Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.quote:
en ik moet het met een klungelende puber doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.
zij willen ook niet met mij datenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Misschien moet je eens gewoon met een aantal gasten van hier gaan daten en ze niet meteen bij voorbaat afserveren.
Ga eens gewoon wat drinken met iemand.
Wie weet klikt het wel, en zo niet dan ga je daarna gewoon weer naar huis.
s_o je gaat toch naar de meet? Das al een goed begin!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Misschien moet je eens gewoon met een aantal gasten van hier gaan daten en ze niet meteen bij voorbaat afserveren.
Ga eens gewoon wat drinken met iemand.
Wie weet klikt het wel, en zo niet dan ga je daarna gewoon weer naar huis.
je ben 23 en heloef 18? dat valt best mee allemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zeg dan kan ik net zo goed mijn pedo bear kostuum aantrekken
ssst ik ben op dieetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
* cookie-monstaa eet cheese-union chips
oh?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
zij willen ook niet met mij daten
hoogstens er even overheen mja dat willen er wel meer
Er zijn hier vast wel vrijgezelle gasten die met jou willen daten hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
zij willen ook niet met mij daten
hoogstens er even overheen mja dat willen er wel meer
23? Jonkie..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ben 23 en heloef 18? dat valt best mee allemaal
spare me your pity,i have enough of my ownquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel vrijgezelle gasten die met jou willen daten hoor.
Als ik geen vriendin had gehad had ik je mee uitgevraagd
Je kunt hem dus alles laten doen wat jij lekker vind.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
en ik moet het met een klungelende puber doen
ik ben geen oefenmateriaal
dieet..hoelang al?quote:
Hoe was de date?quote:
ik pas ervoor om als sexpop cq oefenmateriaal gebruikt te wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt hem dus alles laten doen wat jij lekker vind.![]()
Waarom denken mensen toch zoveel in beperkingen in plaats van in mogelijkheden? Sterker nog, in zelf opgelegde beperkingen in plaats van zelf gecreeerde mogelijkheden.![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
spare me your pity,i have enough of my own
Dit zijn de eckte problemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef screwloose het volgende:
waarom is er nog geen kaas-ui souffle
Dat moet echt een puike snack zijn!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik pas ervoor om als sexpop cq oefenmateriaal gebruikt te worden
warm kaas uien broodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef screwloose het volgende:
waarom is er nog geen kaas-ui souffle
Dat moet echt een puike snack zijn!
Ja togg?quote:
daar gaat het dus mis..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
spare me your pity,i have enough of my own
Ja maar...quote:
Je hebt mijn volledige aandacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik probeer juist wat bij te komen,maar lukt niet echt
you didn't mention A right?quote:
oefen maar op mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangezien de mensen die reageren mij nooit hebben gezien,jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
daar gaat het dus mis..
jij denkt dat iedereen die interesse toont over je heen wil of medelijden heeft..
why?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn volledige aandacht.
Nee, maar daar ging het niet echt over.quote:
euhm een maand of 2/3? met een dipje in de meivakantiequote:
Het gaat toch ook niet om uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangezien de mensen die reageren mij nooit hebben gezien,ja
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch zoveel in beperkingen in plaats van in mogelijkheden? Sterker nog, in zelf opgelegde beperkingen in plaats van zelf gecreeerde mogelijkheden.![]()
daar is dus een date voor.. en kanees beschrijving kon ik goed visualiseren.. dus nee..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight niet de naam van A genoemd meer meisjes..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het niet echt over.
Wel mooie nieuwe plannen voor een nieuw musicalproject.
Leuk om er eens aan mee te helpen vanaf het begin.
En jaja we hebben natuurlijk nog soldaat van Oranje in de planning, met een groepje.
Dus nog meer leuke musical meisjes
Met Coca Cola Vanillaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja togg?
Ik bedoel, ik heb daar nu zin in enzo.
post dan een fotoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten> lukt me gewoon nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm een maand of 2/3? met een dipje in de meivakantie
Wie zegt er hier dat je als zodanig gebruikt gaat worden behalve jijzelf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel schrijnend....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten> lukt me gewoon niet
Ik leer wel hoor alleen niet zo snelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight niet de naam van A genoemd meer meisjes..
i smell progress
Not this shit again.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.
welke maat heb je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik wel echt gewoon een te hoog bmiquote:
indeed tell them cause they don't want to listen to mequote:
slank meisjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je een slanke vrouw bent.
dat is een voordeel,je krijgt vast veel sjansquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
ik denk dat je er meer bij gebaad bent als je je lichaam leer accepteren zoals het is dan chips naar binnen blijft schuivenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(jaja ik weet het ik ben zelf op dieetmaar niet omdat ik mezelf niet mooi vind
ik ben kei sexy
ik wil alleen geen suikerziekte krijgen of zo want ik ben wel echt te dik)
mijn BMI is goed:)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik wel echt gewoon een te hoog bmi
dus mijn dieet is omdat ik niet dood wil voor mijn 55ste
mijn opa en oma hadden het allebei en met overgewicht is er zeker een verhoogde kans op suikerziektequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..
dan gewoon leren je lichaam te waarderen!quote:
Je hoeft je lichaam helemaal niet te accepteren zoals het is. Als je het niet accepteert, dan moet je net als jij en ik er aan gaan werken (ja ik ben ook te dik enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei sexy
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat je er meer bij gebaad bent als je je lichaam leer accepteren zoals het is dan chips naar binnen blijft schuiven
dat kan ook kei ongezond zijn omdat je wel allerlei vetten binnen krijgt ook al word je niet dik
dan al helemaal!!!quote:
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?quote:
je kont en tieten steken uit klinkt als een zandloperfiguurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook wel
haha grapjasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet zwanger gemaakt wordt door een dikke neger he
Ik met een FOK!ster die ik nog nooit had gezien naar een festival, de rest werd geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld met een fokster die ik ook nog nooit gezien had naar de film geweest.
Was hartstikke gezellig
als je bmi niet goed isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hoeft je lichaam helemaal niet te accepteren zoals het is. Als je het niet accepteert, dan moet je net als jij en ik er aan gaan werken (ja ik ben ook te dik enzo)
daar is inderdaad niets mis meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook wel
Je hebt twee types zuikerziekte he. Eentje is erfelijk en de ander is geinduceerd door ongezond eten. Daarnaast is er een bepaalde hoeveelheid insuline die het lichaam produceert en dus heb je met een dik lichaam eigenlijk meer insuline nodig. Maar afvallen heeft wel zin, maar gaat je niet genezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn opa en oma hadden het allebei en met overgewicht is er zeker een verhoogde kans op suikerziekte
maar niet alleen op suikerziekte maar ook hart een vaatziekten
ik kom uit een familie die lekker borrelt en eet en we zijn dus bijna allemaal te dik (behalve degene die goed op letten) en vorig jaar is een nichtje van 37 overleden aan een hartaanval
daar heb ik geen zin in dus probeer ik nu af te vallen
Ja en dan weer gaan zeiken dat ik je loop te dissen zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
indeed tell them cause they don't want to listen to me
Eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bmi niet goed is
als je bmi goed is dan is er niets aan de hand
en dan heb je er meer aan als je gewoon van je lichaam gaat houden dan aan het proberen te voldoen aan een schoonheids ideaal opgelegd door de media
gezelligheid ik heb geen tips nodigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?
Maar vertel: Heb je moeite met versieren en kom je hier voor advies? Of kom je voor de gezelligheid?
Nou ja, een gezond lichaam hebben en voldoen aan een schoonheidsideaal is wel een verschil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bmi niet goed is
als je bmi goed is dan is er niets aan de hand
en dan heb je er meer aan als je gewoon van je lichaam gaat houden dan aan het proberen te voldoen aan een schoonheids ideaal opgelegd door de media
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?
Maar vertel: Heb je moeite met versieren en kom je hier voor advies? Of kom je voor de gezelligheid?
helemaal nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan weer gaan zeiken dat ik je loop te dissen zeker.
heet dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kont en tieten steken uit klinkt als een zandloperfiguur
goedzo nou welkom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gezelligheid ik heb geen tips nodig
niks mis mee toch, een zeer groot deel van de kinderen onder de 15 jaar is te zwaar / te dik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10
en die was tegen een vriendinnetje bezig dat je van chips dik werd en dat ze thuis alleen fruitkoekjes mag terwijl ze zo graag chocolade koekjes wil
wtf oudersserieus dat is niet gezond
opa en oma waren allebei veeeeeeeeel te dikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt twee types zuikerziekte he. Eentje is erfelijk en de ander is geinduceerd door ongezond eten. Daarnaast is er een bepaalde hoeveelheid insuline die het lichaam produceert en dus heb je met een dik lichaam eigenlijk meer insuline nodig. Maar afvallen heeft wel zin, maar gaat je niet genezen.
Ik zit te luisteren.quote:
Tips geven is ook goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
en en en? Net even wat leuker / beter dan het orgineel tochquote:
ja dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een gezond lichaam hebben en voldoen aan een schoonheidsideaal is wel een verschil.
Als ze op latere leeftijd suikerziekte ontwikkelen dan is het vetheidssuikerziekte.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opa en oma waren allebei veeeeeeeeel te dik
dus ik gok dat het de dikheids-suikerziekte is
hoe dan ook, ik ben te dik... zo dik dat het slecht word voor mijn lichaam
dus ben ik op dieet
simpel zat
In dat geval: wees welkom!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Alleen fruitkoekjes eten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10
en die was tegen een vriendinnetje bezig dat je van chips dik werd en dat ze thuis alleen fruitkoekjes mag terwijl ze zo graag chocolade koekjes wil
wtf oudersserieus dat is niet gezond
dat meisje nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks mis mee toch, een zeer groot deel van de kinderen onder de 15 jaar is te zwaar / te dik.
Mijn BMI is ook prima maar mag er nog best 5 kilo bij. Het is alleen niet de bedoeling dat dmv vet te doen. Alleen moet je toch vaak wat meer eten om energie te hebben om dat te bereiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
maar als je bmi in orde is heb je geen ondergewicht of overgewicht en hoef je niet aan te komen dan wel af te vallen
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Tips van een 15 jarige.. IK WIL ZE NUVERTEL ME ALLES.
nou die wil ik dus nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze op latere leeftijd suikerziekte ontwikkelen dan is het vetheidssuikerziekte.
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
ja dat is het meest gewild,maakt mannen gek alles slank in verhouding met opvallende ladyparts relatief smalle taille ,flinke kont en flinke borstenquote:
Gewoon beetje schuren jeweettochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Wie weet werken ze hartstikke goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Ben jij 15 jarig? .. Shut up.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
He, moet jij niet liggen batsen nu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
NEE WANT INTERNET WIL NOG STEEDS NIETquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?
Ik vind het origineel lekkerder maar desondanks prima remix.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en en en? Net even wat leuker / beter dan het orgineel toch
Met mn nieuwe laptop jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, moet jij niet liggen batsen nu?
Nee zei dat ik er ervaring mee had, hoop tips van gehad hoorquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
quote:
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
En inderdaad, ze is 15 dus ze is ook nog niet uitgegroeid.
Plus aankomen door chips is inderdaad niet echt handig.
61 kg/158 cm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
maar als je bmi in orde is heb je geen ondergewicht of overgewicht en hoef je niet aan te komen dan wel af te vallen
dat denken alle jongens van 15/16quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtf
Dus je probeert nu lelijk te worden? Begrijp ik dit goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtf
Nee niemandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef screwloose het volgende:
[..]Wat de neuk? Zelfs mur kon het niet oplossen?
Oh en dit.quote:
het enige wat je hebt gehoord is dat je van chips dik word en dat ze dus alleen maar gezond mag eten. Schiet je niet meteen door met je indotrineren en eetproblemen ontwikkelen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat meisje niet
en kinderen die op jonge leeftijd al op dieet gezet worden hebben een veel grotere kans om een eetprobleem te ontwikkelen
je kinderen gezond eten geven is prima... ze zo indoctrineren dat ze dit soort gesprekken gaan voeren is ongezond
Ik heb wel eens een filmpje gezien over cyberseks. Dat de ene dan vanaf de pc een soort van penispomp bediende die de ander om had. WTF.quote:
Tis nu vol lekker weer daar he? Ik zit hier in een truiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee niemandTwi had nog gedmt, maar dat snap ik ook niet
Ik word zo terug gebeld door een ex van me en die gaat maar even in mn laptop mee kijken ofzo.. Heb ondertussen internetkabel wel gevonden, maar ik zit buiten en die is te kort
Oh, dan vatte ik het waarschijnlijk verkeerd op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
Dat ze denken 'neuken' ipv dat ze tijd willen steken in het ontdekken van je karakter dat zal je sowieso nog wel even houden in die leeftijdscategorie. De hormonen van die jongens gaan sneller in de rondte dan de zakken chips die bij Lays van de lopende band rollen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
zie het zo je kan krijgen wie je wilt,mannen doen veel aardiger tegen je en bijna alles staat jequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Er is ook een USB arm die je aftrekt op het tempo van de porno die je kijkt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een filmpje gezien over cyberseks. Dat de ene dan vanaf de pc een soort van penispomp bediende die de ander om had. WTF.
neej. Zorgen dat mijn kont en tetten minder opvallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je probeert nu lelijk te worden? Begrijp ik dit goed?
meen je nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het origineel lekkerder maar desondanks prima remix.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is ook een USB arm die je aftrekt op het tempo van de porno die je kijkt.
Je moet gewoon de playertjes er uit filteren, dat hoeft niet zo moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej. Zorgen dat mijn kont en tetten minder opvallen
Je kan ook gewoon die jongens negeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik had als 13 jarige niet naar Jensen moeten kijken, hele jeugd verpest.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel ik er heb gehad...weet het zelf niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef system_overload het volgende:
[..]
zie het zo je kan krijgen wie je wilt,mannen doen veel aardiger tegen je en bijna alles staat je
neem een vriend
dude..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is ook een USB arm die je aftrekt op het tempo van de porno die je kijkt.
quote:
gekke vraag dan, maar zijn je tiete zo groot danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Alsof dat van hem niet ranzig was.quote:
Jensen op de radio was leuker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had als 13 jarige niet naar Jensen moeten kijken, hele jeugd verpest.
quote:Men: is there any way to get the last drips of pee out while going to the bathroom, instead of afterwards?
Someone has to have figured this out by now. You can shake, squeeze, dab with toilet paper, but it seems like there are always a few drops that are hiding.
quote:I pretend to tuck my wang back into my pants, but quickly let it out again. That seems to trick whatever spiteful god rules over piss leakage into making the dribble happen there and then. I then raise my hands above my head and let out a cry of victory and defiance towards the heavens.
Jensen....Heloef, wat ben je toch ook een proleet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had als 13 jarige niet naar Jensen moeten kijken, hele jeugd verpest.
nja voor een aantrekkelijk curvy tienermeisje is dat niet zo moeilijkquote:
ja maar jij bracht het tot de maxquote:
Ik ben inderdaad een proleet zo genoot ik in mijn jeugd ook van het fantastische TV aanbod van RTL en SBS.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jensen....Heloef, wat ben je toch ook een proleet.
ik heb nu al cup Dquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gekke vraag dan, maar zijn je tiete zo groot dan
Mooie programma's waren dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een proleet zo genoot ik in mijn jeugd ook van het fantastische TV aanbod van RTL en SBS.
Jerry Springer, Jambers, Sexcetera
Sexcetera vond ik ook wel spannend toen ik 16 was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een proleet zo genoot ik in mijn jeugd ook van het fantastische TV aanbod van RTL en SBS.
dat zegt nog niks, hangt er van af hoe slank je wel of niet bentquote:
die laatste is weer op tvquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
ruk jij op reclame ja?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
die laatste is weer op tv
Goeie ouwe tijd met die softe porno films, was wel beter als die reclame nu
als ik 61/62 kilo weeg en 1.58 ben is mijn bmi dan ongezondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben kei sexy
ik weeg nu 50quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zegt nog niks, hangt er van af hoe slank je wel of niet bent
Oh ja, vond ik wel een mooie vrouw toenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef kree het volgende:
hoe hete dat andere ook alweer.
Oh ja Judge Judy
Niet echt, ik ken alleen deze.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:13 schreef ook_gek het volgende:
heloef weet jij geen lekkere house remix van Jay-Z & Kanye West - Niggas In Paris
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
soms vind ik jou een enorm wijze man
De rare kronkel is tevens nog dat ze niet mogen denken dat ze over haar heen willen. Dus hij moet in haar geïnteresseerd zijn maar er mag geen sprake zijn van seksuele aantrekkingskracht. Raar maar waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
daar gaat het dus mis..
jij denkt dat iedereen die interesse toont over je heen wil of medelijden heeft..
het gesprek was uiteraard wat langer dan ik zin had om uit te typenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het enige wat je hebt gehoord is dat je van chips dik word en dat ze dus alleen maar gezond mag eten. Schiet je niet meteen door met je indotrineren en eetproblemen ontwikkelen?
Wie weet heeft die familie wel aanleg om dik te worden en moet dat meisje op dieet gehouden worden. Om maar iets te noemen.
Ik kan nou niks uit dat verhaaltje halen wat kan duiden op iets ergs.
Opzich was dat nog wel geil ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, vond ik wel een mooie vrouw toen
Ik keek het al toen ik 8 was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexcetera vond ik ook wel spannend toen ik 16 was.
Daar keek snarf altijd naar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sexcetera vond ik ook wel spannend toen ik 16 was.
geile boyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek het al toen ik 8 was.
Ik was een nieuwsgierig kind.
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zegt nog niks, hangt er van af hoe slank je wel of niet bent
dan gok ik dat je vrij slank gebouwd bent, en ja dan zijn ze best groot. Maar niet exteem.quote:
Oh mij godquote:
Aangezien ik 8 jaar ouder ben, keken we het tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik keek het al toen ik 8 was.
Ik was een nieuwsgierig kind.
Prima maatjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik 61/62 kilo weeg en 1.58 ben is mijn bmi dan ongezond
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien ik 8 jaar ouder ben, keken we het tegelijkertijd.
had ik ook toen ik zo oud wasquote:
oh god is snarf je volgende projectquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil het best een avondje kijken samen met snarf
Haha ja dat dacht ik dus ookquote:
Dan zal je wat, 65D of 70D hebben? Tenzij breed middenrif. Dat is niets extreem hoor, qua volume vergelijkbaar met 75C.quote:
weet ik veel? voer het in zo'n calculator in zou ik zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:15 schreef system_overload het volgende:
[..]
als ik 61/62 kilo weeg en 1.58 ben is mijn bmi dan ongezond
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had ik ook toen ik zo oud was
jongens blijven jongens, vooral op die leeftijd
vermijd truitjes die de boel accentueren, wacht een paar jaar en je prijst je zelf gelukkig met je mooie figuur
en wat vind snarf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
alle opties zijn open, maar vond snarf gelijk al leuk
Luister niet naar deze "dikke zeug"...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
...
vermijd truitjes die de boel accentueren, ...
hoe bereken je het?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel? voer het in zo'n calculator in zou ik zeggen
Geen idee, denk dat ze me wel aardig vindt?quote:
snap het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal je wat, 65D of 70D hebben? Tenzij breed middenrif. Dat is niets extreem hoor, qua volume vergelijkbaar met 75C.
'Wel aardig'quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat ze me wel aardig vindt?
Vraag het haar anders
Dat was TE voorspelbaar, Mataquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister niet naar deze "dikke zeug"...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister niet naar deze "dikke zeug"...
uhm jij vind alles wat een kut heeft leuk. Iets met wanhopig enzquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
alle opties zijn open, maar vond snarf gelijk al leuk
Niet waar dit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm jij vind alles wat een kut heeft leuk. Iets met wanhopig enz
want?quote:
Nou, dat je waarschijnlijk geen 'grote' D hebt omdat je een smal figuurtje hebt, en dat je vast niet topzwaar bent. Maar dat het waarschijnlijk juist wel mooi is.quote:
heb zijn directe managers gesproken en negeer hem op het werk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met señor heethoofd eigenlijk?
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.quote:
om even te vragen wat 'wel aardig' betekendquote:
As if you would know.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ga weg joh zuurpruim
Jij bent ook wel aardig hoor (soms)
is dat niet het probleem?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.
Als er 2 personen zijn die botsen op deze wereld dan zijn wij het MFN.quote:
Ik mis Joysa die op de spelling let...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om even te vragen wat 'wel aardig' betekend
helaas wel ja....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet dat ze lelijk tegen me zou doen, daar is ze te lief voor wel.
Zal het wel even vragenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om even te vragen wat 'wel aardig' betekend
Met dezelfde dame ook?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
heb zijn directe managers gesproken en negeer hem op het werk.
blauw oog is weg, donderdag zelfs weer gaan stappen
Straks is cookie verpest met burqa-achtige rotzooi. Zou zonde zijn.quote:
Joh, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
Als er 2 personen zijn die botsen op deze wereld dan zijn wij het MFN.
En je weet het
Misschien van 'the chase is better than the catch', alleen moet je niet hebben dat de chase eindeloos duurt natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet het probleem?
alle vrouwen die proberen aardig te blijven word je verliefd op
alle vrouwen die je hard af wijzen winden je op
Nee is het niet, heb het niet over opwinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat niet het probleem?
alle vrouwen die proberen aardig te blijven word je verliefd op
alle vrouwen die je hard af wijzen winden je op
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, dat je waarschijnlijk geen 'grote' D hebt omdat je een smal figuurtje hebt, en dat je vast niet topzwaar bent. Maar dat het waarschijnlijk juist wel mooi is.
Ben zelf ook smal gebouwd maar heb wel aardig wat tiet erop zitten, maar ben er wel blij mee.
Ga je lekker relaapje van mequote:
Het is alleen niet bedoeld voor jouw vermaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee is het niet, heb het niet over opwinden.
Aardig/lief is leuker als hard doen.
Hoewel ik me daar dan ook wel weer prima mee kan vermaken.
Ach zolang er nog om gelachen kan worden, prima toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is alleen niet bedoeld voor jouw vermaak.
haha nee. Had 6 chicks te 'slapen' hier...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met dezelfde dame ook?
Woont ze nog bij jou?
dan laat je ze verkleinen. Maar volgns mij vind je het helemaal niet erg. Want je blijft er over door gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opheel erg op....nogzelfs de huisarts vond ze heel groot..kun je rugproblemen mee krijgen,maar mijn kont houd het wel in evenwicht
Als je geen last van je rug hebt zal het wel meevallen met hoe enorm ze zijn hoor, anders had je dat al lang gemerkt. Je kont heeft daar namelijk absoluut geen rol in.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
iedereen zegt dat ik grote borsten heb. Op een foto vallen ze gelijk opheel erg op....nogzelfs de huisarts vond ze heel groot..kun je rugproblemen mee krijgen,maar mijn kont houd het wel in evenwicht
jij bent meestal de enige die lachtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ach zolang er nog om gelachen kan worden, prima toch?
Leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga je lekker relaapje van me
Hoe was je avond gister?
Boooh chilll! Ik ga zometeen naar mystikvm!quote:
nee!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent meestal de enige die lacht
en volgens mij ben jij zo'n type dat bij elke emotie maar gewoon gaat lachen omdat echt voelen te veel pijn doet
Ok? Zou je daar niet blij mee zijn dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ohja dat is vandaag hè.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Boooh chilll! Ik ga zometeen naar mystikvm!
Niet waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef ook_gek het volgende:
kree jij duikt op elke vrouw in dit topic die ook maar 1x op je reageerd.
Het komt kansloos over.
ik heb vaker wel rugpijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als je geen last van je rug hebt zal het wel meevallen met hoe enorm ze zijn hoor, anders had je dat al lang gemerkt. Je kont heeft daar namelijk absoluut geen rol in.
Maar het is meer je leeftijd in combinatie met het formaat waardoor je huisarts dat zei gok ik, als je ze over 5 jaar nog zo hebt is het minder 'raar'.
En jongens zeggen altijd wat over grote tieten.
Zeker nice, even die lever aanzwengelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja dat is vandaag hè.![]()
Ook nice.
Wat een drama maak je weer om niets. Misschien zat het meisje wel te overdrijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gesprek was uiteraard wat langer dan ik zin had om uit te typen
en al was dat zo, dat ze aanleg heeft
een kind dat vertellen levert alleen een complex op
ik heb geen zin om te zoeken maar het is echt gewoon zo dat een kind op dieet weet ik hoeveel keer meer kans hebben op een eetstoornis
alleen al moeders op dieet die dat duidelijk profileren verdubbelen de kans op een eetstoornis bij een dochter
het gaat er om dat je het zo uitdraagt, niet om wat het kind wel of niet eet
als je een kind leert: fruit is gezonder als chips maar af en toe wat lekkers mag best dan is dat een gezonde houding
als je dat kind zegt je bent een vreetzak (Letterlijk de woorden van dat meisje) je eet te veel en pak maar fruit want je word al zo dik dan is dat een verkeerde manier van er mee om gaan
in nederland hebben ook steeds meer peuters en kleuters last van ondergewicht en te kort aan bepaalde voedingsstoffen omdat ouders zo geobsedeerd bezig zijn met voedsel
ik vind dat een vreemde en kwalijke ontwikkeling in onze samenleving en dat zie je tegenwoordig zo ongeveer overal terug
mensen weten niet meer hoe ze 'gewoon gezond' moeten eten
het slaat alle kanten op door behalve de juiste
ben een meisje...kap et!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.
Dat zeg je nu opeens ja.quote:
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
volgens mij ben je een fantaserend 15-jarig puberjongetje.
quote:
Jelly?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.
sure. hoeveel tissues zijn er dit topic al doorheen gegaan?quote:
Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zeker nice, even die lever aanzwengelen.
Overtrokken is het vaak en dat komt niet door mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]Man wie houd je nou voor de gek dan. Je duikt er keer op keer op keer vol op. Als het maar een kut heeft.
Vind het nu al zielig voor Snarf![]()
Niet dat ik denk dat je enig kans gaat maken bij haar.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks is cookie verpest met burqa-achtige rotzooi. Zou zonde zijn.
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
Overtrokken is het vaak en dat komt niet door mij.
Ja een beetje omdat ik er graag tegen in ga.
En er zijn hier wel meer meiden waar ik niet "vol opgedoken" ben duuussss
geeneenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
sure. hoeveel tissues zijn er dit topic al doorheen gegaan?
/care, ik zeg wat ik zeg en als het een probleem is pech.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zo'n bizar reuze spannend te gek gaaf leven leiden als jij.
Nee, ik vind het vooral wel fascinerend hoe hij toch wel voldoening eruit lijkt te halen aan hier stoer komen doen met z'n verhaaltjes over chicks die 'ie gepaald heeft.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren.![]()
Zie net dat ik weer wat verkleurd ben van boekje lezen in de tuin net, jammer dat ik mijn bikini niet aan had want nu kloppen mijn tanlines niet meer.
ik ben maar smal hoor. Kan suzo al bijna niks dragen !!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat zeg je nu opeens ja.![]()
D is echt niet extreem hoor, als je G had gezegd was het geloofwaardiger.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
/care, ik zeg wat ik zeg en als het een probleem is pech.
Zet het maar in feedback als jullie me weg willen hebben.
Nu gaan we het krijgen hoor....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef screwloose het volgende:
[..]niet kloppende tanlines!!
Je was gisteren precies optijd uit de tc vertrokken he. Had je t al gehoord?
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfdequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Knap dat je dan alsnog kansloos overkomt terwijl je er nog wel zoveel hebt laten lopen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hun hoor
Stelletje apen
Nee, nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef screwloose het volgende:
[..]niet kloppende tanlines!!
Je was gisteren precies optijd uit de tc vertrokken he. Had je t al gehoord?
quote:
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben maar smal hoor. Kan suzo al bijna niks dragen !!!
die mensjes durven wel tegen een kind!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hun hoor
Stelletje apen
Kree kwam instantly toen je de boel wegkliktequote:
Bullshit ik praat het zelfde tegen mannen hier als ik het niet eens ben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wilde het niet zeggen, maar dacht precies het zelfde
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
Kree houd toch eens op knul.
Ja, trek het je maar niet aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die mensjes durven wel tegen een kind!
Ik dacht al dat je het niet wilde zeggen, dus moest ik die leegte maar invullen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]zie je het heeft een kut en hij is het met haar eens om maar aansluiting met haar te krijgen.
hahah ik weet hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kree kwam instantly toen je de boel wegklikte![]()
Geniaal was dat
ik denk dat kree in dit geval achter een 5 cm piemeltje aanloopt. De koekkruimels zitten nog in het beginnende schaamhaar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Geniaal was dat
leuk dat jij dat zegt! de grootste amateur psych in dit topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat analyseer werk (en label werk) moet eens stoppen. Het zegt meer over jezelf dan de ander.
Jah, jij ging er uit en nog geen 20 secondes later kwam kree er inquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.
ook voor het eerst dat we elkaar aanvlullenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je het niet wilde zeggen, dus moest ik die leegte maar invullen.
En waarom zou dat zo erg zijn?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig maar dan dat mijn timing nog vet goed is anders had hij me misschien nog gezien ook.
En dat houden we zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.
En beetje jammer weer, ik heb namelijk werkelijk nog steeds geen idee hoe mfn er nu uitziet.
Dit doe je expres heh? Die woordspeling.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vroegah in den beginne van deze reeks gebeurde dat volgens mij ook nog wel eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook voor het eerst dat we elkaar aanvlullen![]()
Vind het wel wat
Omg je hebt een lul..zal wel een aangenaaide rookworstje zijn. Met nadruk op worstje>klein ding!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jonge je weet ook echt niet wat je mist hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
Was wel toeval ja.
En beetje jammer weer, ik heb namelijk werkelijk nog steeds geen idee hoe mfn er nu uitziet.
ik ging terug lezen want ik snapte het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit doe je expres heh? Die woordspeling.
ik heb ook D is prima te doen.wat is je omtrek?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als een D'tje al te zwaar is moet je je rugspieren gaan ontwikkelen, scheelt al wat.
JAAAAAAAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
HOI vanaf mijn nieuwe laptop zonder internetkabel!
Hoe je weer een directe vraag ontwijktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Erg? Vreselijk bedoel je zeker.
NAIZquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jonge je weet ook echt niet wat je mist hoor.![]()
En dat blaaskusje toen ze weg ging!![]()
Ik analyseer je toch niet? Ik zeg alleen dat je een hoop drama creëert. Waar het vandaan komt moet je maar zelf uit zien te vissen en over je zelf te beoordelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk dat jij dat zegt! de grootste amateur psych in dit topic
ik scheer mijn kut tenminste..jij hebt vast een oerwoud in je broek...komt ercan als je plantengroeidrank drinktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik denk dat kree in dit geval achter een 5 cm piemeltje aanloopt. De koekkruimels zitten nog in het beginnende schaamhaar...
hola.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef Joysa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |