Maar wat als je zoveel zwemt dat het straks niet (meer) blubbert?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stof
maar ik ben ook iets dikker
geworden grmbl
Ik zie dingen dubbel. Nu is dat in sommige gevallen niet zo erg, maar nu welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.
Don't likequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand moet de eerste zijn...
[ afbeelding ]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
wil je een eerlijke reactie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
wil je een eerlijke reactie?
Dan dm foto.
[..]
Dan dm foto.
nja dat heb ik nu niet zoveel missquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.
Lelijke outfit, vooral dat broekje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
[..]
Dan dm foto.
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.
Al is het wel lelijk ja.
Dat wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
ze zien er niet zo groot uit gemiddeld meerquote:
Viel wel mee toch.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
quote:
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegelquote:
Je bent in ieder geval geen strijkplank.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegel
b in de spiegelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen strijkplank.
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
b in de spiegel
is aardig klein
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef system_overload het volgende:
hebben mannen dat nooit onzekerheden over het lichaam?
geen billen om te compenseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
Als je zelf niet relaxt bent met vrouwen, dan kom je voor hun ook over als een AA met een zak op je hoofd. Don't judge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
maar jullie wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen billen om te compenseren?
brede heupen etc
een peer?
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
ok,vrouwelijk gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
a man scorned..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan verliefd op geworden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik constateer enkel, ondanks het gebrek aan vormen is het gewoon een mooi meisje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je zelf niet relaxt bent met vrouwen, dan kom je voor hun ook over als een AA met een zak op je hoofd. Don't judge.
Nee, dit dateert van een anderhalf jaar geleden. Dit meisje zat bij mij op school.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee niet echt daarnaast ze zag er echt niet uit als een stereotype lesbienne.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
ok,vrouwelijk gezicht
val je op androgene types?
je valt ook op lesbiennes nmlk
Vanwege deze smiley erachter etc ->quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik constateer enkel, ondanks het gebrek aan vormen is het gewoon een mooi meisje.
[..]
Nee, dit dateert van een anderhalf jaar geleden. Dit meisje zat bij mij op school.
Daarnaast ik kraak niet af, ze heeft gewoon een strijkplank figuur. Dat is geen afkraken.
[..]
Nee niet echt daarnaast ze zag er echt niet uit als een stereotype lesbienne.
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe ben je er dan verliefd op geworden?
Tergend is dat ja. Schijnbaar vond je haar eerste aanblik wel geil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.
Ik heb nog nooit zo'n op zichzelf geilend persoon meegemaakt.
vertelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet, hoe meer ik haar leerde kennen hoe minder leuk ik haar begon te vinden.
Ik heb nog nooit zo'n op zichzelf geilend persoon meegemaakt.
Doet er niks aan af dat het constatering is.quote:
Wat wil je weten? Ze had gewoon een verrot karakter.quote:
Dan kan ze nog zo mooi zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Ze had gewoon een verrot karakter.
Ik dacht dat jij op iets vollere vrouwen viel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan houdt het gewoon op.quote:
Ik weet niet waar ik op val. Het is totaal random.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op iets vollere vrouwen viel.
Waar kende je haar van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |