de fles whisky niet meer wilt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
En mensen die alcohol drinken. Gewoon opruimen die handel.
Daarom dus die test. Goedemorgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle ouderen![]()
Mijn vader heeft dat allemaal nog niet(gelukkig)
Dus zodra je dat krijgt, dan verboden auto te rijden
Ik moet toch al dood met mijn BMI, die fles whisky kan er nog wel bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat je de fles whisky niet meer wilt?
Niet echt grappig nee. Doe dat maar bij je eigen opa.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Te grof? Sorry. Sleutels afpakken dan maar.
Dus je bent het er wel mee eens!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle ouderen![]()
Mijn vader heeft dat allemaal nog niet(gelukkig)
Dus zodra je dat krijgt, dan verboden auto te rijden
Daar ben ik 2 respectievelijk 40 jaar te laat mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt grappig nee. Doe dat maar bij je eigen opa.
Als ze niet meer in staat zijn om te rijden... Jij zegt standaard alle ouderen. En daar ben ik het niet mee eens neequote:
Toch moet je dood danquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef Vaith het volgende:
BMI is de grootste onzin die er is... ik ben bij verre niet dik, ik heb wel brede schouders enzo en hij zegt dat ik BMI heb van 26.
Ik heb zowat een six-pack...
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dus het rijtje wie er dood mogen
- 65+
- mensen met een BMI van 25+
- mensen met onder gewicht
- comazuipers en alcoholisten
- rokers
- druggebruikers
BAM!
Ja mee eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonder
Oh en natuurlijk mensen met een IQ lager dan 50, die kosten alleen maar geld.
Kut..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros van de moeders mag er van mij ook wel bij. Van die suffe kutten die midden in het pad gaan staan kleppen over hun in hun ogen 8e wereldwonder
Ja echt hèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch wel, denken dat je onder de BMI-straf uit komt, hoe naief
Een autorijdtest. Hoe lastig is dat te begrijpen? Dat je nog goed hoort, betekent niet dat je nog goed functioneert in het verkeer.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom een test als een dokter dat al geconstateerd heeft?
Waarom mensen dubbel testen??
Denken dat Jofu aan de 49 komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent moeder? Of heb je een iq van 49
Omdat sommige ouderen dat niet kunnen betalen met hun pensioentje???quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een autorijdtest. Hoe lastig is dat te begrijpen? Dat je nog goed hoort, betekent niet dat je nog goed functioneert in het verkeer.
Oudere mensen gewoon een keer per jaar een rijtest af laten leggen. Als jouw pa echt nog zo goed rijdt, waar maak je je dan druk om.
Mee eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |