Door te doen alsof een kind alleen van positieve invloed is op je vrijheid/leven..?quote:Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven.
Datquote:Op maandag 21 mei 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Door te doen alsof een kind alleen van positieve invloed is op je vrijheid/leven..?
Ik neem toch aan dat TS 100 euro per gebruikte quote betaaltquote:Op maandag 21 mei 2012 21:55 schreef Leandra het volgende:
Wat is deze?
Een vul je tijdschrift automagisch topic?
Vooralsnog heeft hij niet eens de moeite gedaan 5 minuten online te blijven...quote:Op maandag 21 mei 2012 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat TS 100 euro per gebruikte quote betaalt
Sinds ik niet meer uit kan gaan drink ik een stuk minder alcohol, erg goed voor mijn gezondheidquote:- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
Doordat ik geen tijd meer heb om met kameraden op stap te gaan heb ik thuis veel meer vrije tijd om leuke dingen te doen met mijn kindquote:- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Maarten, 27, Huismanquote:- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
Graag gedaanquote:Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:45 schreef Marcvenlo het volgende:
Ik heb zelf geen kind, maar een vriend van me wel.
1) Sinds Maarten een kind heeft, gaat hij niet meer mee zuipen, en dat maakt de rondjes voor ons eens stuk goedkoper.
2) Sinds Maarten een kind heeft, kunnen we eindelijk weer naar die striptent waar hij van S. nooit naartoe mocht, de jaloerse bitch.
3) Marc, 26, Manager.
1) Sinds Maarten een kind heeft, gaat hij niet meer mee zuipen, en dat maakt de rondjes voor ons eens stuk goedkoper.
2) Sinds Maarten een kind heeft, kunnen we eindelijk weer naar die striptent waar hij van S. nooit naartoe mocht, de jaloerse bitch.
3) Marc, 26, Manager.
3) Marc, 26, Manager.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef amaranta het volgende:
Laetitia, 23 jaar, mama van Giovanni en Esmeralda (dat is mijn beroep, verder zet ik ook nagels ((biuty hands 4 u)) maar dat doe ik zwart dus liefer er niet bij zetten.
)
3) Marc, 26, Manager.
Marie-Louise haar krulletjes staan zo enig bij de Burberry Maxicosiquote:Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
Ik heb meer tijd voor mezelf gekregen, gezien het feit dat Corazon en Lyudmila onze huishoudster aansturen tegenwoordig.quote:Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Guinevere, 42, professioneel benefiet organisator.quote:Uw voornaam, leeftijd en beroep
fixedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Marie-Louise haar krulletjes staan zo enig bij de Burberry MaxicosiEn Jan-Julius is zo'n topper bij de hockey.
[..]
Ik heb meer tijd voor mezelf gekregen, gezien het feit dat Corazon en Lyudmila onze huishoudster aansturen tegenwoordig.
[..]
Guinevere, 42, professioneel benefiet organisator. hockeymoeder
Doe je ook vlechtjes?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:47 schreef amaranta het volgende:
Lol sinds de kinderen hoef ik de hoofdpijn truuk niet meer uit de kast te trekken.
De ketting van de keuken gaat nu tot het schoolplein.
Laetitia, 23 jaar, mama van Giovanni en Esmeralda (dat is mijn beroep, verder zet ik ook nagels ((biuty hands 4 u)) maar dat doe ik zwart dus liefer er niet bij zetten.
)
Ook, maar mijn buurvrouw Sharona, mama van Dimitri en Weslessey is thuiskapster. (Maar dat is ook zwart)quote:
Ik ben bijna van mijn Fok!verslaving afquote:Op maandag 21 mei 2012 21:47 schreef Daddysfirst het volgende:
Voor het nieuwe tijdschrift ‘Daddy’s 1st’ zijn we opzoek naar een aantal mooie quotes van ouders, met name over vrijheid. Hier willen we één grote, positieve pagina van maken.
Als u wilt meewerken, willen we u vragen de volgende vragen te beantwoorden:
- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
Ik kan me dat concept nog vaag herinneren, vrijheid. Hoe ging dat ook weer precies?quote:- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Ed, 32, houdt van hobbiesquote:- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
Mannenbladen in een dip: http://tijdschriftcijfers(...)nnenbladen-9-playboyquote:Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
Het is de vervolmaking van het geluk, dat laatste beetje wat je met de grootst mogelijke moeite nog steeds niet kan vinden behalve in zo'n klein wondertje.quote:- Wat voor positieve invloed heeft uw kind op uw leven?
Nagenoeg geen aangezien Bruce door de weeks bij zijn moeder woont, in het weekend doe ik veelal de dingen die ik ook deed voordat ik vader werd. Leuke bijkomstigheid is dat vrouwen smelten als ze mij op straat zien met zo'n stoer jochie van amper 1 jaar. Ik denk dat je wel kan stellen dat voor mannen vader worden een zeer positieve uitwerking op het sexleven heeft.quote:- Wat voor invloed heeft uw kind op uw vrijheid?
Benny, 28, zelfstandig ondernemerquote:- Uw voornaam, leeftijd en beroep.
Graag gedaan!quote:Met ons tijdschrift willen we kersverse vaders een steun in de rug geven. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp hierbij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |