In dat geval: wees welkom!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:01 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
gezelligheid ik heb geen tips nodig
Alleen fruitkoekjes eten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik stond gister in de rij ergens achter een meisje van hooguit 10
en die was tegen een vriendinnetje bezig dat je van chips dik werd en dat ze thuis alleen fruitkoekjes mag terwijl ze zo graag chocolade koekjes wil
wtf oudersserieus dat is niet gezond
dat meisje nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks mis mee toch, een zeer groot deel van de kinderen onder de 15 jaar is te zwaar / te dik.
Mijn BMI is ook prima maar mag er nog best 5 kilo bij. Het is alleen niet de bedoeling dat dmv vet te doen. Alleen moet je toch vaak wat meer eten om energie te hebben om dat te bereiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
maar als je bmi in orde is heb je geen ondergewicht of overgewicht en hoef je niet aan te komen dan wel af te vallen
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Tips van een 15 jarige.. IK WIL ZE NUVERTEL ME ALLES.
nou die wil ik dus nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze op latere leeftijd suikerziekte ontwikkelen dan is het vetheidssuikerziekte.
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
ja dat is het meest gewild,maakt mannen gek alles slank in verhouding met opvallende ladyparts relatief smalle taille ,flinke kont en flinke borstenquote:
Gewoon beetje schuren jeweettochquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Wie weet werken ze hartstikke goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
Ben jij 15 jarig? .. Shut up.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
He, moet jij niet liggen batsen nu?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef Joysa het volgende:
NEE WANT INTERNET WIL NOG STEEDS NIETquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zit je dit te typen op je nieuwe laptop?
Ik vind het origineel lekkerder maar desondanks prima remix.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en en en? Net even wat leuker / beter dan het orgineel toch
Met mn nieuwe laptop jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, moet jij niet liggen batsen nu?
Nee zei dat ik er ervaring mee had, hoop tips van gehad hoorquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat vertellen joy, heb er ervaring mee
quote:
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:04 schreef xFriendx het volgende:
En inderdaad, ze is 15 dus ze is ook nog niet uitgegroeid.
Plus aankomen door chips is inderdaad niet echt handig.
61 kg/158 cm..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik toch?
maar als je bmi in orde is heb je geen ondergewicht of overgewicht en hoef je niet aan te komen dan wel af te vallen
dat denken alle jongens van 15/16quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtf
Dus je probeert nu lelijk te worden? Begrijp ik dit goed?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:06 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet dat zandloperfiguur wegwerken. Heb geen zin meer in die reacties van die jongens. Denken gelijk; neuken! Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |