Heb je nog steeds groen haar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
uh ja kom ik bij mensen: wie da fuck is dat lijpe wijf
nee,je loopt 3 maanden achterquote:
Ah, nou post eens een recente foto dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee,je loopt 3 maanden achter
get with the program,dude
Ik dacht dat werk wel nieuwe vrienden zou opleveren, maar dat viel toch tegen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vrienden ontmoeten is best lastig. Gelukkig heb ik er genoeg. Jammer alleen dat ze allemaal zo ver weg wonen
ik doe niet aan foto's dat kan ik de wereld niet aandoenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:26 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee,je loopt 3 maanden achter
get with the program,dude
He dat zeg ik ook altijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik doe niet aan foto's dat kan ik de wereld niet aandoen
't kan op zich wel, maar je moet wel iemand vinden waarmee je een klik hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat werk wel nieuwe vrienden zou opleveren, maar dat viel toch tegen.
aaight jwzquote:
Niet zo negatief zijn over jezelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap om hier een vriend te vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
ahum wat voor soort?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is de eerste stap om hier een vriend te vinden.
Waarom heb jij zo´n negatief zelfbeeld?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
uh ja kom ik bij mensen: wie da fuck is dat lijpe wijf
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:30 schreef system_overload het volgende:
[..]
mensen zeggen het ook in mijn gezichtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo´n negatief zelfbeeld?
ik zeg: datenquote:
Dat je een overdreven negatief zelfbeeld hebt? Misschien hebben ze wel gelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
mensen zeggen het ook in mijn gezicht
nou en?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
Wat doe je voor rare dingen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef system_overload het volgende:
[..]
En ze is nympho heloef! Als dat geen batsen gaat worden!quote:
ik zeg dan kan ik net zo goed mijn pedo bear kostuum aantrekkenquote:
Schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef debeterebob het volgende:
Genoeg mensen die zo bot zijn om te zeggen dat je lelijk bent of dat laten blijken
Heloef afgeserveerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zeg dan kan ik net zo goed mijn pedo bear kostuum aantrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |