uhm jij vind alles wat een kut heeft leuk. Iets met wanhopig enzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
alle opties zijn open, maar vond snarf gelijk al leuk
Niet waar dit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm jij vind alles wat een kut heeft leuk. Iets met wanhopig enz
want?quote:
Nou, dat je waarschijnlijk geen 'grote' D hebt omdat je een smal figuurtje hebt, en dat je vast niet topzwaar bent. Maar dat het waarschijnlijk juist wel mooi is.quote:
heb zijn directe managers gesproken en negeer hem op het werk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met señor heethoofd eigenlijk?
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.quote:
om even te vragen wat 'wel aardig' betekendquote:
As if you would know.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ga weg joh zuurpruim
Jij bent ook wel aardig hoor (soms)
is dat niet het probleem?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.
Als er 2 personen zijn die botsen op deze wereld dan zijn wij het MFN.quote:
Ik mis Joysa die op de spelling let...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om even te vragen wat 'wel aardig' betekend
helaas wel ja....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.
Zal het wel even vragenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om even te vragen wat 'wel aardig' betekend
Met dezelfde dame ook?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb zijn directe managers gesproken en negeer hem op het werk.
blauw oog is weg, donderdag zelfs weer gaan stappen
Straks is cookie verpest met burqa-achtige rotzooi. Zou zonde zijn.quote:
Joh, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
Als er 2 personen zijn die botsen op deze wereld dan zijn wij het MFN.
En je weet het
Misschien van 'the chase is better than the catch', alleen moet je niet hebben dat de chase eindeloos duurt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet het probleem?
alle vrouwen die proberen aardig te blijven word je verliefd op
alle vrouwen die je hard af wijzen winden je op
Nee is het niet, heb het niet over opwinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet het probleem?
alle vrouwen die proberen aardig te blijven word je verliefd op
alle vrouwen die je hard af wijzen winden je op
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, dat je waarschijnlijk geen 'grote' D hebt omdat je een smal figuurtje hebt, en dat je vast niet topzwaar bent. Maar dat het waarschijnlijk juist wel mooi is.
Ben zelf ook smal gebouwd maar heb wel aardig wat tiet erop zitten, maar ben er wel blij mee.
Ga je lekker relaapje van mequote:
Het is alleen niet bedoeld voor jouw vermaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is het niet, heb het niet over opwinden.
Aardig/lief is leuker als hard doen.
Hoewel ik me daar dan ook wel weer prima mee kan vermaken.
Ach zolang er nog om gelachen kan worden, prima toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is alleen niet bedoeld voor jouw vermaak.
haha nee. Had 6 chicks te 'slapen' hier...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dezelfde dame ook?
Woont ze nog bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |