tnxquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een gehad, en die kroop echt niet omhoog.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik hoorde deze afgelopen week met stappen. Je moet je voor stellen, volume vol open en een zeer zware bas. Dan is dit een heerlijk nummertje![]()
in mijn hoofd welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
Maar Rhub, een badpak om je buik te verbergen? Dat werkt zelden hoor.
Heb zelf geen badpakquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je eigen beeldmateriaal posten sinos.
oh dan sorry voor de tietenmadamquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In KLB en ONZ mag dat niet meer...
Kom zeg, niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
en dat is wat telt toch? dat ik me geen mormel voel
Zal ik je nu eens gaan analyseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Als je je beter voelt zie je er beter uit, dat is waar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd wel
Toevallig he?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel grappig dat mannen die beweren een enorme berg vrouwen gehad te hebben dat dan weer niet weten en het als erg groot beschouwen.
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.quote:
Ze had het over E_M thoughquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Maar ik bedoelde het meer naar aanleiding van dit:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze had het over E_M though
Grote kans dat hij over een micropenis bezit
Gwn dat gefrustreerde eruit neukenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
Hahaha kijk die Matador beteuterd zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Pics!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik eentje, maar hij heeft net zoveel stof als de gemiddelde bikini dus dat helpt ook niet echt.
Was ze niet zwaar minderjarig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gwn dat gefrustreerde eruit neuken
Doet het altijd wel goed.
Goeie edit van je postquote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit, zolang ze lekker snel zich aangevallen voelt, en lekker snel gefrustreerd raakt komt dat helemaal goed.
De vuige snol dat het is.
ik ben niet bescheidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |