tnxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een gehad, en die kroop echt niet omhoog.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hoorde deze afgelopen week met stappen. Je moet je voor stellen, volume vol open en een zeer zware bas. Dan is dit een heerlijk nummertje![]()
in mijn hoofd welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
Maar Rhub, een badpak om je buik te verbergen? Dat werkt zelden hoor.
Heb zelf geen badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je eigen beeldmateriaal posten sinos.
oh dan sorry voor de tietenmadamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In KLB en ONZ mag dat niet meer...
Kom zeg, niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
en dat is wat telt toch? dat ik me geen mormel voel
Zal ik je nu eens gaan analyseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Als je je beter voelt zie je er beter uit, dat is waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Toevallig he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.quote:
Ze had het over E_M thoughquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze had het over E_M though
Grote kans dat hij over een micropenis bezit
Gwn dat gefrustreerde eruit neukenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
Hahaha kijk die Matador beteuterd zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Pics!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.
Was ze niet zwaar minderjarig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gwn dat gefrustreerde eruit neuken
Doet het altijd wel goed.
Goeie edit van je postquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
De vuige snol dat het is.
ik ben niet bescheidenquote:
Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Paar jaar terug had ik ook ondermaat 65, maar dat is heel slecht te vinden inderdaad. Dus hou het altijd maar op 70, en anders een 75 maar die zijn vrij snel afgeschreven omdat ze vrij snel al niet meer strak genoeg zitten op het strakste haakje. Maar een 65F zal helemaal lastig te vinden zijn denk ik, en F klinkt ook weer zo groot.
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Moet een 34 voor mijn taille, maar dan worden mijn borsten altijd geplet.
Met blousjes ook trouwens maar die draag ik ook amper.
Laat maar aan mij over Mur.quote:
Haha ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kunnen we in ieder geval mee vaststellen dat het 15 jaar gedeelte wel klopt.
quote:
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet bescheiden
lees maar terug
ik vind mezelf best een hot piece of ass of hoe je dat ook noemt
Maar niet als ik sportief probeer te doen en mijn buikvet wobbelt
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja!
Maar dat dacht ik van system overload ook.
Je weet dat ik alleen maar vrome vrouwen hou, een badpak kan nog net maar uitdagenderquote:
Ik krijg er wel opmerkingen over maar dat is standaard zodra een kerel iets van huid en vorm ziet op die plek geloof ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
[..]
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stof
maar ik ben ook iets dikker
geworden grmbl
valt het bij jou oook op dan? bij mij totaal niet denk ik yes! een grote maat ziet het er gemiddeld uit
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]Weet je het zeker?
Inwendige bloedingen en shit, Eigen risico gaat omhoog he, wil je dat haar aan doen?
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het doet me denken aan toen ik zelf 14/15 was.
"Ga je maar weer aftrekken met een pincet!"
Classic
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef ook_gek het volgende:
kinders, het was leuk, ik gaat lekker eten
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ze liep al krom vanwege die tieten, dit kan ze ook wel hebben.
Leuken woordgarp.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elkaars penis afkraken is een beetje onder de gordel wel.
quote:
ik draag vooral-shirts ,hoodies ,A lijn jurken ,jurken metzachte rekbare stofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
ik dacht dat b gemiddeld was
[..]
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.
Moet een 34 voor mijn taille, maar dan worden mijn borsten altijd geplet.
Met blousjes ook trouwens maar die draag ik ook amper.
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zolang het meevalt is dat helemaal niet erg.
Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zwem een stuk harder als ik niet het gevoel heb dat ik blubber dus koop ik een badpak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |