Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die kun je in je zak steken El_matadorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:39 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik scheer mijn kut tenminste..jij hebt vast een oerwoud in je broek...komt ercan als je plantengroeidrank drinkt
YEAH!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
HOI vanaf mijn nieuwe laptop zonder internetkabel!
moeten we vaker doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vroegah in den beginne van deze reeks gebeurde dat volgens mij ook nog wel eens.
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb ook D is prima te doen.wat is je omtrek?
Te groot, of je moet 2 meter lang zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
en dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
Die kun je in je zak steken El_matador
hahaha tis maar goed dat ik niet de lapo had
Hmmm hmm hmmmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg heloef, is die nieuwe niks voor jou? Valt wel binnen de leeftijds formule dinges
soms botsen we een beetje, maar wie weet wat de toekomst ons gaat brengenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wie weet, ligt voor mij aan je posts.
Andere TT,quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en dan??
QED; ik had gelijk. Tis een puberjochie.
Ja zeg ik ben kree niet, ik duik niet overal op he.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg heloef, is die nieuwe niks voor jou? Valt wel binnen de leeftijds formule dinges
Anders begin je gewoon met een date?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik ben kree niet, ik duik niet overal op he.
Misschien is ze best leuk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het haar eens vragen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders begin je gewoon met een date?
Maar je hebt wel een voorliefde voor 15-jarigen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dating sites?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Waar Kun Je Leuke, Mooie Vrouwen Ontmoeten?
Hier?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
polenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere postsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik analyseer je toch niet? Ik zeg alleen dat je een hoop drama creëert. Waar het vandaan komt moet je maar zelf uit zien te vissen en over je zelf te beoordelen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een voorliefde voor 15-jarigen?
Buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere posts
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn er veel nieuwelingen de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Je ziet spoken manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen maar goed, vers bloedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ligt wel lekker zacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
je mag voor mij blousjes makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
En die moeten jullie hier niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey hou je in joh! er zijn minderjarigen bij.quote:
Deze man begrijpt het wel ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
je gaat van stoppen met anlyseren want dat is fout, ga je zelf al naar minder analyseren. Dus jij doet het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.
buiten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fantaseer je daarover?quote:
Het komt in andere SC's weleens voor, vandaar.quote:
Je draagt alleen nog maart tshirts?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |