Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik ook ondermaat 65, maar dat is heel slecht te vinden inderdaad. Dus hou het altijd maar op 70, en anders een 75 maar die zijn vrij snel afgeschreven omdat ze vrij snel al niet meer strak genoeg zitten op het strakste haakje. Maar een 65F zal helemaal lastig te vinden zijn denk ik, en F klinkt ook weer zo groot.
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Moet een 34 voor mijn taille, maar dan worden mijn borsten altijd geplet.
Met blousjes ook trouwens maar die draag ik ook amper.
Laat maar aan mij over Mur.quote:
Haha ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.
quote:
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet bescheiden
lees maar terug
ik vind mezelf best een hot piece of ass of hoe je dat ook noemt
Maar niet als ik sportief probeer te doen en mijn buikvet wobbelt
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja!
Maar dat dacht ik van system overload ook.
Je weet dat ik alleen maar vrome vrouwen hou, een badpak kan nog net maar uitdagenderquote:
Ik krijg er wel opmerkingen over maar dat is standaard zodra een kerel iets van huid en vorm ziet op die plek geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stof
maar ik ben ook iets dikker
geworden grmbl
valt het bij jou oook op dan? bij mij totaal niet denk ik yes! een grote maat ziet het er gemiddeld uit
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Weet je het zeker?
Inwendige bloedingen en shit, Eigen risico gaat omhoog he, wil je dat haar aan doen?
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.
"Ga je maar weer aftrekken met een pincet!"
Classic
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
kinders, het was leuk, ik gaat lekker eten
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.
Leuken woordgarp.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.
quote:
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
ik dacht dat b gemiddeld was
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Moet een 34 voor mijn taille, maar dan worden mijn borsten altijd geplet.
Met blousjes ook trouwens maar die draag ik ook amper.
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.
Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
Maar wat als je zoveel zwemt dat het straks niet (meer) blubbert?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:19 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stof
maar ik ben ook iets dikker
geworden grmbl
Ik zie dingen dubbel. Nu is dat in sommige gevallen niet zo erg, maar nu welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets mis met quoten.
Don't likequote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef DigitalGirl het volgende:
Iemand moet de eerste zijn...
[ afbeelding ]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
wil je een eerlijke reactie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:35 schreef system_overload het volgende:
ik wil dat mijn borsten meer uitsteken ze zien er zo normaal uit
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
wil je een eerlijke reactie?
Dan dm foto.
[..]
Dan dm foto.
nja dat heb ik nu niet zoveel missquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan krijg je nog meer mannen die alleen er even overheen willen denk ik.
Lelijke outfit, vooral dat broekje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
[..]
Dan dm foto.
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde ringen en zoals iemand hier pas zei dat zie je niet zo vaak.
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het outfitje kon me niet zoveel schelen eigenlijk.
Al is het wel lelijk ja.
Dat wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
ze zien er niet zo groot uit gemiddeld meerquote:
Viel wel mee toch.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:42 schreef system_overload het volgende:
[..]
gemaakt om zo weinig mogelijk te verhullen het staat haar wel
quote:
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegelquote:
Je bent in ieder geval geen strijkplank.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
dat is het probleem zie D op het labeltje zie B in de spiegel
b in de spiegelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen strijkplank.
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
b in de spiegel
is aardig klein
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef system_overload het volgende:
hebben mannen dat nooit onzekerheden over het lichaam?
geen billen om te compenseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
Als je zelf niet relaxt bent met vrouwen, dan kom je voor hun ook over als een AA met een zak op je hoofd. Don't judge.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken dames met AA, zak over het hoofd en dan is het net een jongetje.
maar jullie wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vast wel. Kan me niet voorstellen dat elke vent tevreden is.
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
geen billen om te compenseren?
brede heupen etc
een peer?
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
ok,vrouwelijk gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nope, ik was er een half jaar verliefd op haar maar ze heeft echt helemaal niks. Bij spijkerbroeken zie je ook gewoon nog een zee aan ruimte aan de achterkant waar haar kont zou moeten zitten.
Ze heeft wel een heel mooi hoofd, dat dan weer wel. Maar geen vrouwelijk lichaam.
a man scorned..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zit jij nu degene af te kraken waar je een blauwtje bij hebt gelopen??
Hoe ben je er dan verliefd op geworden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |