SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat let je dan kerel?quote:
Holy crapquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Maar toch doen we het. Pics!Inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou okequote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Is het voorspelbaar als ik nu "Pics" roep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerVind je het erg als ik die vanavond gebruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donker*fap*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerDie zwarte gast blokkeert het scherm, sta je achter hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Die zwarte gast blokkeert het scherm, sta je achter hem?
[..]
nou oke
omdat jij het bent
dit ben ik in het donkerZwart kleedt af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten omdat ik verbrand ben. En binnen is het te warm.
have funquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die vanavond gebruik?
tnxquote:
vertel, hoe staat het?quote:
balenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten omdat ik verbrand ben. En binnen is het te warm.
quote:
wow, wat een verbetering!quote:
oh ik heb er kei veel hoor!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb wel wat variatie nodig hoor, dus morgen weer een andere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wow, wat een verbetering!
wat vind je er zelf van?
eens met stevmac over je haar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik heb er kei veel hoor!
hier een bonus dan:Wel geil, met dat kunstleren pakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien iets van lotion ofzo gebruiken (/gaymode). Maar je hebt dus geen last meer van makeup?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.
Mn haar weet ik niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk, het is nogal ontembaar, ik heb er nu al best veel van dat schuim door gedaan en het staat nog steeds overal heen. En een staart staat fucking raar.
Maar verder ben ik wel tevreden.
Succesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef El_Matador het volgende:
douchen, pak aan, haartjes goed en verkopen.
Dan wordt het tijd voor een Miss wet T-shirtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel gedaan eigenlijk. Klein beetje make-up en wat nieuwe kleren gekocht.
Mn haar weet ik niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk, het is nogal ontembaar, ik heb er nu al best veel van dat schuim door gedaan en het staat nog steeds overal heen. En een staart staat fucking raar.
Maar verder ben ik wel tevreden.
Ik heb nu wel een paar rode plekjes onder mijn linkeroogquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien iets van lotion ofzo gebruiken (/gaymode). Maar je hebt dus geen last meer van makeup?
En bakken?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer patat scheppen over een minuut of 10
Os langer haar niks voor je? Je kan clipin extentions in je haar doenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een paar rode plekjes onder mijn linkeroog![]()
Maar niet heel ernstig, omdat het maar heel weinig is eigenlijk.
Je haar danst met een danspartner!quote:
ik ben ook geen fanquote:
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapselquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan
hoewel een vriendin van me van die dure ingeweven dingen heeft
die zijn wel mooi stiekem
Automatisch.. reggaetonquote:
he bahquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapsel
Damn, dat je er serieus op in gaatquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah
ik ben van lange blonde lokken
of mooie blonde krullen maar dan ook lang
anyway blond dusen lang
ik van een rood-blauw-zwart halflang kapsel...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het korte en pittige kapsel
weet ik veel!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn, dat je er serieus op in gaat![]()
omdat de Opzij het voorschrijft.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
er zijn vast mensen die dat wel mooi vinden
waarom bestaat het anders?
Omdat getrouwdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Heeeel soms vind ik het wel mooi staan, meestal bij blonde vrouwen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Bonjour mademoisellequote:
Omdat het makkelijk te onderhouden isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel!
Maakt niet uit, ze blijft te dun.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien had lang haar nog wel beter gestaan
inderdaadquote:
neeeeee niet uitdunnen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:48 schreef ook_gek het volgende:
Loka niet lullig bedoeld, maar je kapsel is heel breed als of je 220Volt door je heen gekregen hebt.
Gevolg is dat je een heel smal gezicht lijkt te hebben.
Het kan natuurlijk aan de foto liggen. laat het een stuk uitdunnen zodat het wat minder breed is. Maak we eventueel een korte bobline kapsel van.
John Frieda-frizz easequote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neeeeee niet uitdunnen!
nog nooit iemand mee gemaakt die daar beter uit kwam
er zijn 100 andere manieren om het minder wild te maken
productjes en bijv een stijltang
Dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik laat mijn haar altijd uitdunnen, nooit problemen mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Vroeger dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
nou ik heb iig nog nooit een meisje met een mooi uitgedund kapsel gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb mijn haar altijd zo
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoAltijd wel cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zo![]()
Als het wat korter is is een champignonkapsel nou ook niet echt mooi (bij zowel mannen als vrouwen).quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik heb iig nog nooit een meisje met een mooi uitgedund kapsel gezien
Of eens naar een goede kapper gaan en vragen wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou het toch echt eerst met wat spullies en/of een stijltang proberen voor je dingen weg gaat halen
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoDie tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
But you beat everyone in Mariokartquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als het wat korter is is een champignonkapsel nou ook niet echt mooi (bij zowel mannen als vrouwen).
Helaas groeit mijn haar wel in die vorm als ik een tijdje niet naar de kapper ga
Ja he!quote:
(maar met een kleiner speldje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of los of met een haarbandje
Lang haar heb je om te showen, niet om op te binden in een knot of zoen
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweedeIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Ik was eerst!quote:
Word wel weer eens een keer tijd om een paar dagen naar Parijs te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die tweedeIk wil haar mee uit eten nemen naar een klein restaurantje in Montmartre
Ik was nooit fan, maar nu hb ik doe clip in ontdektquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook geen fan
hoewel een vriendin van me van die dure ingeweven dingen heeft
die zijn wel mooi stiekem
Heerlijke stadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word wel weer eens een keer tijd om een paar dagen naar Parijs te gaan
En ik sta wederom extreem crappy op die fotoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik moest gisteren foto maken voor m'n pathé pas, de eerste keer dat ik er best goed op sta vind ik zelf.. maar dat kwam deels omdat hups me aan het lachen maakte..
Kunnen we dubbeldatenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze heeft dan vast nog een leuke vriendin of 2lingzus.
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en pittig kort kapsel vind ik echt wat voor die moedertjes
Schoonzusje was zwanger en ja hoor, knippen die hap! En ze had zo mooi lang bruin haar
Boedhaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.
Ben ik nu zwanger?
Afschietenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en pittig kort kapsel vind ik echt wat voor die moedertjes
Schoonzusje was zwanger en ja hoor, knippen die hap! En ze had zo mooi lang bruin haar
Mannen mogen datquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een kort en pittig kapsel.
Ben ik nu zwanger?
Ik zou niet durvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |