Ja, komop. Altijd die "kannietmagnietluktniethoortniet"-mentaliteitquote:
Owja god, irritante typ stijlquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
buiten?
what's with de hoofdletter aan het begin van elk woord?
Stop met het analyseren van mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je gaat van stoppen met anlyseren want dat is fout, ga je zelf al naar minder analyseren. Dus jij doet het ook
Analyse dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal:
"Maar jijjjjj maar jijjjj blabla". En te weinig "ja, ik moet dit doen van mezelf".
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
Past die cup E toch wel bij je dan?quote:
waarom zou ik over jouw lul willen fantaseren dat jouw moeder dat doet moet zij wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
fantaseer je daarover?
pubermeisjes reageren niet zo. Ontmaskerde puberjochies wel.
Een constarering wat ik net gedaan heb is iets anders dan analyseren he.quote:
nee?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je draagt alleen nog maart tshirts?
always look at the bright side. tieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelen
Mijn ex had hier ook last van. Tot we in kopenhagen de "Change" inliepen. Soort H&M voor BH's. Alle maten (tot 65i) voor 20/40 euri per stuk)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzo
ik mek er niks van ze zzien er normal uit
mja 13 kg aangekomn dat kan het ook zijn.
Ik volg die negatieve houding erover ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelen
das knap!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
waarom zou ik over jouw lul willen fantaseren dat jouw moeder dat doet moet zij weten
Maar jijjjj blabla. Jij blabla. JIJJJJJ!!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een constarering wat ik net gedaan heb is iets anders dan analyseren he.
Trouwens, jij blijft mij keer op keer analyseren. Je moet wel beter oefenen, want je bakt er tot nu toe helemaal niks van.
Gratis tip van mijn kant. Doe er wat mee zal ik zeggen.
Paar jaar terug had ik ook ondermaat 65, maar dat is heel slecht te vinden inderdaad. Dus hou het altijd maar op 70, en anders een 75 maar die zijn vrij snel afgeschreven omdat ze vrij snel al niet meer strak genoeg zitten op het strakste haakje. Maar een 65F zal helemaal lastig te vinden zijn denk ik, en F klinkt ook weer zo groot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb 70 D eigenlijk 65 maar bijna niet te krjgen de verkoopster zei dat het in verhouing een C is ofzo
ik mek er niks van ze zzien er normal uit
mja 13 kg aangekomn dat kan het ook zijn.
te groot vind ik wel eng hoor...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
always look at the bright side. tieten.
al is klein(er) ook goed. als ze maar niet scheef zijn, hangende peren, enorme tepels, yadayada.
Interessant dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Mijn ex had hier ook last van. Tot we in kopenhagen de "Change" inliepen. Soort H&M voor BH's. Alle maten (tot 65i) voor 20/40 euri per stuk)
Er zit er ook 1 in Essen geloof ik.
zoek even het verschil op tussen analyseren en constateren. En kom dan maar terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar jijjjj blabla. Jij blabla. JIJJJJJ!!!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die ken ik niet maar valt te verwachten dat jouw moeder je lul kent
te is nooit goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te groot vind ik wel eng hoor...
zo van dit soort
[ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoek even het verschil op tussen analyseren en constateren. En kom dan maar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |