SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest aan je denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is me vaker verteld. Noel Gallagher schijn ik ook op te lijken.
Ja sorry, maar we kunnen geen uitzonderingen maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Rijbewijs inleveren met 70 jaar? Niet mee eens, wat een onzin.
Mijn vader wordt dit jaar 71 en kan nog prima autorijden.
Sowieso is mijn vader nog redelijk jong in zijn doen en laten. En kan hij nog beter autorijden dan sommige jonge mensen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
Als de evolutie nu gewoon weer zorg zou dragen dat alle mensen boven de 65 dood zouden gaan, dan zouden we ook van dat probleem verlost zijn. Scheelt weer keuringen ook en iedereen is beter af.
Weet wat je zegt, je bent er al bijna!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
Als de evolutie nu gewoon weer zorg zou dragen dat alle mensen boven de 65 dood zouden gaan, dan zouden we ook van dat probleem verlost zijn. Scheelt weer keuringen ook en iedereen is beter af.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:22 schreef twi het volgende:
"Sorry, ik heb er al eentje hier op de kinderkamer. Interesse? Gratis af te halen."quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En alle mensen met aids.
Gister werd zon verkoopstertje heel boos.
Die kwam aidsbabys verkopen. Ik schudde al nee, zei ze: JA, WIJ GAAN EEN AIDSBABY REDDEN.
Ik: Nee.
Zei: Maar die babys hebben aids, en moeten werken enzo, en voor 20 cent kan je ze redden!
Ik: Dat probleem lost zichzelf snel genoeg op.
Was ze helemaal boos, wtf..
Ik wilde haar nog een sigaret aanbieden. "HEY SNOL DAT IS EEN DODE AIDSBABY DIE JE NU IN JE BEK HEBT HE!"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Sorry, ik heb er al eentje hier op de kinderkamer. Interesse? Gratis af te halen."
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde haar nog een sigaret aanbieden. "HEY SNOL DAT IS EEN DODE AIDSBABY DIE JE NU IN JE BEK HEBT HE!"
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik tik mijn peuk altijd af in de collectebus van de Kankerstichting.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Damn, ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom ook vrijwillig en evt na tests/keuring..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Rijbewijs inleveren met 70 jaar? Niet mee eens, wat een onzin.
Mijn vader wordt dit jaar 71 en kan nog prima autorijden.
Sowieso is mijn vader nog redelijk jong in zijn doen en laten. En kan hij nog beter autorijden dan sommige jonge mensen
Ik ga dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En alle mensen met een BMI van boven de 25
(hadden we gister toch over?)
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom ook vrijwillig en evt na tests/keuring..
Tsja hij wil autorijden en dat is nou eenmaal een luxe.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.
Als ik zie dat mijn vader echt niet meer kan rijden over 5 jaar, dan hou ik hem tegen.
Maar keuringen en tests kosten alleen maar veel geld, en wie moeten dat betalen?? Ja juist
Hoe zullen we het doen, heloef?quote:
En ja, vandaar de opmerking verdomme! Wakker worden, c_a!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En alle mensen met een BMI van boven de 25
(hadden we gister toch over?)
Dik en neger, ik ga dood ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De neger gaat toch altijd als eerste? Je zou je al moeten berusten in je lot.
Sorry heb te weinig geslapenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zullen we het doen, heloef?
[..]
En ja, vandaar de opmerking verdomme! Wakker worden, c_a!
Ik betaal daar liever voor dan voor mensen die met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis komen door overgewicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel ouderen weten zelf wanneer het gevaarlijk wordt. En vind ook dat de omgeving hier op moet letten.
Als ik zie dat mijn vader echt niet meer kan rijden over 5 jaar, dan hou ik hem tegen.
Maar keuringen en tests kosten alleen maar veel geld, en wie moeten dat betalen?? Ja juist
Of ondergewicht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik betaal daar liever voor dan voor mensen die met gezondheidsproblemen in het ziekenhuis komen door overgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |