Ik leer wel hoor alleen niet zo snelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight niet de naam van A genoemd meer meisjes..
i smell progress
Not this shit again.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.
welke maat heb je?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik wel echt gewoon een te hoog bmiquote:
indeed tell them cause they don't want to listen to mequote:
slank meisjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat je een slanke vrouw bent.
dat is een voordeel,je krijgt vast veel sjansquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
ik denk dat je er meer bij gebaad bent als je je lichaam leer accepteren zoals het is dan chips naar binnen blijft schuivenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik wil dikker worden. Mijn kont en tieten vallen op
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(jaja ik weet het ik ben zelf op dieetmaar niet omdat ik mezelf niet mooi vind
ik ben kei sexy
ik wil alleen geen suikerziekte krijgen of zo want ik ben wel echt te dik)
mijn BMI is goed:)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik wel echt gewoon een te hoog bmi
dus mijn dieet is omdat ik niet dood wil voor mijn 55ste
mijn opa en oma hadden het allebei en met overgewicht is er zeker een verhoogde kans op suikerziektequote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
suikerziekte krijg je niet alleen als je dik bent.. t is ook etfelijk.. ik kan het weten.. gewoon opletten wat je eet..
dan gewoon leren je lichaam te waarderen!quote:
Je hoeft je lichaam helemaal niet te accepteren zoals het is. Als je het niet accepteert, dan moet je net als jij en ik er aan gaan werken (ja ik ben ook te dik enzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(jaja ik weet het ik ben zelf op dieetmaar niet omdat ik mezelf niet mooi vind
ik ben kei sexy
ik wil alleen geen suikerziekte krijgen of zo want ik ben wel echt te dik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |