Overtrokken is het vaak en dat komt niet door mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]Man wie houd je nou voor de gek dan. Je duikt er keer op keer op keer vol op. Als het maar een kut heeft.
Vind het nu al zielig voor Snarf![]()
Niet dat ik denk dat je enig kans gaat maken bij haar.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks is cookie verpest met burqa-achtige rotzooi. Zou zonde zijn.
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Overtrokken is het vaak en dat komt niet door mij.
Ja een beetje omdat ik er graag tegen in ga.
En er zijn hier wel meer meiden waar ik niet "vol opgedoken" ben duuussss
geeneenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sure. hoeveel tissues zijn er dit topic al doorheen gegaan?
/care, ik zeg wat ik zeg en als het een probleem is pech.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.
Nee, ik vind het vooral wel fascinerend hoe hij toch wel voldoening eruit lijkt te halen aan hier stoer komen doen met z'n verhaaltjes over chicks die 'ie gepaald heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.![]()
Zie net dat ik weer wat verkleurd ben van boekje lezen in de tuin net, jammer dat ik mijn bikini niet aan had want nu kloppen mijn tanlines niet meer.
ik ben maar smal hoor. Kan suzo al bijna niks dragen !!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg je nu opeens ja.![]()
D is echt niet extreem hoor, als je G had gezegd was het geloofwaardiger.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
/care, ik zeg wat ik zeg en als het een probleem is pech.
Zet het maar in feedback als jullie me weg willen hebben.
Nu gaan we het krijgen hoor....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef screwloose het volgende:
[..]niet kloppende tanlines!!
Je was gisteren precies optijd uit de tc vertrokken he. Had je t al gehoord?
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfdequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hun hoor
Stelletje apen
Nee, nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef screwloose het volgende:
[..]niet kloppende tanlines!!
Je was gisteren precies optijd uit de tc vertrokken he. Had je t al gehoord?
quote:
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben maar smal hoor. Kan suzo al bijna niks dragen !!!
die mensjes durven wel tegen een kind!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hun hoor
Stelletje apen
Kree kwam instantly toen je de boel wegkliktequote:
Bullshit ik praat het zelfde tegen mannen hier als ik het niet eens ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfde
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
Kree houd toch eens op knul.
Ja, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die mensjes durven wel tegen een kind!
Ik dacht al dat je het niet wilde zeggen, dus moest ik die leegte maar invullen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfde
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
Kree houd toch eens op knul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |