Hier?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Waar Kun Je Leuke, Mooie Vrouwen Ontmoeten?
polenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere postsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik analyseer je toch niet? Ik zeg alleen dat je een hoop drama creëert. Waar het vandaan komt moet je maar zelf uit zien te vissen en over je zelf te beoordelen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een voorliefde voor 15-jarigen?
Buiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel niet nu en niet richting mij, ik bedoel al je eerdere posts
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Draag nu 75D maar heb eigenlijk 70E. Vind het ook prima te doen ja, nooit last ervan eigenlijk.
nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zijn er veel nieuwelingen de laatste tijd. Of ligt dat aan mij?
Je ziet spoken manquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alleen maar goed, vers bloedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
ligt wel lekker zacht.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
je mag voor mij blousjes makenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
En die moeten jullie hier niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hey hou je in joh! er zijn minderjarigen bij.quote:
Deze man begrijpt het wel ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
je gaat van stoppen met anlyseren want dat is fout, ga je zelf al naar minder analyseren. Dus jij doet het ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals wat bijv? Ik analyseer iemand minder dan het gemiddelde hier.
buiten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:44 schreef FunkyTown het volgende:
Heb het wel vaak met H&M jurkjes, die zijn gemaakt voor kleine tietjes lijkt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fantaseer je daarover?quote:
Het komt in andere SC's weleens voor, vandaar.quote:
Je draagt alleen nog maart tshirts?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
ik zie inderdaad meer voordelen dan nadelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ligt wel lekker zacht.en nog meer voordelen wel. russisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |