dat is een voordeel,je krijgt vast veel sjansquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
ik denk dat je er meer bij gebaad bent als je je lichaam leer accepteren zoals het is dan chips naar binnen blijft schuivenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?
(jaja ik weet het ik ben zelf op dieetmaar niet omdat ik mezelf niet mooi vind
ik ben kei sexy
ik wil alleen geen suikerziekte krijgen of zo want ik ben wel echt te dik)
mijn BMI is goed:)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik wel echt gewoon een te hoog bmi
dus mijn dieet is omdat ik niet dood wil voor mijn 55ste
mijn opa en oma hadden het allebei en met overgewicht is er zeker een verhoogde kans op suikerziektequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..
dan gewoon leren je lichaam te waarderen!quote:
Je hoeft je lichaam helemaal niet te accepteren zoals het is. Als je het niet accepteert, dan moet je net als jij en ik er aan gaan werken (ja ik ben ook te dik enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?
(jaja ik weet het ik ben zelf op dieetmaar niet omdat ik mezelf niet mooi vind
ik ben kei sexy
ik wil alleen geen suikerziekte krijgen of zo want ik ben wel echt te dik)
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat je er meer bij gebaad bent als je je lichaam leer accepteren zoals het is dan chips naar binnen blijft schuiven
dat kan ook kei ongezond zijn omdat je wel allerlei vetten binnen krijgt ook al word je niet dik
dan al helemaal!!!quote:
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?quote:
je kont en tieten steken uit klinkt als een zandloperfiguurquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook wel
haha grapjasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet zwanger gemaakt wordt door een dikke neger he
Ik met een FOK!ster die ik nog nooit had gezien naar een festival, de rest werd geschiedenis.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld met een fokster die ik ook nog nooit gezien had naar de film geweest.
Was hartstikke gezellig
als je bmi niet goed isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hoeft je lichaam helemaal niet te accepteren zoals het is. Als je het niet accepteert, dan moet je net als jij en ik er aan gaan werken (ja ik ben ook te dik enzo)
daar is inderdaad niets mis meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snoep niet veel. 1e zak chips in 2 weken mag dan ook wel
Je hebt twee types zuikerziekte he. Eentje is erfelijk en de ander is geinduceerd door ongezond eten. Daarnaast is er een bepaalde hoeveelheid insuline die het lichaam produceert en dus heb je met een dik lichaam eigenlijk meer insuline nodig. Maar afvallen heeft wel zin, maar gaat je niet genezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn opa en oma hadden het allebei en met overgewicht is er zeker een verhoogde kans op suikerziekte
maar niet alleen op suikerziekte maar ook hart een vaatziekten
ik kom uit een familie die lekker borrelt en eet en we zijn dus bijna allemaal te dik (behalve degene die goed op letten) en vorig jaar is een nichtje van 37 overleden aan een hartaanval
daar heb ik geen zin in dus probeer ik nu af te vallen
Ja en dan weer gaan zeiken dat ik je loop te dissen zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef system_overload het volgende:
[..]
indeed tell them cause they don't want to listen to me
Eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bmi niet goed is
als je bmi goed is dan is er niets aan de hand
en dan heb je er meer aan als je gewoon van je lichaam gaat houden dan aan het proberen te voldoen aan een schoonheids ideaal opgelegd door de media
gezelligheid ik heb geen tips nodigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?
Maar vertel: Heb je moeite met versieren en kom je hier voor advies? Of kom je voor de gezelligheid?
Nou ja, een gezond lichaam hebben en voldoen aan een schoonheidsideaal is wel een verschil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bmi niet goed is
als je bmi goed is dan is er niets aan de hand
en dan heb je er meer aan als je gewoon van je lichaam gaat houden dan aan het proberen te voldoen aan een schoonheids ideaal opgelegd door de media
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je bent nu al zo bezig met je gewicht?
Maar vertel: Heb je moeite met versieren en kom je hier voor advies? Of kom je voor de gezelligheid?
helemaal nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dan weer gaan zeiken dat ik je loop te dissen zeker.
heet dat zo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:00 schreef system_overload het volgende:
[..]
je kont en tieten steken uit klinkt als een zandloperfiguur
goedzo nou welkom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gezelligheid ik heb geen tips nodig
niks mis mee toch, een zeer groot deel van de kinderen onder de 15 jaar is te zwaar / te dik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10
en die was tegen een vriendinnetje bezig dat je van chips dik werd en dat ze thuis alleen fruitkoekjes mag terwijl ze zo graag chocolade koekjes wil
wtf oudersserieus dat is niet gezond
opa en oma waren allebei veeeeeeeeel te dikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt twee types zuikerziekte he. Eentje is erfelijk en de ander is geinduceerd door ongezond eten. Daarnaast is er een bepaalde hoeveelheid insuline die het lichaam produceert en dus heb je met een dik lichaam eigenlijk meer insuline nodig. Maar afvallen heeft wel zin, maar gaat je niet genezen.
Ik zit te luisteren.quote:
Tips geven is ook goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
en en en? Net even wat leuker / beter dan het orgineel tochquote:
ja dat zeg ik toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, een gezond lichaam hebben en voldoen aan een schoonheidsideaal is wel een verschil.
Als ze op latere leeftijd suikerziekte ontwikkelen dan is het vetheidssuikerziekte.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
opa en oma waren allebei veeeeeeeeel te dik
dus ik gok dat het de dikheids-suikerziekte is
hoe dan ook, ik ben te dik... zo dik dat het slecht word voor mijn lichaam
dus ben ik op dieet
simpel zat
In dat geval: wees welkom!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Alleen fruitkoekjes eten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10
en die was tegen een vriendinnetje bezig dat je van chips dik werd en dat ze thuis alleen fruitkoekjes mag terwijl ze zo graag chocolade koekjes wil
wtf oudersserieus dat is niet gezond
dat meisje nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks mis mee toch, een zeer groot deel van de kinderen onder de 15 jaar is te zwaar / te dik.
Mijn BMI is ook prima maar mag er nog best 5 kilo bij. Het is alleen niet de bedoeling dat dmv vet te doen. Alleen moet je toch vaak wat meer eten om energie te hebben om dat te bereiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
maar als je bmi in orde is heb je geen ondergewicht of overgewicht en hoef je niet aan te komen dan wel af te vallen
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Tips van een 15 jarige.. IK WIL ZE NUVERTEL ME ALLES.
nou die wil ik dus nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze op latere leeftijd suikerziekte ontwikkelen dan is het vetheidssuikerziekte.
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
ja dat is het meest gewild,maakt mannen gek alles slank in verhouding met opvallende ladyparts relatief smalle taille ,flinke kont en flinke borstenquote:
Gewoon beetje schuren jeweettochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Wie weet werken ze hartstikke goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Ben jij 15 jarig? .. Shut up.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
He, moet jij niet liggen batsen nu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
NEE WANT INTERNET WIL NOG STEEDS NIETquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?
Ik vind het origineel lekkerder maar desondanks prima remix.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en en en? Net even wat leuker / beter dan het orgineel toch
Met mn nieuwe laptop jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, moet jij niet liggen batsen nu?
Nee zei dat ik er ervaring mee had, hoop tips van gehad hoorquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |