quote:
Ik wil pics!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:15 schreef system_overload het volgende:
het is zo heet dat ik het naakt nog heet heb.![]()
Ik wil een airco!
dat overleef je nietquote:
veel plezier!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik nog chill een stukje fietsen.
Goed idee. Hoewel ik denk dat ik er te lui voor ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik nog chill een stukje fietsen.
Gaan je anders mee?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed idee. Hoewel ik denk dat ik er te lui voor ben.
Dat zeg ik ook altijd.quote:
Ok danquote:
Warme douche is beterquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:20 schreef system_overload het volgende:
ik ga een koude douche nemen denk ik
Je krijgt serieus meer koelte als je een warme douche neemt met dit weer hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
koude douche genomen niet afgedroogd, hoppa jurkje aan.Heerlijk!
koelte![]()
zou best kunnen. Ik heb het nu iig niet bloedheet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je krijgt serieus meer koelte als je een warme douche neemt met dit weer hoor
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
koude douche genomen niet afgedroogd, hoppa jurkje aan.Heerlijk!
koelte![]()
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?
Hai
awquote:
omdat het zo warm is,ben ik al opgedroogd,alleen mijn haar is nog nat/vochtigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent nu zeiknat maar niet heet?
Hai
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, er klopt iets niet aan dat plaatje he?
Niet!!! Happon!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |