Ik laat hem elke week zien aan mijn moeder ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:52 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die ken ik niet maar valt te verwachten dat jouw moeder je lul kent
Dat weet je goedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kleiner dan het gemiddelde. wat rond de 15cm ligt.
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cmquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mijn moeder is dood, triest puberjochie dat fantaseert over curvy tienermeisjes.
je zult net zolang maagd blijven als kree met zo'n houding. Geniet ervan.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
popi jopi vind ik dat. wauw john! dat is echt te gek gaaf gewoon!
Herkenbaar problemen en Shazam geeft ook bijna nooit aan dat het een remix is of het origineel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja ik ben woest, want vannacht top remix gehoord van niggas in paris en nu niet kunnen vinden.
HELP
Niet mijn type topicquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zit al 11 jaar op fok, dan lees je weleens wat.
"ik hou van reizen!"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of van die mensen die zichzelf omschrijven als: "ik ben gewoon lekker gek, spontaan en hou van leuke gezellige dingen
wtf?
sowieso: natuurlijk hou je van leuke en gezellige dingen
wie gaat er nou voor niet leuke en ongezellig dingen?
Volgens mij hebben ze ook badmodequote:
Ik dacht dat je hier voor de gezelligheid kwam? Dan moet je je niet zo aangevallen voelen en niet iedereen zo gaan aanvallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
trouwens ik ben een meisje...ik ben ook geen maagd meer jij ventje met een lul van 1 cm
Ja Kree, ze is echt heel leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Hoi mam!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik laat hem elke week zien aan mijn moeder ja.
nicequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw topics zijn meer pua-gerelateerd heh.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoi mam!
Hier is ie weer voor deze week! ja alles prima, nee hij heeft deze week nergens in gehangen
hoewel toen ik dronken was misschien een beetje in het urinoir van die kroeg maar dat bedoel je denk ik niet
wat eten we vanavond?
sorry ik zag het even voor me
zwaar vermoeind inderdaad, heb je hem wel gevonden dan? Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar problemen en Shazam geeft ook bijna nooit aan dat het een remix is of het origineel.
Heb me afgelopen week helemaal de pleuris gezocht naar een remix van Miike Snow.
"Mama, mama hij is gegroeid!"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoi mam!
Hier is ie weer voor deze week! ja alles prima, nee hij heeft deze week nergens in gehangen
hoewel toen ik dronken was misschien een beetje in het urinoir van die kroeg maar dat bedoel je denk ik niet
wat eten we vanavond?
sorry ik zag het even voor me
sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier voor de gezelligheid kwam? Dan moet je je niet zo aangevallen voelen en niet iedereen zo gaan aanvallen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mama, mama hij is gegroeid!"
Dat zag ik voor me.
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt mequote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het enige nadeel aan grotere borsten vind ik het vinden van passende blousjes/vestjes
maar ik maak zelf kleding dus dat is ook al geen probleem meer en blousjes draag ik trouwens al jaren niet meer
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt me
Daar kiest ze voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat die mevrouw ook wel rugklachten moet hebben
Ah mooi, heb nog niet genoeg bikini's.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook badmode
Sorry hoor dat ik zo enthousiast ben hierover, maar tieten.
beetje eng als ie groeit van je mama heloefquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
"Mama, mama hij is gegroeid!"
Dat zag ik voor me.
Je hebt ook badpakken met goeie ondersteuning hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
over badmode gesproken... dat vind ik wel lastig
ik durf geen bikini aan want vadsige buik maar ik kan geen badpak vinden dat mijn tieten fatsoenlijk steun geeft
/firstworldproblems
bezorgt die H&M onder de lingeriezaken in duitsland ook?
nah cup D is niet zo veel hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:59 schreef system_overload het volgende:
[..]
wel grappig dat 3 vrouwen cup d of hoger hebben hier komt niet zo vaak voor lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |