Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die kun je in je zak steken El_matadorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:39 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik scheer mijn kut tenminste..jij hebt vast een oerwoud in je broek...komt ercan als je plantengroeidrank drinkt
YEAH!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
HOI vanaf mijn nieuwe laptop zonder internetkabel!
moeten we vaker doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vroegah in den beginne van deze reeks gebeurde dat volgens mij ook nog wel eens.
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb ook D is prima te doen.wat is je omtrek?
Te groot, of je moet 2 meter lang zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
en dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
Die kun je in je zak steken El_matador
hahaha tis maar goed dat ik niet de lapo had
Hmmm hmm hmmmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg heloef, is die nieuwe niks voor jou? Valt wel binnen de leeftijds formule dinges
soms botsen we een beetje, maar wie weet wat de toekomst ons gaat brengenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie weet, ligt voor mij aan je posts.
Andere TT,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dan??
QED; ik had gelijk. Tis een puberjochie.
Ja zeg ik ben kree niet, ik duik niet overal op he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg heloef, is die nieuwe niks voor jou? Valt wel binnen de leeftijds formule dinges
Anders begin je gewoon met een date?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben kree niet, ik duik niet overal op he.
Misschien is ze best leuk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het haar eens vragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders begin je gewoon met een date?
Maar je hebt wel een voorliefde voor 15-jarigen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dating sites?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Waar Kun Je Leuke, Mooie Vrouwen Ontmoeten?
Hier?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
polenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere postsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik analyseer je toch niet? Ik zeg alleen dat je een hoop drama creëert. Waar het vandaan komt moet je maar zelf uit zien te vissen en over je zelf te beoordelen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een voorliefde voor 15-jarigen?
Buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere posts
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn er veel nieuwelingen de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Je ziet spoken manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen maar goed, vers bloedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ligt wel lekker zacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
je mag voor mij blousjes makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
En die moeten jullie hier niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey hou je in joh! er zijn minderjarigen bij.quote:
Deze man begrijpt het wel ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
je gaat van stoppen met anlyseren want dat is fout, ga je zelf al naar minder analyseren. Dus jij doet het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.
buiten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fantaseer je daarover?quote:
Het komt in andere SC's weleens voor, vandaar.quote:
Je draagt alleen nog maart tshirts?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
Ja, komop. Altijd die "kannietmagnietluktniethoortniet"-mentaliteitquote:
Owja god, irritante typ stijlquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
buiten?
what's with de hoofdletter aan het begin van elk woord?
Stop met het analyseren van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat van stoppen met anlyseren want dat is fout, ga je zelf al naar minder analyseren. Dus jij doet het ook
Analyse dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal:
"Maar jijjjjj maar jijjjj blabla". En te weinig "ja, ik moet dit doen van mezelf".
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Past die cup E toch wel bij je dan?quote:
waarom zou ik over jouw lul willen fantaseren dat jouw moeder dat doet moet zij wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
fantaseer je daarover?
pubermeisjes reageren niet zo. Ontmaskerde puberjochies wel.
Een constarering wat ik net gedaan heb is iets anders dan analyseren he.quote:
nee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je draagt alleen nog maart tshirts?
always look at the bright side. tieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelen
Mijn ex had hier ook last van. Tot we in kopenhagen de "Change" inliepen. Soort H&M voor BH's. Alle maten (tot 65i) voor 20/40 euri per stuk)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzo
ik mek er niks van ze zzien er normal uit
mja 13 kg aangekomn dat kan het ook zijn.
Ik volg die negatieve houding erover ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelen
das knap!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
waarom zou ik over jouw lul willen fantaseren dat jouw moeder dat doet moet zij weten
Maar jijjjj blabla. Jij blabla. JIJJJJJ!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een constarering wat ik net gedaan heb is iets anders dan analyseren he.
Trouwens, jij blijft mij keer op keer analyseren. Je moet wel beter oefenen, want je bakt er tot nu toe helemaal niks van.
Gratis tip van mijn kant. Doe er wat mee zal ik zeggen.
Paar jaar terug had ik ook ondermaat 65, maar dat is heel slecht te vinden inderdaad. Dus hou het altijd maar op 70, en anders een 75 maar die zijn vrij snel afgeschreven omdat ze vrij snel al niet meer strak genoeg zitten op het strakste haakje. Maar een 65F zal helemaal lastig te vinden zijn denk ik, en F klinkt ook weer zo groot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzo
ik mek er niks van ze zzien er normal uit
mja 13 kg aangekomn dat kan het ook zijn.
te groot vind ik wel eng hoor...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
always look at the bright side. tieten.
al is klein(er) ook goed. als ze maar niet scheef zijn, hangende peren, enorme tepels, yadayada.
Interessant dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mijn ex had hier ook last van. Tot we in kopenhagen de "Change" inliepen. Soort H&M voor BH's. Alle maten (tot 65i) voor 20/40 euri per stuk)
Er zit er ook 1 in Essen geloof ik.
zoek even het verschil op tussen analyseren en constateren. En kom dan maar terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar jijjjj blabla. Jij blabla. JIJJJJJ!!!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die ken ik niet maar valt te verwachten dat jouw moeder je lul kent
te is nooit goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te groot vind ik wel eng hoor...
zo van dit soort
[ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoek even het verschil op tussen analyseren en constateren. En kom dan maar terug.
Dit denk ik ook wel ja.quote:
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Een semi bitchfight en een gesprek over cupmaten. Dit kan ook echt alleen hier.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te groot vind ik wel eng hoor...
zo van dit soort
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ze bij jouw thuis met elkaar omgaan, maar daar zit wel een bepaalde leeftijdsgrens aan zeg maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hihiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.
HELP
Dan ga je dat nogal snel denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel ja.
Doet te veel moeite om zichzelf te bewijzen
Wat is klein?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel ja.
Doet te veel moeite om zichzelf te bewijzen
Oeeeeee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij zit in oberhausen!Dichtbij dus!
http://change.com/en/stores
mijn moeder is dood, triest puberjochie dat fantaseert over curvy tienermeisjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Maar 't is wel positiefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
popi jopi vind ik dat. wauw john! dat is echt te gek gaaf gewoon!
ik denk dat die mevrouw ook wel rugklachten moet hebbenquote:
Ik laat hem elke week zien aan mijn moeder ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Dat weet je goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kleiner dan het gemiddelde. wat rond de 15cm ligt.
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mijn moeder is dood, triest puberjochie dat fantaseert over curvy tienermeisjes.
je zult net zolang maagd blijven als kree met zo'n houding. Geniet ervan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
popi jopi vind ik dat. wauw john! dat is echt te gek gaaf gewoon!
Herkenbaar problemen en Shazam geeft ook bijna nooit aan dat het een remix is of het origineel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.
HELP
Niet mijn type topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zit al 11 jaar op fok, dan lees je weleens wat.
"ik hou van reizen!"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingen
wtf?
sowieso: natuurlijk hou je van leuke en gezellige dingen
wie gaat er nou voor niet leuke en ongezellig dingen?
Volgens mij hebben ze ook badmodequote:
Ik dacht dat je hier voor de gezelligheid kwam? Dan moet je je niet zo aangevallen voelen en niet iedereen zo gaan aanvallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Ja Kree, ze is echt heel leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Hoi mam!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat hem elke week zien aan mijn moeder ja.
nicequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw topics zijn meer pua-gerelateerd heh.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoi mam!
Hier is ie weer voor deze week! ja alles prima, nee hij heeft deze week nergens in gehangen
hoewel toen ik dronken was misschien een beetje in het urinoir van die kroeg maar dat bedoel je denk ik niet
wat eten we vanavond?
sorry ik zag het even voor me
zwaar vermoeind inderdaad, heb je hem wel gevonden dan? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar problemen en Shazam geeft ook bijna nooit aan dat het een remix is of het origineel.
Heb me afgelopen week helemaal de pleuris gezocht naar een remix van Miike Snow.
"Mama, mama hij is gegroeid!"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoi mam!
Hier is ie weer voor deze week! ja alles prima, nee hij heeft deze week nergens in gehangen
hoewel toen ik dronken was misschien een beetje in het urinoir van die kroeg maar dat bedoel je denk ik niet
wat eten we vanavond?
sorry ik zag het even voor me
sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor de gezelligheid kwam? Dan moet je je niet zo aangevallen voelen en niet iedereen zo gaan aanvallen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mama, mama hij is gegroeid!"
Dat zag ik voor me.
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt me
Daar kiest ze voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat die mevrouw ook wel rugklachten moet hebben
Ah mooi, heb nog niet genoeg bikini's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook badmode
Sorry hoor dat ik zo enthousiast ben hierover, maar tieten.
beetje eng als ie groeit van je mama heloefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mama, mama hij is gegroeid!"
Dat zag ik voor me.
Je hebt ook badpakken met goeie ondersteuning hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
over badmode gesproken... dat vind ik wel lastig
ik durf geen bikini aan want vadsige buik maar ik kan geen badpak vinden dat mijn tieten fatsoenlijk steun geeft
/firstworldproblems
bezorgt die H&M onder de lingeriezaken in duitsland ook?
nah cup D is niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt me
D komt het meest voorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
alleen met van die elastiek (of die heb ik nu in ieder geval?) en dat is na 3 keer wassen er wel uitquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt ook badpakken met goeie ondersteuning hoor
Precies, D klinkt echt groter dan het is, zo'n uitzonderlijke maat is het echt niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah cup D is niet zo veel hoor
in mijn familie hebben alle dames minstens D
gewoon een gezonde hollandse ronde bouw
Wel gevonden, hij zat in een intro van een serie. Maar het bleek niet het origineel te zijn maar deze versie:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zwaar vermoeind inderdaad, heb je hem wel gevonden dan? Ben wel benieuwd.
Nee dat doen ze volgens mij niet. Nou moet ik zeggen dat die winkel in oberhausen ook wel een tikkie klein is. Maarrrr, als je goed zoekt ben je voor 90 euri al met SAS in Kopenhagen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
over badmode gesproken... dat vind ik wel lastig
ik durf geen bikini aan want vadsige buik maar ik kan geen badpak vinden dat mijn tieten fatsoenlijk steun geeft
/firstworldproblems
bezorgt die H&M onder de lingeriezaken in duitsland ook?
Ja, goed gezien.quote:
Screw gaat wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee dat doen ze volgens mij niet. Nou moet ik zeggen dat die winkel in oberhausen ook wel een tikkie klein is. Maarrrr, als je goed zoekt ben je voor 90 euri al met SAS in Kopenhagen!
Maak je er een weekendje van en koop je je daar helemaal scheel aan lingerie.![]()
Leuke stad ook!
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Moet een 34 voor mijn taille, maar dan worden mijn borsten altijd geplet.
Met blousjes ook trouwens maar die draag ik ook amper.
Ja?quote:
Je hebt gewoon badpakken die net als sommige bikini's ondersteunen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alleen met van die elastiek (of die heb ik nu in ieder geval?) en dat is na 3 keer wassen er wel uit
aangezien ik 3 keer per week probeer te zwemmen houden ze het dan niet zo lang vol....
dan word het wel een duur badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee dat doen ze volgens mij niet. Nou moet ik zeggen dat die winkel in oberhausen ook wel een tikkie klein is. Maarrrr, als je goed zoekt ben je voor 90 euri al met SAS in Kopenhagen!
Maak je er een weekendje van en koop je je daar helemaal scheel aan lingerie.![]()
Leuke stad ook!
Post even foto's ter ondersteuning van de beeldvorming.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon badpakken die net als sommige bikini's ondersteunen.
Moet je maar ff zoeken
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies, D klinkt echt groter dan het is, zo'n uitzonderlijke maat is het echt niet.
ik hoorde deze afgelopen week met stappen. Je moet je voor stellen, volume vol open en een zeer zware bas. Dan is dit een heerlijk nummertjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel gevonden, hij zat in een intro van een serie. Maar het bleek niet het origineel te zijn maar deze versie:
Titel van de serie stond er gewoon boven, ik moeilijk doen en op de artiest zoeken.
Mag niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even foto's ter ondersteuning van de beeldvorming.
Ja gekk! Je moet ook niet daarvoor gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan word het wel een duur badpak
maar mocht ik ooit in duitsland dan wel kopenhagen zijn ga ik even langs
Ik de meeste ook hoor, maar het verbergt meer flubber dan een badpakquote:
Is dat een lekker drankje?quote:
Tuurlijk mag je eigen beeldmateriaal posten sinos.quote:
Ik vooral topjes, verder strakke jurkjes of van die jurkjes met strakker bovenlijfje en daaronder wat ruimer vallend. Meestal strapless maar dan met de bandjes die er vaak wel bijzitten eraan of bovenkant zoals een topje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:03 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stof
maar ik ben ook iets dikker
geworden grmbl
Ik zag vandaag toevallig een serie waarin dat gebeurde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje eng als ie groeit van je mama heloef![]()
graagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even foto's ter ondersteuning van de beeldvorming.
heeft iemand hier die? want ik vraag me al een tijdje af of die niet omhoog kruipen?quote:
in badpak wel maar niet naaktquote:
Ik heb er ooit eens een gehad, en die kroop echt niet omhoog.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
graag
want misschien kijk ik schuin maar ik heb er nog nooit een gevonden (die betaalbaar is)
[..]
heeft iemand hier die? want ik vraag me al een tijdje af of die niet omhoog kruipen?
veel voor mijn portemonneequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja gekk! Je moet ook niet daarvoor gaanWat kan een weekendje CPH nou kwaad?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
Vers bloed in het topic?
Als ik het zo een beetje inschat kan ik me daar goed mee vermaken.![]()
tnxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een gehad, en die kroop echt niet omhoog.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hoorde deze afgelopen week met stappen. Je moet je voor stellen, volume vol open en een zeer zware bas. Dan is dit een heerlijk nummertje![]()
in mijn hoofd welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
Maar Rhub, een badpak om je buik te verbergen? Dat werkt zelden hoor.
Heb zelf geen badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je eigen beeldmateriaal posten sinos.
oh dan sorry voor de tietenmadamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In KLB en ONZ mag dat niet meer...
Kom zeg, niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
en dat is wat telt toch? dat ik me geen mormel voel
Zal ik je nu eens gaan analyseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Als je je beter voelt zie je er beter uit, dat is waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Toevallig he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.quote:
Ze had het over E_M thoughquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze had het over E_M though
Grote kans dat hij over een micropenis bezit
Gwn dat gefrustreerde eruit neukenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
Hahaha kijk die Matador beteuterd zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Pics!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.
Was ze niet zwaar minderjarig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gwn dat gefrustreerde eruit neuken
Doet het altijd wel goed.
Goeie edit van je postquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
De vuige snol dat het is.
ik ben niet bescheidenquote:
Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik ook ondermaat 65, maar dat is heel slecht te vinden inderdaad. Dus hou het altijd maar op 70, en anders een 75 maar die zijn vrij snel afgeschreven omdat ze vrij snel al niet meer strak genoeg zitten op het strakste haakje. Maar een 65F zal helemaal lastig te vinden zijn denk ik, en F klinkt ook weer zo groot.
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Laat maar aan mij over Mur.quote:
Haha ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.
quote:
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet bescheiden
lees maar terug
ik vind mezelf best een hot piece of ass of hoe je dat ook noemt
Maar niet als ik sportief probeer te doen en mijn buikvet wobbelt
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja!
Maar dat dacht ik van system overload ook.
Je weet dat ik alleen maar vrome vrouwen hou, een badpak kan nog net maar uitdagenderquote:
Ik krijg er wel opmerkingen over maar dat is standaard zodra een kerel iets van huid en vorm ziet op die plek geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
geworden grmbl
valt het bij jou oook op dan? bij mij totaal niet denk ik yes! een grote maat ziet het er gemiddeld uit
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Weet je het zeker?
Inwendige bloedingen en shit, Eigen risico gaat omhoog he, wil je dat haar aan doen?
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.
"Ga je maar weer aftrekken met een pincet!"
Classic
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
kinders, het was leuk, ik gaat lekker eten
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.
Leuken woordgarp.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.
quote:
ik dacht dat b gemiddeld was
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.
Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
Maar wat als je zoveel zwemt dat het straks niet (meer) blubbert?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
geworden grmbl
Ik zie dingen dubbel. Nu is dat in sommige gevallen niet zo erg, maar nu welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.
Don't likequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand moet de eerste zijn...
[ afbeelding ]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
wil je een eerlijke reactie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
wil je een eerlijke reactie?
Dan dm foto.
[..]
Dan dm foto.
nja dat heb ik nu niet zoveel missquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.
Lelijke outfit, vooral dat broekje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
[..]
Dan dm foto.
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.
Al is het wel lelijk ja.
Dat wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
ze zien er niet zo groot uit gemiddeld meerquote:
Viel wel mee toch.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
quote:
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegelquote:
Je bent in ieder geval geen strijkplank.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegel
b in de spiegelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen strijkplank.
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
b in de spiegel
is aardig klein
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef system_overload het volgende:
hebben mannen dat nooit onzekerheden over het lichaam?
geen billen om te compenseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
Als je zelf niet relaxt bent met vrouwen, dan kom je voor hun ook over als een AA met een zak op je hoofd. Don't judge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
maar jullie wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen billen om te compenseren?
brede heupen etc
een peer?
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
ok,vrouwelijk gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
a man scorned..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan verliefd op geworden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik constateer enkel, ondanks het gebrek aan vormen is het gewoon een mooi meisje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je zelf niet relaxt bent met vrouwen, dan kom je voor hun ook over als een AA met een zak op je hoofd. Don't judge.
Nee, dit dateert van een anderhalf jaar geleden. Dit meisje zat bij mij op school.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee niet echt daarnaast ze zag er echt niet uit als een stereotype lesbienne.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ok,vrouwelijk gezicht
val je op androgene types?
je valt ook op lesbiennes nmlk
Vanwege deze smiley erachter etc ->quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik constateer enkel, ondanks het gebrek aan vormen is het gewoon een mooi meisje.
[..]
Nee, dit dateert van een anderhalf jaar geleden. Dit meisje zat bij mij op school.
Daarnaast ik kraak niet af, ze heeft gewoon een strijkplank figuur. Dat is geen afkraken.
[..]
Nee niet echt daarnaast ze zag er echt niet uit als een stereotype lesbienne.
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan verliefd op geworden?
Tergend is dat ja. Schijnbaar vond je haar eerste aanblik wel geil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.
Ik heb nog nooit zo'n op zichzelf geilend persoon meegemaakt.
vertelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.
Ik heb nog nooit zo'n op zichzelf geilend persoon meegemaakt.
Doet er niks aan af dat het constatering is.quote:
Wat wil je weten? Ze had gewoon een verrot karakter.quote:
Dan kan ze nog zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ze had gewoon een verrot karakter.
Ik dacht dat jij op iets vollere vrouwen viel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan houdt het gewoon op.quote:
Ik weet niet waar ik op val. Het is totaal random.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op iets vollere vrouwen viel.
Waar kende je haar van?
wat haar precies verrot maakte eigenschappen,concrete voorbeeldenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ze had gewoon een verrot karakter.
Is ze nog single?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan houdt het gewoon op.
Ze is wel de reden dat ik hier ooit ben gaan posten.
[..]
Ik weet niet waar ik op val. Het is totaal random.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan houdt het gewoon op.
Ze is wel de reden dat ik hier ooit ben gaan posten.
Ze was mooi en dat wist ze maar al te goed daardoor had ze een nogal bitchy en arrogant randje. Daarnaast had 2000(quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
wat haar precies verrot maakte eigenschappen,concrete voorbeelden
Je had vast geen schoenzolen meer over.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was mooi en dat wist ze maar al te goed daardoor had ze een nogal bitchy en arrogant randje. Daarnaast had 2000(!!!!!!! ) foto's van zichzelf en had ze onder meer der eigen hoofd als achtergrondafbeelding.
Nee, ze heeft nu een of ander blank scharminkel als vriend.quote:
Ik kwam hier binnen om te klagen dat ik verliefd op haar was volgens mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Serieus?En ik maar denken dan AA geen 'impact' kon maken.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nu een of ander blank scharminkel als vriend.
[..]
Ik kwam hier binnen om te klagen dat ik verliefd op haar was volgens mij.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om te klagen dat ik verliefd op haar was volgens mij.
Vond ik ook.quote:
Omdat je ons gezelschap wel mag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef system_overload het volgende:
hehe ik kwam hier binnen omdat tja waarom eigenlijk
toe maarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hola!!!!!
Gewonnen3-2
achter gestaan dus helemaal cooliewoolie !
Nu bier enzo...
Met hoeveel heb je uiteindelijk gewonnen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hola!!!!!
Gewonnen3-2
Nu bier enzo...
nee,ik word regelmatig gedistquote:
Ik weet niet hoeveel het waard is om het van een vreemde te horen, maar: gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hola!!!!!
Gewonnen3-2
Nu bier enzo...
3-2quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met hoeveel heb je uiteindelijk gewonnen dan?
Heel veel! Nog 1 wedstrijd winnen en dan kampioenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het waard is om het van een vreemde te horen, maar: gefeliciteerd
aaight dat is reden voor een feestjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3-2is zei het een beetje verkeerd
Bierdouche!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel veel! Nog 1 wedstrijd winnen en dan kampioen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hola!!!!!
Gewonnen3-2
eerst 0-1 achter gestaan dus helemaal cooliewoolie !
Nu bier enzo...
En toch kletst iedereen gewoon met je en zijn het niet enkel onzin posts.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee,ik word regelmatig gedist
en flink aan de schandpaal genageld
wait for itquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En toch kletst iedereen gewoon met je en zijn het niet enkel onzin posts.
Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight dat is reden voor een feestje
Ik zie het. De eerste prijs maar liefst.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestje
Maar weet niet hoe lang het hier duurt
Zo bedoelen ze het vaak niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
even wachten nog....... PIZZA!quote:
Een vraagje he, zeggen ze het ook letterlijk of is het de manier waarop je het interpreteert?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
ja op TC etc en former postsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vraagje he, zeggen ze het ook letterlijk of is het de manier waarop je het interpreteert?
Want je interpreteert dingen vaak heel erg negatief.
Nee, zie er het nut niet van in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
anyway zouden jullie ooit naar de hoeren gaan?
hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal nooit naar de hoeren gaan. Ik word toch niet opgewonden van ze.
Speltip 1: Neem dit topic niet al te serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik las net de berichten terug....waarom mijn frustratie eruit neuken??? En zo snel voel ik me niet aangesproken, vind het gewoon leuk om terug te reageren!
Meh, nee. Waarom vraag je dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
anyway zouden jullie ooit naar de hoeren gaan?
okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: Neem dit topic niet al te serieus
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/153402/2quote:
droom man tegen gekomen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestje
Maar weet niet hoe lang het hier duurt
Vrouwen ook soms.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snap jehoeren zijn hoerderig
Ja net teruggereden vanaf de voetbal met kap openquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
droom man tegen gekomen?
En gefeliciteerd!! En het is cabrio rij weer!
En dat forum moet je al helemaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/153402/2
Omdat seks bij mij geen prioriteit heeft. Relaties krijgen/hebben heeft voor mij een prioriteit. Ik ben compleet onervaren en als ik merk dat dat de hoofdreden voor afwijzing is, dan ga ik wel even naar de hoeren, even lekker batsen en dan heb ik dat probleem ook weer opgelostquote:
dan ga ik voor de meest skimpy bikini die ik kan vinden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je zoveel zwemt dat het straks niet (meer) blubbert?
Ik zou denk ik geen seks kunnen hebben met iemand die me niet eens een klein beetje leuk vindt. Dat verpest het gewoon voor mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snap jehoeren zijn hoerderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |