Ik ben ook eng aan het afvallen!!quote:
Handigquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook eng aan het afvallen!!
Gisteren had ik een rokje aan, vorig jaar zat die nog strak en nu kan ik hem zo van mn kont trekken.
Jawelquote:
Zo erg is het bij mij nog niet, maar ik kan hem tegenwoordig wel weer zien.quote:
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij nog niet, maar ik kan hem tegenwoordig wel weer zien.
Het afdakje is een heel eind weg
Afvallenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
al dat zeik over afvallen hier
ik ga vanavond nog maar een keer zwemmen
Ga squattenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook eng aan het afvallen!!
Gisteren had ik een rokje aan, vorig jaar zat die nog strak en nu kan ik hem zo van mn kont trekken.
Ik ben niet bewust aan het afvallen hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
al dat zeik over afvallen hier
ik ga vanavond nog maar een keer zwemmen
Je bedoelt Stevenmac?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar is de chemisch zaad donor?
Ik heb wel weer ff zin in slap ouwehoeren
Drom?quote:
Nee, screw!quote:
maar squatten is toch niet leuk verderquote:
Oiquote:
Nee. Net zo saai als fitness.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar squatten is toch niet leuk verder
Geen idee! Is dat zo?quote:
Que?quote:
Heb jij chemisch zaad?quote:
Wat de neuk is chemisch zaad?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij chemisch zaad?
Euj ben je echt blauw of nepblauw?
Geniet ervan hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Nog 10 minuten en dan ga ik thuis een lekkere koude HJ nuttigen
wat voor komkommersalade?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga me aan komkommersalade wagen vanavond!
ik gok 1 met komkommerquote:
Lichtgevend groen enz. Krijg je Tsjernobylkinderen vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat de neuk is chemisch zaad?
en wat jij wil
quote:
Nee dat ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lichtgevend groen enz. Krijg je Tsjernobylkinderen van![]()
Ik heb campagne gevoerd voor je dus van mij mag, nee moet jij zelfs echt blauw zijn!!
komkommer frituren en dan eten met hela curryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is het een salade met gewoon veel komkommer?
of komkommer in zuur? of komkommer in een olie sausje? of in van die mayo prut
er zijn nogal wat varianten natuurlijk
Tof!! Welk subforum dan? ONZ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet
En het lijkt er wel op
Ik zit zelf te denken aan een variant met olijfoliequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar is het een salade met gewoon veel komkommer?
of komkommer in zuur? of komkommer in een olie sausje? of in van die mayo prut
er zijn nogal wat varianten natuurlijk
VBLquote:
maar met andere groentjes of alleen komkommer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, heb het nog nooit gemaakt. Ben nu pas de recepten aan het opzoeken
Gewoon met komkommer lol, maak het nou niet te moeilijk voor moiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar met andere groentjes of alleen komkommer?
Oh dat is ook zeer geschikt voor jou!!quote:
Een klein beetje haat op jouquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:48 schreef Royco1 het volgende:
Nog 10 minuten en dan ga ik thuis een lekkere koude HJ nuttigen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
Zeg beterebob, dankzij jouw hilarische linkje ben ik wel zo stom geweest andere topics te lezen daar. Het brandt.M´n ogen.
dat is toch saai?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met komkommer lol, maak het nou niet te moeilijk voor moi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |