Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.quote:
en ik moet het met een klungelende puber doenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zeg: heloef gaat de fijne kneepjes leren van een ervarener vrouw, wat hem meteen een betere minnaar maakt, en niet door die akward eerste momenten heen moet waarbij beiden niet weten wat te doen en dus zenuwachtig gaan lopen friemelen.
zij willen ook niet met mij datenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Misschien moet je eens gewoon met een aantal gasten van hier gaan daten en ze niet meteen bij voorbaat afserveren.
Ga eens gewoon wat drinken met iemand.
Wie weet klikt het wel, en zo niet dan ga je daarna gewoon weer naar huis.
s_o je gaat toch naar de meet? Das al een goed begin!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef Royco1 het volgende:
Misschien moet je eens gewoon met een aantal gasten van hier gaan daten en ze niet meteen bij voorbaat afserveren.
Ga eens gewoon wat drinken met iemand.
Wie weet klikt het wel, en zo niet dan ga je daarna gewoon weer naar huis.
je ben 23 en heloef 18? dat valt best mee allemaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:37 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik zeg dan kan ik net zo goed mijn pedo bear kostuum aantrekken
ssst ik ben op dieetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
* cookie-monstaa eet cheese-union chips
oh?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
zij willen ook niet met mij daten
hoogstens er even overheen mja dat willen er wel meer
Er zijn hier vast wel vrijgezelle gasten die met jou willen daten hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef system_overload het volgende:
[..]
zij willen ook niet met mij daten
hoogstens er even overheen mja dat willen er wel meer
23? Jonkie..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ben 23 en heloef 18? dat valt best mee allemaal
spare me your pity,i have enough of my ownquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn hier vast wel vrijgezelle gasten die met jou willen daten hoor.
Als ik geen vriendin had gehad had ik je mee uitgevraagd
Je kunt hem dus alles laten doen wat jij lekker vind.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:44 schreef system_overload het volgende:
[..]
en ik moet het met een klungelende puber doen
ik ben geen oefenmateriaal
dieet..hoelang al?quote:
Hoe was de date?quote:
ik pas ervoor om als sexpop cq oefenmateriaal gebruikt te wordenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt hem dus alles laten doen wat jij lekker vind.![]()
Waarom denken mensen toch zoveel in beperkingen in plaats van in mogelijkheden? Sterker nog, in zelf opgelegde beperkingen in plaats van zelf gecreeerde mogelijkheden.![]()
Dit bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
spare me your pity,i have enough of my own
Dit zijn de eckte problemenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef screwloose het volgende:
waarom is er nog geen kaas-ui souffle
Dat moet echt een puike snack zijn!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik pas ervoor om als sexpop cq oefenmateriaal gebruikt te worden
warm kaas uien broodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef screwloose het volgende:
waarom is er nog geen kaas-ui souffle
Dat moet echt een puike snack zijn!
Ja togg?quote:
daar gaat het dus mis..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef system_overload het volgende:
[..]
spare me your pity,i have enough of my own
Ja maar...quote:
Je hebt mijn volledige aandacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik probeer juist wat bij te komen,maar lukt niet echt
you didn't mention A right?quote:
oefen maar op mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangezien de mensen die reageren mij nooit hebben gezien,jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
daar gaat het dus mis..
jij denkt dat iedereen die interesse toont over je heen wil of medelijden heeft..
why?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mijn volledige aandacht.
Nee, maar daar ging het niet echt over.quote:
euhm een maand of 2/3? met een dipje in de meivakantiequote:
Het gaat toch ook niet om uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
aangezien de mensen die reageren mij nooit hebben gezien,ja
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denken mensen toch zoveel in beperkingen in plaats van in mogelijkheden? Sterker nog, in zelf opgelegde beperkingen in plaats van zelf gecreeerde mogelijkheden.![]()
daar is dus een date voor.. en kanees beschrijving kon ik goed visualiseren.. dus nee..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
aaight niet de naam van A genoemd meer meisjes..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het niet echt over.
Wel mooie nieuwe plannen voor een nieuw musicalproject.
Leuk om er eens aan mee te helpen vanaf het begin.
En jaja we hebben natuurlijk nog soldaat van Oranje in de planning, met een groepje.
Dus nog meer leuke musical meisjes
Met Coca Cola Vanillaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja togg?
Ik bedoel, ik heb daar nu zin in enzo.
post dan een fotoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten> lukt me gewoon nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euhm een maand of 2/3? met een dipje in de meivakantie
Wie zegt er hier dat je als zodanig gebruikt gaat worden behalve jijzelf?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel heel schrijnend....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
waarom je lichaam niet accepteren zoals het is?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
het probleem bij mij is dat ik niet veel kan eten> lukt me gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |