Dit denk ik ook wel ja.quote:
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
Een semi bitchfight en een gesprek over cupmaten. Dit kan ook echt alleen hier.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te groot vind ik wel eng hoor...
zo van dit soort
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe ze bij jouw thuis met elkaar omgaan, maar daar zit wel een bepaalde leeftijdsgrens aan zeg maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die ken ik niet maar valt te verwachten dat jouw moeder je lul kent
hihiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.
HELP
Dan ga je dat nogal snel denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel ja.
Doet te veel moeite om zichzelf te bewijzen
Wat is klein?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel ja.
Doet te veel moeite om zichzelf te bewijzen
Oeeeeee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij zit in oberhausen!Dichtbij dus!
http://change.com/en/stores
mijn moeder is dood, triest puberjochie dat fantaseert over curvy tienermeisjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Maar 't is wel positiefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
popi jopi vind ik dat. wauw john! dat is echt te gek gaaf gewoon!
ik denk dat die mevrouw ook wel rugklachten moet hebbenquote:
Ik laat hem elke week zien aan mijn moeder ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Dat weet je goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kleiner dan het gemiddelde. wat rond de 15cm ligt.
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mijn moeder is dood, triest puberjochie dat fantaseert over curvy tienermeisjes.
je zult net zolang maagd blijven als kree met zo'n houding. Geniet ervan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
popi jopi vind ik dat. wauw john! dat is echt te gek gaaf gewoon!
Herkenbaar problemen en Shazam geeft ook bijna nooit aan dat het een remix is of het origineel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.
HELP
Niet mijn type topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zit al 11 jaar op fok, dan lees je weleens wat.
"ik hou van reizen!"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingen
wtf?
sowieso: natuurlijk hou je van leuke en gezellige dingen
wie gaat er nou voor niet leuke en ongezellig dingen?
Volgens mij hebben ze ook badmodequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |