die mensjes durven wel tegen een kind!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hun hoor
Stelletje apen
Kree kwam instantly toen je de boel wegkliktequote:
Bullshit ik praat het zelfde tegen mannen hier als ik het niet eens ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfde
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
Kree houd toch eens op knul.
Ja, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die mensjes durven wel tegen een kind!
Ik dacht al dat je het niet wilde zeggen, dus moest ik die leegte maar invullen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
hahah ik weet hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kree kwam instantly toen je de boel wegklikte![]()
Geniaal was dat
ik denk dat kree in dit geval achter een 5 cm piemeltje aanloopt. De koekkruimels zitten nog in het beginnende schaamhaar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Geniaal was dat
leuk dat jij dat zegt! de grootste amateur psych in dit topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat analyseer werk (en label werk) moet eens stoppen. Het zegt meer over jezelf dan de ander.
Jah, jij ging er uit en nog geen 20 secondes later kwam kree er inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.
ook voor het eerst dat we elkaar aanvlullenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet wilde zeggen, dus moest ik die leegte maar invullen.
En waarom zou dat zo erg zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.
En dat houden we zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.
En beetje jammer weer, ik heb namelijk werkelijk nog steeds geen idee hoe mfn er nu uitziet.
Dit doe je expres heh? Die woordspeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah in den beginne van deze reeks gebeurde dat volgens mij ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook voor het eerst dat we elkaar aanvlullen![]()
Vind het wel wat
Omg je hebt een lul..zal wel een aangenaaide rookworstje zijn. Met nadruk op worstje>klein ding!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jonge je weet ook echt niet wat je mist hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.
En beetje jammer weer, ik heb namelijk werkelijk nog steeds geen idee hoe mfn er nu uitziet.
ik ging terug lezen want ik snapte het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit doe je expres heh? Die woordspeling.
ik heb ook D is prima te doen.wat is je omtrek?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
HOI vanaf mijn nieuwe laptop zonder internetkabel!
Hoe je weer een directe vraag ontwijktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Erg? Vreselijk bedoel je zeker.
NAIZquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
HOI vanaf mijn nieuwe laptop zonder internetkabel!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jonge je weet ook echt niet wat je mist hoor.![]()
En dat blaaskusje toen ze weg ging!![]()
Ik analyseer je toch niet? Ik zeg alleen dat je een hoop drama creëert. Waar het vandaan komt moet je maar zelf uit zien te vissen en over je zelf te beoordelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk dat jij dat zegt! de grootste amateur psych in dit topic
ik scheer mijn kut tenminste..jij hebt vast een oerwoud in je broek...komt ercan als je plantengroeidrank drinktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik denk dat kree in dit geval achter een 5 cm piemeltje aanloopt. De koekkruimels zitten nog in het beginnende schaamhaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |