Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight dat is reden voor een feestje
Ik zie het. De eerste prijs maar liefst.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestje
Maar weet niet hoe lang het hier duurt
Zo bedoelen ze het vaak niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee,ik word regelmatig gedist
en flink aan de schandpaal genageld
even wachten nog....... PIZZA!quote:
Een vraagje he, zeggen ze het ook letterlijk of is het de manier waarop je het interpreteert?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee,ik word regelmatig gedist
en flink aan de schandpaal genageld
ja op TC etc en former postsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Een vraagje he, zeggen ze het ook letterlijk of is het de manier waarop je het interpreteert?
Want je interpreteert dingen vaak heel erg negatief.
Nee, zie er het nut niet van in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
anyway zouden jullie ooit naar de hoeren gaan?
hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zal nooit naar de hoeren gaan. Ik word toch niet opgewonden van ze.
Speltip 1: Neem dit topic niet al te serieusquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
Ik las net de berichten terug....waarom mijn frustratie eruit neuken??? En zo snel voel ik me niet aangesproken, vind het gewoon leuk om terug te reageren!
Meh, nee. Waarom vraag je dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef system_overload het volgende:
anyway zouden jullie ooit naar de hoeren gaan?
okequote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: Neem dit topic niet al te serieus
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/153402/2quote:
droom man tegen gekomen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja vind ik ook... En op zich heeft Snarf ook reden tot een feestje
Maar weet niet hoe lang het hier duurt
Vrouwen ook soms.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snap jehoeren zijn hoerderig
Ja net teruggereden vanaf de voetbal met kap openquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
droom man tegen gekomen?
En gefeliciteerd!! En het is cabrio rij weer!
En dat forum moet je al helemaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/153402/2
Omdat seks bij mij geen prioriteit heeft. Relaties krijgen/hebben heeft voor mij een prioriteit. Ik ben compleet onervaren en als ik merk dat dat de hoofdreden voor afwijzing is, dan ga ik wel even naar de hoeren, even lekker batsen en dan heb ik dat probleem ook weer opgelostquote:
dan ga ik voor de meest skimpy bikini die ik kan vinden natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar wat als je zoveel zwemt dat het straks niet (meer) blubbert?
Ik zou denk ik geen seks kunnen hebben met iemand die me niet eens een klein beetje leuk vindt. Dat verpest het gewoon voor mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snap jehoeren zijn hoerderig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |