dan laat je ze verkleinen. Maar volgns mij vind je het helemaal niet erg. Want je blijft er over door gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opheel erg op....nogzelfs de huisarts vond ze heel groot..kun je rugproblemen mee krijgen,maar mijn kont houd het wel in evenwicht
Als je geen last van je rug hebt zal het wel meevallen met hoe enorm ze zijn hoor, anders had je dat al lang gemerkt. Je kont heeft daar namelijk absoluut geen rol in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opheel erg op....nogzelfs de huisarts vond ze heel groot..kun je rugproblemen mee krijgen,maar mijn kont houd het wel in evenwicht
jij bent meestal de enige die lachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ach zolang er nog om gelachen kan worden, prima toch?
Leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga je lekker relaapje van me
Hoe was je avond gister?
Boooh chilll! Ik ga zometeen naar mystikvm!quote:
nee!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent meestal de enige die lacht
en volgens mij ben jij zo'n type dat bij elke emotie maar gewoon gaat lachen omdat echt voelen te veel pijn doet
Ok? Zou je daar niet blij mee zijn dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ohja dat is vandaag hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Boooh chilll! Ik ga zometeen naar mystikvm!
Niet waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef ook_gek het volgende:
kree jij duikt op elke vrouw in dit topic die ook maar 1x op je reageerd.
Het komt kansloos over.
ik heb vaker wel rugpijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je geen last van je rug hebt zal het wel meevallen met hoe enorm ze zijn hoor, anders had je dat al lang gemerkt. Je kont heeft daar namelijk absoluut geen rol in.
Maar het is meer je leeftijd in combinatie met het formaat waardoor je huisarts dat zei gok ik, als je ze over 5 jaar nog zo hebt is het minder 'raar'.
En jongens zeggen altijd wat over grote tieten.
Zeker nice, even die lever aanzwengelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja dat is vandaag hè.![]()
Ook nice.
Wat een drama maak je weer om niets. Misschien zat het meisje wel te overdrijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gesprek was uiteraard wat langer dan ik zin had om uit te typen
en al was dat zo, dat ze aanleg heeft
een kind dat vertellen levert alleen een complex op
ik heb geen zin om te zoeken maar het is echt gewoon zo dat een kind op dieet weet ik hoeveel keer meer kans hebben op een eetstoornis
alleen al moeders op dieet die dat duidelijk profileren verdubbelen de kans op een eetstoornis bij een dochter
het gaat er om dat je het zo uitdraagt, niet om wat het kind wel of niet eet
als je een kind leert: fruit is gezonder als chips maar af en toe wat lekkers mag best dan is dat een gezonde houding
als je dat kind zegt je bent een vreetzak (Letterlijk de woorden van dat meisje) je eet te veel en pak maar fruit want je word al zo dik dan is dat een verkeerde manier van er mee om gaan
in nederland hebben ook steeds meer peuters en kleuters last van ondergewicht en te kort aan bepaalde voedingsstoffen omdat ouders zo geobsedeerd bezig zijn met voedsel
ik vind dat een vreemde en kwalijke ontwikkeling in onze samenleving en dat zie je tegenwoordig zo ongeveer overal terug
mensen weten niet meer hoe ze 'gewoon gezond' moeten eten
het slaat alle kanten op door behalve de juiste
ben een meisje...kap et!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.
Dat zeg je nu opeens ja.quote:
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.
quote:
Jelly?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.
sure. hoeveel tissues zijn er dit topic al doorheen gegaan?quote:
Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zeker nice, even die lever aanzwengelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |